«Қазақстан Республикасының үздіксіз білім беру жүйесіндегі тәрбие тұжырымдамасын бекіту туралы» Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 16 қарашадағы № 521 бұйрығы

Документ показан в сокращенном демонстрационном режиме!
Получить полный доступ к документу

Қазақстан Республикасының үздіксіз білім беру жүйесіндегі тәрбие тұжырымдамасын бекіту туралы
Қазақстан Республикасы білім және ғылым министрінің 2009 жылғы 16 қарашадағы № 521 бұйрығы

 

Қазақстан Республикасының Президенті Әкімшілігі Басшысының еліміздің оқу орындарында тәрбие жұмыстары мен жастар саясатын күшейту жөніндегі 2009 жылғы 18 тамыздағы № 35-8.82 тапсырмасын орындау мақсатында БҰЙЫРАМЫН:

1. Қоса беріліп отырған Қазақстан Республикасының үздіксіз білім беру жүйесіндегі тәрбие тұжырымдамасы (бұдан әрі - Тұжырымдама) (1-қосымша) және Тұжырымдаманы іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары (2-қосымша) бекітілсін.

2. Тәрбие жұмысы және жастар саясаты (Е.М. Әукенов), жоғары және жоғары оқу орнынан кейінгі білім (С.М. Өмірбаев), орта білім (Н.Р.Аршабеков), техникалық және кәсіптік білім (Қ.Қ. Бөрібеков) департаменттері және облыстардың, Астана және Алматы қалалары білім басқармаларының бастықтары Тұжырымдаманы іске асыру жөніндегі іс-шаралар жоспары тармақтарының орындалуын қамтамасыз етсін.

3. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігінің Жауапты хатшысы Ф.Ш.Қуанғановқа жүктелсін.

 

 

Министр

Ж. Түймебаев

 

Қазақстан Республикасы білім және

ғылым министрінің

2009 жылғы 16 қарашадағы № 521 бұйрығымен

 бекітілген

 

 

Қазақстан Республикасы үздіксіз білім беру жүйесіндегі тәрбие

тұжырымдамасы

 

Қазақстан Республикасы үздіксіз білім беру жүйесіндегі тәрбие тұжырымдамасы Білім және ғылым Министрінің ................... № ...... бұйрығымен бекітіліп, Республиканың үздіксіз білім беру ұйымдарына ұсынылады.

 

КІРІСПЕ

 

Қазіргі заманғы қоғамда адамнан тек политехникалық білімді болуын талап етіп қана қоймай, жоғары деңгейдегі мәдениет пен ғылым мен техниканың түрлі салаларында терең мамандануын ғана емес қоғамда өмір сүріп тіршілік ете білуді талап етеді. Баланың тұлғалық дамуының негізгі параметрлері оның жалпы адамзаттық құндылықтарға бағытталуы, ізгілік, зиялылық, креативтілік,белсенділік, жеке басының намыс сезімі, ой-пікірдегі тәуелсіздік болып табылады. Осы қасиеттердің