|
|
|
Дағдарысқа қарсы кеңес құру туралы
Осы редакция 2009 жылғы 17 сәуірдегі енгізілген өзгерістеріне дейін қолданылды
Дағдарысты құбылыстарды еңсеру және Қазақстан Республикасының экономикасын тұрақтандыру жөніндегі мемлекеттік және қоғамдық институттардың күш-жігерін шоғырландыру мақсатында Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ: 1. Осы қаулыға қосымшаға сәйкес құрамда Дағдарысқа қарсы кеңес құрылсын. 2. Қоса беріліп отырған Дағдарысқа қарсы кеңес туралы ереже бекітілсін. 3. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.
Үкіметінің 2009 жылғы 10 наурыздағы № 275 қаулысына қосымша
Дағдарысқа қарсы кеңестің құрамы
Үкіметінің 2009 жылғы 10 наурыздағы № 275 қаулысымен бекітілген
Дағдарысқа қарсы кеңес туралы ереже
1. Жалпы ережелер
1. Дағдарысқа қарсы кеңес (бұдан әрі - Кеңес) Қазақстан Республикасы Үкіметінің жанындағы консультативтік-кеңесші орган болып табылады. 2. Кеңес қызметінің мақсаты мемлекеттік органдар мен мемлекеттік емес ұйымдардың дағдарыстық құбылыстарды еңсеруге және Қазақстан Республикасының экономикасын тұрақтандыруға бағытталған күш-жігерін шоғырландыру жөнінде ұсыныстар мен ұсынымдар әзірлеу болып табылады. 3. Кеңес өз қызметінде Қазақстан Республикасының Конституциясын, заңдарын, Қазақстан Республикасы Президентінің актілерін, Қазақстан Республикасы Үкіметінің қаулыларын және өзге де нормативтік құқықтық актілерді, сондай-ақ осы Дағдарысқа қарсы кеңес туралы ережені басшылыққа алады.
2. Кеңестің негізгі міндеттері мен құқықтары
4. Кеңестің негізгі міндеттері: 1) үкіметтік және үкіметтік емес құрылымдардың, бизнес-қоғамдастықтың күш-жігерін шоғырландыру, мемлекеттік-жеке әріптестік тетігін оңтайландыру, экономиканың бәсекелес салаларын және іскерлік белсенділікті дамыту үшін жағдай жасау; 2) кәсіпкерлік саласындағы дағдарысқа қарсы шаралар тиімділігінің мониторингі негізінде оларды іске асыруға бағытталған нормативтік құқықтық актілерді түзету; 3) дағдарыстан кейін даму перспективаларын ескере отырып, толыққанды бәсекелес ортаны қамтамасыз ету үшін жағдай жасау; 4) бизнестің дамуын тежейтін әкімшілік кедергілерді түбегейлі жою жөніндегі ұсыныстарды тұжырымдау болып табылады. 5. Кеңес өз міндеттеріне сәйкес: 1) Кеңестің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша мемлекеттік органдармен және ұйымдармен өзара іс-қимыл жасайды; 2) Кеңестің құзыретіне кіретін мәселелер бойынша Қазақстан Республикасының мемлекеттік органдары мен ұйымдарының өкілдерін шақырады және тыңдайды; 3) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен мемлекеттік органдардан және басқа ұйымдардан Кеңестің міндеттерін іске асыру үшін қажетті материалдарды сұратады және алады; 4) Қазақстан Республикасындағы кәсіпкерлік қызметті дамыту мәселелері бойынша сараптамалар мен консультациялар жүргізу үшін белгіленген тәртіппен мемлекеттік органдардың, ұйымдардың мамандарын, отандық және шетелдік сарапшыларды тартады, сондай-ақ ведомствоаралық үйлестіру үшін жұмыс топтарын (штабтар) ұйымдастырады; 5) Кеңестің құзыретіне жатқызылған мәселелер бойынша Қазақстан Республикасының заңнамасын жетілдіру жөнінде ұсыныстар енгізеді. Премьер-Министрдің шешімі бойынша Кеңесте Үкіметтің жекелеген, оның ішінде кәсіпкерлік мәселелері бойынша шешімдерінің жобалары қаралуы мүмкін.
3. Кеңестің қызметін ұйымдастыру
6. Кеңесті Төраға — Қазақстан Республикасының Премьер-Министрі басқарады, ол оның қызметіне басшылық етеді, отырыстарында төрағалық етеді, оның жұмысын жоспарлайды, оның шешімдерінің іске асырылуына жалпы бақылауды жүзеге асырады. Төраға болмаған уақытта оның функцияларын Кеңес Төрағасының орынбасары орындайды. 7. Қазақстан Республикасы Индустрия және сауда министрлігі Кеңестің жұмыс органы болып табылады. 8. Кеңестің жұмыс органы Кеңес жұмысын ұйымдық-техникалық қамтамасыз етуді жүзеге асырады. 1) күн тәртібін жасайды; 2) Кеңесте қарау үшін ұсыныстар жинауды жүзеге асырады. Мемлекеттік органдар және өзге де ұйымдар жұмыс органына Кеңесте қарау үшін ұсыныстар енгізуге құқылы. Бұл ретте ұсыныстар жеке сипатта болмауға тиіс; 3) Кеңес шешімдерінің орындалуын қамтамасыз етеді және бақылайды; 4) Кеңес қызметіне тартылған мамандар мен сарапшылардың жұмысын үйлестіреді. 10. Жұмысты ұйымдастыруды, Кеңестің отырыстарын өткізуге дайындауды, тиісті құжаттарды, материалдарды дайындауды және Кеңестің отырыстарынан кейін хаттаманы ресімдеуді Кеңес хатшысы жүзеге асырады. Хатшы Кеңестің мүшесі болып табылмайды. 11. Кеңес отырыстарының материалдары Кеңес мүшелеріне Кеңестің отырысына дейін екі жұмыс күнінен кешіктірмей жіберіледі. 12. Кеңестің отырысын Төраға өз бастамасы бойынша, Кеңес Төрағасы орынбасарының бастамасы бойынша не Кеңес мүшесінің бастамасы бойынша Кеңеске қарауға ұсынылатын материалдар негізінде шақырады. 13. Кеңестің отырыстары қажеттілігіне қарай, бірақ айына кемінде бір рет өткізіледі және егер, оларға оның мүшелерінің жалпы санының кемінде жартысы қатысса, заңды болып саналады. 14. Кеңес отырыстарының қорытындылары бойынша хаттамамен ресімделетін шешімдер қабылданады, оған отырысқа қатысқан оның барлық мүшелері және хатшы қол қояды. 15. Кеңес шешімдері оның отырысқа қатысқан мүшелерінің жалпы санының қарапайым көпшілік дауысымен қабылданады. Дауыстар тең болған кезде Төраға дауыс берген шешім қабылданған болып саналады. 16. Кеңестің шешімдері ұсынымдық сипатқа ие.
17. Қазақстан Республикасы Үкіметінің шешімі Кеңестің қызметін тоқтату үшін негіздеме болып табылады.
Доступ к документам и консультации
от ведущих специалистов |