Осы редакция 2010 жылғы 7 мамырда енгізілген өзгерістеріне дейін қолданылды
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 15 желтоқсандағы № 2121 қаулысымен бекітілген
«Жылжымайтын мүліктің жоқ (бар) екендігі туралы анықтамалар беру»
1. Жылжымайтын мүліктің жоқ (бар) екендігі туралы анықтамалар беру (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет) - жылжымайтын мүліктің жоқ (бар) екендігі туралы анықтамаларды беру рәсімі. 2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны: ішінара автоматтандырылған. 3. Мемлекеттік қызмет «Жылжымайтын мүлікке құқықтарды және онымен жасалатын мәмілелерді мемлекеттік тіркеу туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 17-бабы негізінде жүзеге асырылады. 4. Мемлекеттік қызметті аумақтық әділет органдары (бұдан әрі - уәкілетті орган) Халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі - Орталық) арқылы көрсетеді, олардың мекен-жайлары осы стандартқа 1-қосымшада көрсетілген. 5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің аяқталу нысаны жылжымайтын мүліктің жоқ (бар) екендігі туралы анықтама беру болып табылады. 6. Жылжымайтын мүліктің жоқ (бар) екендігі туралы анықтама құқық иесінің, құқық қорғау және сот органдарының сұрауы бойынша беріледі. 7. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері тұтынушы мынадай қажетті құжаттарды тапсырған (тіркелген, талон алған сәттен бастап), мемлекеттік қызмет алу үшін өтініш берген сәттен басталады: 1) жылжымайтын мүліктің жоқ (бар) екендігі туралы анықтама бір жұмыс күні ішінде беріледі (құжаттарды қабылдаған және берген күн мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді); 2) құжаттарды тапсырған кезде кезек күтудің рұқсат берілген ең ұзақ уақыты 30 минуттан аспайды; 3) құжаттарды алу кезінде кезек күтудің рұқсат берілген ең ұзақ уақыты 30 минуттан аспайды. тұтынушы ақпараттық қызметті электронды түрде алуға жүгінген кезде: 1) жылжымайтын мүліктің жоқ (бар) екендігі туралы анықтама сауал түскен сәттен бастап 30 минут ішінде электронды түрде беріледі; 2) құжаттарды тапсырған кезде кезек күтудің рұқсат берілген уақыты 30 минуттан аспайды; 3) құжаттарды алу кезінде кезек күтудін рұқсат берілген уақыты 30 минуттан аспайды. 8. Мемлекеттік қызмет тегін көрсетіледі. 9. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің интернет-ресурсында: www.minjust.kz., сондай-ақ ресми ақпарат кездерінде және осы стандартқа 1-қосымшаға сәйкес Орталықтардың үй-жайларындағы стендтерде орнатылады. 10. Уәкілетті органда мереке және демалыс күндерін қоспағанда, оның жұмысын қамтамасыз ететін, түскі асқа бір сағаттық үзіліспен сағат 9.00-ден 19.00-ге дейінгі жұмыс кестесі белгіленеді. Қабылдау кезек тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады. Мемлекеттік қызмет мереке және демалыс күндерін қоспағанда, үзіліссіз сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін ұсынылады, филиалдар мен өкілдіктер үшін түскі асқа бір сағаттық үзіліспен сағат 9.00-ден 19.00-ге дейінгі жұмыс кестесі белгіленеді. Қабылдау «электронды» кезек тәртібінде, алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады. 11. Уәкілетті органның үй-жайларында бөлек кіретін есік, күту залы, анықтама бюросы, күту үшін креслолар, толтырылған бланк үлгілері бар ақпараттық стендтер орналасқан. Мүмкіндіктері шектеулі тұтынушыларға қызмет көрсету үшін жағдайлар көзделген. Мемлекеттік қызмет Орталықтың ғимаратында көрсетіледі. Залда анықтама бюросы, күту үшін креслолар, толтырылған бланк үлгілері бар ақпараттық стендтер орналасқан. Мүмкіндіктері шектеулі тұтынушыларға қызмет көрсету үшін жағдайлар көзделген.
2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі
12. Мемлекеттік қызмет алу үшін тұтынушылар мыналарды ұсынады: 1) белгіленген нысандағы өтінішті, онда сауал берілетін орган, берілетін ақпараттың түрі, жылжымайтын мүлік объектісінің түрі, оның тұрған жері, өтініш берушінің мәліметтері (тегі, аты, әкесінің аты, паспорттық деректері (жеке куәлігінің деректері) жеке тұлғаның тұратын жері, заңды тұлғаның атауы және деректемелері) көрсетіледі; 2) жеке басын куәландыратын құжат; 3) заңнамада белгіленген жағдайларда өкілдіктің өкілеттіктерін куәландыратын құжат. Құқық қорғау, сот және атқарушы органдар өз құзыретіне сәйкес өтініш жасаған жағдайларда және нормативтік құқықтық актілерде көзделген басқа да жағдайларда, сұрау салуда талап етілген ақпарат негіздемесі, сондай-ақ сұралатын ақпараттың пайдаланылу мақсаты (арналуы) көрсетіледі. 13. Бланкілер күту залындағы арнайы тағанда орналастырылады не Орталықтың консультанттарында болады. 14. Құжаттарды қабылдау «терезенің» арналуы және атқаратын функциясы туралы ақпарат ілінген, сондай-ақ Орталық инспекторының тегі, аты, әкесінің аты және лауазымы көрсетілген «терезе» арқылы жүзеге асырылады. Орталықтың инспекторы осы стандарттың 12-тармағына сәйкес құжаттардың толықтығын тексеруді, құжаттардың есеп журналында тіркелуін және құжаттардың жинақтаушы бөлімнің инспекторына табыс етілуін жүзеге асырады. Орталықтың жинақтаушы бөлімінің инспекторы құжаттарды жинауды, тізілімнің жасалуын және уәкілетті органға жіберілуін жүзеге асырады. Орталық қоса берілетін құжаттармен бірге өтініштердің уәкілетті органға жеткізілуін және кері алынуын осы өтініштерді қабылдаған күні кемінде 2 рет жүзеге асырады. Уәкілетті орган Орталықтан құжаттар пакетін алғаннан кейін мыналарды: - осы Ережеге 3-қосымшаға сәйкес жылжымайтын мүліктің жоқ (бар) екендігі туралы анықтаманы әзірлейді; - орындалған құжаттар тізілімін қалыптастырады және тұтынушыға беру үшін Орталыққа жібереді. Орындалған құжаттар уәкілетті органнан қолхатта көрсетілген беру мерзімі өткенге дейін бір күн бұрын Орталыққа түсуі тиіс. Өтініш беруші электронды түрде ақпараттық қызмет алу үшін тікелей Орталыққа жүгінген кезде, жылжымайтын мүлікке құқықтарды мемлекеттік тіркеу туралы ақпарат жазбаша сұрау негізінде «Жылжымайтын мүлік тіркелімі» мемлекеттік дерекқоры» ақпараттық жүйесін пайдалана отырып ұсынылады және тіркеуші органның электрондық цифрлық қолтаңбасымен расталады. Орталық қызметкері түскен өтініш бойынша сұрауды өзінің электронды қолымен растап, тиісті электронды деректер қорына сұрау жолдайды. Уәкілетті органның электрондық цифрлық қолтаңбасымен расталған электронды құжат және түскен сұрау басып шығарылады, Орталық қызметкерінің жеке мөрімен куәландырылып өтініш берушіге беріледі. Мемлекеттік уәкілді органның электрондық цифрлық қолтаңбасымен расталған электронды құжат Орталық қызметкерінің жеке мөрі мен куәландырылған және басып шығарылған қағаз жүзіндегі құжатқа заңды түрде теңестіріледі. сұрау салудың нөмірі және қабылдау күні; сұралып отырған мемлекеттік қызметтің түрі; қоса берілген құжаттардың саны мен атауы; құжаттарды беру күні, уақыты және орны; құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған Орталық инспекторының тегі, аты, әкесінің аты көрсетіліп, тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы қолхат беріледі. 16. Уәкілетті органда дайын құжаттарды тұтынушыға беруді құжаттарды беруді жүзеге асыратын қызметкер күн сайын мерзімі көрсетілген қолхат негізінде «терезе» арқылы жүзеге асырады. Орталықта дайын құжаттарды тұтынушыға беруді Орталық инспекторы күн сайын мерзімі көрсетілген қолхат негізінде «терезе» арқылы жүзеге асырады. 17. Құжаттарды ресімдеу кезінде қателіктер анықталған, осы стандарттың 12-тармағына сәйкес құжаттар пакеті толық берілмеген және құжаттар тиісінше ресімделмеген кезде уәкілетті орган құжаттар пакетін алғаннан кейін 3 жұмыс күні ішінде күту залының «терезесі» арқылы бас тарту себептерін көрсетіп, хабарлама жолдайды. Мемлекеттік қызмет Орталық арқылы жүзеге асырылған кезде, уәкілетті орган құжаттарды ресімдеу кезінде қателіктер анықталған, осы стандарттың 12-тармағына сәйкес құжаттар пакеті толық берілмеген және құжаттар тиісінше ресімделмеген кезде құжаттар пакетін алғаннан кейін 3 жұмыс күні ішінде кейіннен тұтынушыға беру үшін Орталыққа бас тартудың себептерін көрсетіп, хабарлама жолдайды.
18. Уәкілетті орган мен Орталықтың қызметі адамның конституциялық құқықтарын, қызметтік борышын атқару кезіндегі заңдылықты сақтауға негізделеді және әдептілік, толық ақпарат беру, оның қорғалуын, сақталуын және құпиялылығын қамтамасыз ету қағидаттарымен жүзеге асырылады.
19. Тұтынушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандартқа 2-қосымшаға сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді. 20. Мемлекеттік қызметтер көрсететін мемлекеттік органның, мекеменің немесе өзге де субъектілердің жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтердің сапа және қол жетімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәнін жыл сайын арнайы құрылған жұмыс топтары бекітеді.
21. Мемлекеттік қызметті ұсыну сапасы бойынша наразылықтар болған жағдайда уәкілетті органның және Орталық қызметкерлерінің әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі туралы ақпаратты Орталықтың ақпараттық-анықтамалық қызметінің 58-00-58 телефоны бойынша алуға болады. 22. Шағымдар ауызша немесе жазбаша нысанда пошта арқылы немесе қолданыстағы заңнамада көзделген жағдайларда электронды түрде, уәкілетті органның немесе Орталықтың кеңсесі арқылы жұмыс күндерінде қолма-қол қабылданады. Шағым уәкілетті орган мен Орталық директорының атына беріледі. Уәкілетті орган мен Орталықтың мекен-жайлары және басшыларының телефондары осы стандартқа 1 және 1-1-қосымшаларда көрсетілген. 23. Қабылданған шағым уәкілетті орган мен Орталықтың ақпаратты есепке алу журналында тіркеледі және он бес күнтізбелік күн ішінде қаралады. Қосымша зерделеу немесе тексеру жүргізу қажет болған жағдайларда, қарау мерзімі 30 күнтізбелік күннен аспайтын мерзімге ұзартылуы мүмкін. Өтініш берушіге шағымды қарау нәтижелері туралы жазбаша түрде пошта арқылы хабарланады.
24. Уәкілетті орган басшылары мен Орталық директорының жұмыс және қабылдау кестелері осы стандарттың 10-тармағында көзделген уәкілетті орган мен Орталықтың жұмыс кестелеріне сәйкес анықталады. Уәкілетті органдар мен Орталықтардың байланыс телефондары осы стандартқа 1 және 1-1-қосымшаларда, сондай-ақ ресми ақпарат көздерінде және уәкілетті орган мен Орталықтардың үй-жайларында орналасқан стендтерде көрсетілген. Орталықтар мен уәкілетті органдар басшыларының байланыс телефондары осы стандартқа 1 және 1-1-қосымшаларда көрсетілген. 25. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің мекен-жайы: 010000, Астана қаласы, Орынбор көшесі, № 8 үй, интернет-ресурсы: www.minjust.kz.
«Жылжымайтын мүліктің жоқ (бар) екендігі туралы анықтамалар беру» мемлекеттік қызмет стандартына 1-қосымша
«Жылжымайтын мүліктің жоқ (бар) екендігі туралы анықтамалар беру» мемлекеттік қызмет стандартына 1-1-қосымша
«Жылжымайтын мүліктің жоқ (бар) екендігі туралы анықтамалар беру» мемлекеттік қызмет стандартына 2-қосымша
Кесте. Сапа мен қол жетімділік көрсеткіштерінің мәні
|