Алматы облысы әкімдігінің 2014 жылғы 2 маусымдағы № 196 Қаулысымен күші жойылды
Алматы облысы әкімдігінің 2012 жылғы 5 қарашадағы № 349 қаулысымен бекітілген
«Атаулы әлеуметтік көмек алушыларға өтініш берушінің (отбасының) тиесілігін растайтын анықтама беру» мемлекеттік қызмет көрсету регламенті
1. Осы «Атаулы әлеуметтік көмек алушыларға өтініш берушінің (отбасының) тиесілігін растайтын анықтама беру» мемлекеттік қызмет көрсету регламентінде келесі ұғымдар қолданады: 1) уәкілетті орган - аудандық, қалалық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімі; 2) уәкілетті органның кеңсе қызметкері (қызметкер) - аудандық, қалалық жұмыспен қамту және әлеуметтік бағдарламалар бөлімінің қызметкері жеке тұлғаның құжаттарын қабылдап, тіркейді; 3) уәкілетті органның басшысы- аудандық, қалалық әлеуметтік бағдарламалар мен жұмыспен қамту бөлімінің бастығы; 4) уәкілетті органның жауапты орындаушысы - лауазымдық қызметтер ережесіне сәйкес міндеттемелері жүктелген уәкілетті органның қызметкері; 5) әкім - кент, ауыл, ауылдық округ әкімі.
2. Осы «Атаулы әлеуметтік көмек алушыларға өтініш берушінің (отбасының) тиесілігін растайтын анықтама беру» мемлекеттік қызметтің регламенті (бұдан соң - Регламент) Қазақстан Республикасының «Әкімшілік процедуралар туралы» Заңының 9-1 бабының 4 тармағына сәйкес құрастырылды 3. Мемлекеттік қызмет осы регламенттің 1,2 қосымшаларында көрсетілген мекен-жайлар бойынша жергілікті атқарушы органдар тарапынан немесе болмаған жағдайда, ауыл, ауылдық округ, кент әкімі тарапынан көрсетіледі. 4.Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің түрі: автоматтандырылмаған. Документ показан в сокращенном демонстрационном режиме
Чтобы продолжить, выберите ниже один из вариантов оплаты
Доступ к документам и консультации
от ведущих специалистов
Вы можете купить этот документ
Как купить документ? 400 тг
|