|
|
|
«Электр желілерін басқару жөніндегі Қазақстан компаниясы» «KEGOC»
«Қазақстан Республикасының әлеуметтік-экономикалық дамуының орта мерзімді жоспарларын әзірлеудің ережесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2002 жылғы 14 маусымдағы № 647 қаулысына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулы етеді: 1. Қоса беріп отырған «Электр желілерін басқару жөніндегі Қазақстан компаниясы» «KEGOC» (Kazakhstan Electricity Grid Operating Company) акционерлік қоғамын дамытудың 2006 - 2008 жылдарға арналған жоспары бекітілсін. 2. Қазақстан Республикасы Энергетика және минералдық ресурстар министрлігі «Электр желілерін басқару жөніндегі Қазақстан компаниясы» «KEGOC» (Kazakhstan Electricity Grid Operating Company) акционерлік қоғамымен бірлесіп, Қазақстан Республикасы Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігіне «Электр желілерін басқару жөніндегі Қазақстан компаниясы» «KEGOC» (Kazakhstan Electricity Grid Operating Company) акционерлік қоғамын дамыту жоспарының орындалу барысы туралы ақпаратты мына мерзімде: 1) бірінші тоқсанның, бірінші жарты жылдықтың және тоғыз ай ішіндегі қорытындылары бойынша - есепті кезеңнен кейінгі екінші айдың бірінші күнінен кешіктірмей; 2) жылдық - есепті кезеңнен кейінгі төртінші айдың бірінші күнінен кешіктірмей ұсынсын. 3. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.
Қазақстан Республикасының
Үкіметінің 2006 жылғы 20 маусымдағы № 562 қаулысымен бекітілген
«Электр желілерін басқару жөніндегі Қазақстан компаниясы «KEGOC» (Kazakhstan Electricity Grid Operating Company) акционерлік қоғамын дамытудың 2006 - 2008 жылдарға арналған жоспары
Мазмұны
1. "KEGOC" АҚ-ны дамытудың жай-күйі мен перспективалары туралы баяндама 1.3. Қоғамның 2003 - 2005 жылдардағы өндірістік-қаржы қызметін талдау 1.4. Қоғам жүргізетін іс-шаралар 1.5. Қоғамды дамытудың 2006 - 2008 жылдарға арналған жоспары 1.5.1. Мақсаттары мен міндеттерi 1.5.2. Алға қойылған міндеттерге жету жолдары 1.5.3. Стратегияны, мемлекеттік және салалық бағдарламаларды іске асыру жөнінде Қоғам жоспарлап отырған іс-шаралар 1.5.4. Өнім өндірісін дамыту серпінi 1.5.4.4. Өзіндік құнның құрылымы 1.5.4.6. Еңбек және қоршаған ортаны қорғау 1.5.4.8. Әлеуметтік саланы дамыту 1.5.4.10. Қаржылық нәтижелер және бюджетпен қатынастар 1.5.4.11. Қызмет көрсетуші банктермен өзара қарым-қатынастар 2. Қоғамның инвестициялық бағдарламасы 2.1. Саладағы инвестициялық жағдайды бағалау 2.2. Инвестициялық басымдылықтар мен бағыттар 2.3.2. «Қазақстанның Солтүстік-Оңтүстік транзитінің 500 кВ екінші электр беру желісін салу» жобасы 3. Қоғамды дамытудың маңызды көрсеткіштерінің болжамы (1, 2, 3, 4, 5, 6-нысандар)
1. «KEGOC» АҚ-ны дамытудың жай-күйі мен перспективалары туралы баяндама
1.1. Кіріспе
«Электр желілерін басқару жөніндегі Қазақстан компаниясы «KEGOC» (Kazakhstan Electricity Grid Operating Company) акционерлік қоғамы «Қазақстан Республикасының энергетика жүйесін басқаруды құрылымдық қайта құру жөніндегі кейбір шаралар туралы» Қазақстан Республикасы Үкіметінің 1996 жылғы 28 қыркүйектегі № 1188 қаулысына сәйкес құрылды. «KEGOC» ААҚ Астана қаласының әділет басқармасында 1999 жылғы 26 мамырда тіркелді, заңды тұлғаның мемлекеттік тіркелу нөмірі - 6801-1901-АҚ (бастапқы мемлекеттік тіркелген күні 1997.11.07). «Акционерлік қоғамдар туралы» Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 13 мамырдағы Заңына сәйкес «KEGOC» ААҚ Астана қаласының Әділет департаментінде 2004 жылғы 24 қазанда «Электр желілерін басқару жөніндегі Қазақстан компаниясы «KEGOC» (Kazakhstan Electricity Grid Operating Company) акционерлік қоғамы (бұдан әрі - Қоғам) ретінде қайта тіркелді. Заңды тұлғаның мемлекеттік тіркелу нөмірі - 6801-1901-АҚ. Мекен-жайы: Қазақстан Республикасы, 473000, Астана қ., Сарыарқа ауданы, Бөгенбай батыр даңғылы, 7. Қазақстан Республикасының Үкіметі Қоғамның құрылтайшысы болып табылады. Қоғам акцияларының мемлекеттік пакеті 100 %-ды құрайды. Қоғамның миссиясы - Қазақстан Республикасының Біртұтас энергетикалық жүйесінің тұрақты жұмыс істеуін қамтамасыз ету және Ұлттық электр желісінің мемлекеттік саясат шеңберінде осы заманғы техникалық, экономикалық, экологиялық талаптарға сәйкес келетіндей сенімді басқарылуын жүзеге асыру. Қолданыстағы заңнамаға сәйкес Қоғам мынадай қызмет тyрлерін жүзеге асырады: 1) өңіраралық деңгейдегі тораптар бойынша электр энергиясын беру жөнінде қызметтер көрсету; 2) электр энергиясының торапқа босатылуы мен тұтынылуын техникалық диспетчерлендіру жөнінде қызмет көрсету; 3) электр қуатын реттеу жөнінде қызметтер көрсету. Қазақстан Республикасының «Табиғи монополиялар туралы» 1998 жылғы 9 шілдедегі және «Бәсеке және монополиялық қызметті шектеу туралы» 2001 жылғы 19 қаңтардағы заңдарына сәйкес Қоғам өңіраралық деңгейдегі тораптар бойынша электр энергиясын беру және электр энергиясының торапқа босатылуы мен тұтынылуын техникалық диспетчерлендіру жөніндегі қызметтерді көрсетуші ретінде табиғи монополия субъектілерінің мемлекеттік тіркеліміне, сондай-ақ электр қуатын реттеу жөніндегі қызметтерді көрсетуші ретінде белгілі бір тауар нарығында басым (монополиялық) жағдайға ие Нарық субъектілерінің мемлекеттік тізіліміне енгізілді. Өзінің қызметі шеңберінде және «Электр энергетикасы туралы» Қазақстан Республикасының 2004 жылғы 9 шілдедегі Заңына (бұдан әрі - Заң) сәйкес Қоғам Заңның 10-бабымен белгіленген жүйелік оператордың функцияларын орындайды, оның ішінде: электр энергиясын ұлттық электр желісі бойынша беру жөнінде жүйелік қызметтер көрсету, оған техникалық қызмет көрсету мен оны пайдалануға дайын күйінде ұстап тұруды қамтамасыз етеді; электр энергиясын өндіру-тұтынудың нақты теңгерімдерін жасау мен тәуліктік кестесін қалыптастыруды қоса алғанда, Қазақстан Республикасының біртұтас электр энергетикалық жүйесінің жұмыс режимдерін орталықтандырылған жедел-диспетчерлік басқаруды жүзеге асыра отырып, техникалық диспетчерлендірy жөнінде жүйелік қызметтер көрсету, сондай-ақ шектес мемлекеттердің энергия жүйелерімен қатарлас жұмыс режимдерін басқару мен олардың тұрақтылығын қамтамасыз ету жөнінде өзара іс-қимыл жасауды қамтамасыз етеді; Қазақстан Республикасының біртұтас электр энергетикалық жүйесі жұмысының сенімділігін қамтамасыз ету; электр қуатын реттеу жөнінде жүйелік қызметтер көрсету; ұлттық электр желісіне электр энергиясы көтерме сауда нарығы субъектілерінің қол жеткізуі үшін тең жағдайларды қамтамасыз ету. Қоғам ТМД елдері Электр энергетикалық кеңесінің және энергетика саласында мемлекеттердің қызметін үйлестіретін Орталық Азия елдері кеңесінің мүшесі болып табылады. Қоғам оқшауландырылған мүлікке ие, дербес теңгерімі, филиалдардың аралық теңгерімдері, ұлттық және шетел валютасында банк шоттары, мемлекеттік және орыс тілдерінде өз атауы жазылған дөңгелек мөрі, фирмалық бланкілері, мөртаңбалары мен басқа деректемелері бар. Қоғам өз атынан шарттар жасасады, мүліктік және жеке мүліктік емес құқықтар мен міндеттерді сатып алады және жүзеге асырады, сотта талапкер, жауапкер бола алады. 2005 жылғы 01 қаңтардағы жағдай бойынша Қоғамның теңгерімінде мыналар бар: жалпы ұзындығы (тізбектер бойынша) 23 512,9 км кернеуі 35-1150 кВ электр беру желісі, олардың: 1150 кB - 1 422,9 км; 500 кВ - 5 468,3 км; 220 кB - 15 980,2 км; 110 кВ - 598,6 км; 35 кB - 42,9 км. Жетпіс екі трансформаторлық шағын станциялар, оның ішінде мынадай кернеулер сыныптары бойынша: 1150 кВ ШС - 3 бірлік, қуаты 9 384,1 МВА; 500 кВ ШC - 15 бірлік, қуаты 11 995 MBA; 220 кВ ШС - 51 бірлік, қуаты 10 854,15 МВА; 110 кВ ШС - 1 бірлік, қуаты 2,5 МВА; 35 KB ШС - 2 бірлік, қуаты 23,2 МВА. сондай-ақ ғимараттар, құрылыстар, арнаулы техника, диспетчерлік-технологиялық басқару құралдары және басқа да негізгі құралдар. Қоғамның органдары: 1) жоғары органы - акционерлердің жалпы жиналысы; 2) басқару органы - Директорлар кеңесі; 3) атқарушы органы - Басқарма; 4) бақылаушы органы - тексеру комиссиясы болып табылады. Қоғам органдары өкілеттіктерінің саласы Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасымен, Қоғамның Жарғысымен, Қоғамның нормативтік-басқару құжаттарымен айқындалады. Қоғамның құрамына: Жүйелік оператордың Ұлттық диспетчерлік орталығы, жүйеаралық электр тораптарының 9 филиалы (бұдан әрі - ЖЭТ): аумақтық белгісі бойынша құрылған Ақмола, Ақтөбе, Алматы, Шығыс, Батыс, Сарыбай, Солтүстік, Орталық, Шымкент және Атқарушы дирекция кіреді. Уәкілетті орган бекіткен Қоғам қызметкерлерінің нормативтік саны 4265 адамды құрайды. Қызметкерлердің нормативтік саны Қазақстан Республикасында қолданыстағы нормативтік-басқару кесімдерінің талаптарына сәйкес Қоғамның электр желілік объектілерінің авариясыз, жедел техникалық қызмет көрсету мен жөндеу жөніндегі жұмыстар кешеніне сүйене отырып айқындалды. Қоғамның филиалдары Қоғамның оқшауландырылған құрылымдық бөлімшелері болып табылады және оның функцияларының бір бөлігін, оның ішінде өкілдіктің функцияларын жүзеге асырады. Филиалдар заңды тұлғалар болып табылмайды, ағымдағы шоттары бар, оларды Атқарушы дирекция қаржыландырады және өзінің өндірістік қызметін Қоғамның Директорлар кеңесі бекіткен филиал туралы тиісті ереже негізінде жүзеге асырады. Қоғамның барлық филиалдары әділет органдарында есептік тіркеуінен өткен.
«KEGOC» АҚ-ның өндірістік құрылымы
______________ _________________ _____________________________| Атқарушы |__| Өкілдік | | | дирекция | |_________________| | | | Филиалдар | |---------------|---------|-------|---------|------------------ | _____|_______ _____|_______ | _____|_______ | _____________ | | |Жүйелік | |Орталық | | |Ақтөбе | | |Сарыбай | | | |операторды | |жүйеаралық | | |жүйеаралық |_| |жүйеаралық |__| | |орталық | |электр торабы| | |электр торабы| | |электр торабы| | | |диспетчерлік | |_____________| | |_____________| | |_____________| | | |орталығы | | | | | | | | _____________| | _____________| | _____________| | | |Солтүстік | | |Алматы | | |Ақмола | | | |жүйеаралық |_| |жүйеаралық |_| |жүйеаралық |__| | |электр торабы| | |электр торабы| | |электр торабы| | | | | | | | | | | | | | | | | _____________ | _____________ | _____________ | | |Шымкент | | |Шығыс | | |Батыс | | | |жүйеаралық |_| |жүйеаралық |_| |жүйеаралық |__| | |электр торабы| |электр торабы| |электр торабы| | |_____________| |_____________| |_____________| | | ______________ ______________ | |"KEGOC-сервис"| |"Энергоинформ"| | | мекемесі | | мекемесі | | | | |________________________|_________________|
Қазіргі уақытта Қоғам Қоғамның құрылымдық бөлімшелерінің базасында құрылған екі мекеменің - «KEGOC-Сервис» пен «Энергоақпараттың» құрылтайшысы болып табылады. Мекемелердің негізгі қызметі Қоғамның тиімді жұмысын қамтамасыз ету жөніндегі функцияларды орындау болып табылады. Мекемелер қызметінің шеңберінде мынадай функцияларды орындайды: «Энергоақпарат» мекемесі: телекоммуникация құралдарын, ақпараттық жүйелерді пайдалану мен жөндеу жөніндегі іс-шараларды ұйымдастыру және жүргізу; жүйелік, технологиялық және қолданбалы бағдарламалық қамтамасыз етуді құру, енгізу және пайдалану; жедел ақпараттық - кешендерді енгізу жаңғырту және пайдалану; Қоғамды жергілікті жүйелік телефон байланысымен қамтамасыз ету; ішкі өндірістік және технологиялық мақсаттағы желілерді құру және пайдалану; жедел - диспетчерлік байланыстың, релелік қорғау мен аварияға қарсы автоматиканың мұқтаждары үшін кернеудің барлық сыныбындағы электр беру желілері бойынша байланыстың жоғары жиілікті арналарының жиілігін тағайындау. «KEGOC-Сервис» мекемесі: жедел басқаруға алынған Қоғам мүлкін пайдалану мен жөндеу жөніндегі іc-шараларды ұйымдастыру және жүргізy; Қоғамның Атқарушы дирекциясының қызметін ақпараттық, материалдық-техникалық және өзге де қамтамасыз ету. Қоғам мекемелерді ай сайын бекітілген сметалар негізінде қаржыландыруды жүзеге асырады. Бұдан басқа, Қоғам мекемелердің жылдық қаржы есептемесін бекітеді, орындалуы міндетті нормативтік, қаржылық, бухгалтерлік, техникалық және ұйымдық-басқару құжаттамасын әзірлейді, мекемелердің қызметіне тікелей бақылауды жүзеге асырады. Қызметтің негізгі бағыттарына сәйкес және басқарудың барынша тиімділігіне жету мақсатында Қоғам Басшылықтан, 8 департаменттен, 5 басқармадан, Орталық бухгалтериядан, Кеңседен, Ақпараттық-талдау бөлімінен, Қауіпсіздік қызметінен тұратын Атқарушы дирекцияның құрылымын таңдап алды.
«KEGOC» АҚ Атқарушы дирекциясының ұйымдық құрылымының
Таңдап алынған басқару құрылымының тиімділігі мен дұрыстығы 2001-2004 жылдардағы кезеңде Қоғамның шығынсыз қызметін қамтамасыз етті. «Standard & Poor's» халықаралық кредиттік рейтинг агенттігі 2002 жылғы 4 қарашада Қоғамға тиісті елдің рейтингісіне «BB», «Позитив» болжамынан бастап «ВВ қосу», «Тұрақты» болжамына дейінгі кредиттік рейтингті ұлғайту жағын қайта қарады. «Standard & Poor's» халықаралық кредиттік рейтинг агенттігі 2005 жылғы 10 наурызда «KEGOC» АҚ-ның «ВВ қосу», «Тұрақты» болжамы кредиттік рейтингісін растады. Сондай-ақ «Moody's Investors Service» халықаралық кредиттік рейтинг агенттігі 2004 жылы 6 желтоқсанда Қоғамға «Baa3» кредит рейтингісін, «Позитив» болжамын, сондай-ақ тиісті елдің рейтингісін берді. 2005 жылғы 13 шілдеде көрсетілген рейтинг агенттігі «KEGOC» АҚ-ға «Baa1» деңгейінде ұлттық валютадағы міндеттемелер жөніндегі рейтингісін берді. Қазақстан Республикасының Ұлттық Банкі Басқармасының 2004 жылғы 10 қарашадағы № 143 қаулысымен Қоғамға вексельдердің бірінші сыныптық эмитенттер мәртебесі бір жыл мерзімге ұзартылды.
Электр энергетикасы саласы Республиканың әлеуметтік-экономикалық дамуының индикаторы болып табылады, өйткені электр энергиясын тұтынудың өсуі немесе кемуі және тиісінше оны өндіру еліміздің экономикасын дамытудың жалпы қарқынын сипаттайды, ал электр энергиясының құны энергияны көп қажет ететін кәсіпорындар үшін өндірілген өнімнің өзіндік құны құрылымындағы шығындардың айқындаушы баптары болып табылады. Электр энергиясын өндіру 2004 жылы Қазақстан бойынша тұтас алғанда, 66 645,4 млн. кВт.сағатты құрады, оның ішінде: - жылу электр станциялары 56 325,9 млн. кВт.сағат, - гидростанциялар 8 031,2 млн. кВт.сағат, - газ турбиналы электр станциялары 2 288,3 млн. кВт.сағат. 2003 жылмен салыстырғанда электр энергиясын өндіру 2 992,4 млн. кВт.сағатқа немесе 4,7 %-5а ұлғайды. Электр энергиясын өндіру. Қазақстанның Солтүстік аймағы бойынша негізінен ірі электр станциялардың тым көп қарқынды жүктемесінің есебінен 3 305 7 млн.кВт. сағатқа (6.6 %-ға) ұлғайды, олар мыналар: - "ЕЭК" АҚ + 440,0 млн.кВт сағат немесе 4,3%, - "AES Екібастұз" ЖШС + 1 008,7 млн.кВт сағат немесе 15,8%, - "Екібастұз МАЭС-2 станциясы" АҚ + 468,4 млн.кВт сағат немесе 9,0%, - "Қазақмыс" корпорациясы МАЭС + 417,7 млн.кВт сағат немесе 13,0%. Қазақстан бойынша электр энергиясын өндіру құрылымы 2003 жылмен салыстырғанда біршама өзгерді және мыналарды құрады:
Электр энергиясын тұтыну 2004 жылы Қазақстан бойынша 2003 жылмен салыстырғанда 2 825,2 млн.кВт-сағатқа немесе 4,6 %-ға ұлғайды және 64 807,2 млн.кВт-сағатты құрады. Тұтынудың өсуі негізінен Қазақстанның өнеркәсібінде болды. Сонымен, 2003 жылмен салыстырғанда электр энергиясын тұтынуды: Қазақмыс корпорациясы ЖШС (БЦМ) - 105,1 млн.кВт сағатқа немесе 12%-ға; Ақсу ферроқорытпа зауыты - 263,8 млн.кВт сағатқа немесе 5,4%-ға; Соколов-Сарыбай КӨБ - 93,2 млн.кВт сағатқа немесе 4,2%-ға; "ЖЖФЗ" АҚ - 409,9 млн.кВт сағатқа немесе 36%-ға; "Өскемен титан-магний комбинаты" АҚ ("ӨТМК" АҚ) - 93,4 млн.кВт-сағатқа немесе 16,7 %-ға ұлғайтты. 2004 жылы тұтынудың артуы Көкшетауды (2,3 %-ға кему) қоспағанда, Қазақстанның барлық энергия тораптарында болғанын атап өткен жөн. Тұтынудың ең жоғары өсуі - Батыс Қазақстан облысында - 19,6 %-ға (168,3 млн.кВтс), Жамбыл облысында - 10,3 %-ға (279,1 млн.кВтс), Оңтүстік Қазақстан облысында - 9,6 %-ға (214,6 млн.кВтс), Алматы энергия торабы бойынша - 8,5-%-ға (446,3 млн.кВтс). Қазақстанның аймақтары бойынша электр энергиясын тұтыну алдыңғы жылмен салыстырғанда біршама өзгерді және мыналарды құрады: - Солтүстік аймағы бойынша 43 269,9 млн.кВт сағат немесе 66,8 %; - Оңтүстік аймағы бойынша 12 542,6 млн.кВт сағат немесе 19,3 %; - Батыс аймағы бойынша 8 994,7 млн.кВт сағат немесе 13,9 %. 2004 жылы Қазақстанның БЭЖ-і 2003 жылдағы сияқты артық энергия жүйесі болып қалды. Жылдың қорытындылары бойынша электр энергиясын өндіру оны тұтынуды 1 838,2 млн.кВт-сағатқа ұлғайтты. Ресеймен электр энергиясының сальдоланған ағындары Қазақстан бойынша тұтас алғанда, 3 093,9 млн.кВт-сағатты құрады, бұл ретте Батыс Қазақстан Ресейден 2 225,5 млн.кВт-сағат қабылдады, ал Солтүстік Ресейге 5319,4 млн.кВт сағат берді. 2003 жылмен салыстырғанда Ресейге электр энергиясының сальдоланған ағындары 767,6 млн.кВт сағатқа немесе 33,0 %-ға артты. Орталық Азия мемлекеттерінен электр энергиясының ағындары 600,4 млн.кВт сағатқа немесе 91,6 %-ға ұлғайды және 1 255,7 млн.кВт сағатты (Қырғыз Республикасынан) құрады. 2004 жылы Қазақстанның тораптары арқылы транзитпен Қырғызстаннан Ресейге электр энергиясын берудің жүзеге асырылғанын атап өткен жөн. Барлығы транзитпен 1 800,1 млн.кВт сағат берілді. Қоғамның желілері арқылы жылына бір млрд. астам кВт.сағат берілетін Қоғам қызметінің ең ірі тұтынушылары: «Қазақмыс корпорациясы» ААҚ, «ССТКӨБ» ААҚ, «Қазақстан Темір жолы ҰК» АҚ, «Қазфосфат» ЖШС, «Қазмырыш» ААҚ болып табылады.
1.3. Қоғамның 2003 - 2005 жылдардағы өндірістік-қаржы қызметін талдау
2003 жылы электр энергиясын Қоғамның желілері бойынша беру көлемі 26,9 млрд. кВт.сағатты құрады, бұл 2002 жылғы көрсеткіштен 13 %-ға жоғары. Беру көлемінің өсуі негізінен Ресейге «Екібастұз МАЭС-2» станциясынан электр энергиясының экспорттық жеткізілімінің ұлғаюына, сондай-ақ Қазақстан аумағы арқылы Ресей Федерациясына Тәжікстан мен Қырғызстанның электр энергиясының транзитіне байланысты болып отыр. 2004 жылы Қоғам 32,8 млрд. кВт.сағат көлемінде (2003 жылмен салыстырғанда 22,0%-ға ұлғайды) электр энергиясын беру жөнінде қызметтер көрсетті. Беру көлемін айтарлықтай ұлғайтудың негізгі себебі Қоғамның "Қырғызстан - Қазақстан - Қырғызстан" желісі арқылы электр энергиясының транзитіне арнап шарт жасасуы негіз болды. 2005 жылы Қоғамның желілері бойынша электр энергиясын беру көлемі 31,4 млрд.кВт.сағат мөлшерінде бағаланады, бұл 2004 жылғы көрсеткіштен 4,2 %-ғa төмен және ол негізінен Екібастұз МАЭС-2-ден берілетін электр энергиясының экспорттық жеткізілімдері көлемінің кемуіне байланысты. 2003 жылы техникалық диспетчерлендіру жөніндегі қызметтер көлемі 58,6 млрд. кВт.сағатты құрады, немесе 2002 жылғыдан 18,4 %-ға жоғары. Техникалық диспетчерлендіру жөніндегі қызметтер көлемінің ұлғаюы электр энергиясының экспорттық жеткізілімдері мен Ресей Федерациясына Тәжікстан мен Қырғызстаннан берілетін электр энергиясының транзитін диспетчерлендіру қоса алғанда, электр энергиясын өндіру көлемінің артуына байланысты болды. Техникалық диспетчерлендіру жөніндегі қызметтер көлемі 2004 жылы 64,3 млрд.кВт.сағатты құрады. 2005 жылы техникалық диспетчерлендіру жөніндегі қызметтер көлемі біршама артады деп күтілуде, ол 64,6 млрд. теңгені құрайды. 2003 жылы Қоғамның негізгі қызметінен алынған кірістері 15742,2 млн.теңгені (2002 жылғы деңгейден 24,9 %-ға артық) құрады, оның ішінде: электр энергиясын беру - 11919,4 млн. теңге (14,7 %-ға); техникалық диспетчерлендіру - 2711,6 млн. теңге (88,9 %-ға); қуатты реттеу - 792,6 млн. теңге (2,3 %-ға); электрмен жабдықтаудың сенімділігі мен тұрақтылығын қамтамасыз ету жөніндегі қызметтер - 318,7 млн. теңгеге ұлғайды. Беру және техникалық диспетчерлендіру жөніндегі қызметтерден алынған кірістің өсуі Қоғамның қызметтеріне арналған жаңа тарифтердің 2003 жылғы 01.01-ден бастап қолданылуына, көрсетілетін қызметтер көлемінің ұлғаюына, сондай-ақ орташа беру ұзындығының артуына байланысты болды. 2004 жылы Қоғамның негізгі қызметінен алынған кірістері 16835 7 млн. теңге сомасында (2003 жылғы деңгейден 7,0 %-ға жоғары) құрады, оның ішінде:
Доступ к документам и консультации
от ведущих специалистов |