<< Назад
Далее >>
0
0
Два документа рядом (откл)
Распечатать
Копировать в Word
Скрыть комментарии системы
Информация о документе
Справка документа
Поставить на контроль
В избранное
Посмотреть мои закладки
Скрыть мои комментарии
Посмотреть мои комментарии
Сравнение редакций
Русский
Казахский и русский
Увеличить шрифт
Уменьшить шрифт
Корреспонденты
Респонденты
Сообщить об ошибке

Әлеуметтік мәні бар облысаралық қатынастарды айқындау туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 11 қарашадағы № 1185 Қаулысы (2013.11.11. берілген өзгерістер мен толықтыруларымен) (күші жойылды)

  • Корреспонденты на фрагмент
  • Поставить закладку
  • Посмотреть закладки
  • Добавить комментарий

Әлеуметтік мәні бар облысаралық қатынастарды айқындау туралы
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2004 жылғы 11 қарашадағы № 1185 қаулысы

(2013.11.11. берілген өзгерістер мен толықтыруларымен)

 

 Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 10 тамыздағы № 624 Қаулысымен күші жойылды

 

«Темір жол көлігі туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 8 желтоқсандағы Заңына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулы етеді:

1. Қосымшаға сәйкес әлеуметтік мәні бар облысаралық қатынастар белгіленсін.

2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді.

Қазақстан Республикасының

Премьер-Министрі

 

 

 

 

 

 

Д. К. Ахметов

 

  • Корреспонденты на фрагмент
  • Поставить закладку
  • Посмотреть закладки
  • Добавить комментарий

Қазақстан Республикасы

  • Показать изменения

Үкіметінің 2004 жылғы 11 қарашадағы

№ 1185 қаулысына қосымша



Әлеуметтік мәні бар облысаралық қатынастар

 

1. Алматы - Достық.

2. Алматы - Озинки.

3. Астана - Қайрақ.

4. Қарағанды - Петропавл.

5. Алматы - Локоть.

6. Ақтөбе - Озинки.

7. Астана - Озинки.

8. Алматы - Ақсарай.

9. Атырау - Ақсарай.

10. Астана - Тобыл - Илецк - Озинки.

  • Показать изменения

11. ҚР Үкіметінің 2009.08.05. № 672 Қаулысымен алып тасталды (бұр.ред.қара)

12. Алматы - Астана.

13. Ақтөбе - Алматы.

14. Алматы - Шымкент.

  • Показать изменения

15. ҚР Үкіметінің 2009.08.05. № 672 Қаулысымен алып тасталды (бұр.ред.қара)

16. Алматы - Петропавл.

17. Алматы - Қостанай.

18. Қарағанды - Алматы.

19. Алматы - Павлодар.

ҚР Үкіметінің 2007.13.02. № 104 (бұр.ред.қара); 2008.05.05. № 414 (бұр.ред.қара) Қаулыларымен 20-тармақ жаңа редакцияда

  • Показать изменения

20. Көкшетау - Қызылорда.

21. Астана - Сарыағаш.

22. Алматы - Атырау.

23. Алматы - Жезқазған.

24. Алматы - Маңғышлақ.

25. Алматы - Орал.

26. Ақтөбе - Маңғышлақ.

27. Атырау - Маңғышлақ.

28. Қостанай - Қарағанды.

29. Павлодар - Пресногорьковская.

30. Ақтөбе - Астана.

31. Алматы - Защита.

32. Астана - Лениногорск.

33. Арқалық - Астана.

34. Орал - Ақтөбе.

35. Қызылорда - Сексеуiл - Түркiстан.

ҚР Үкіметінің 2007.13.02. № 104 (бұр.ред.қара); 2008.05.05. № 414 (бұр.ред.қара) Қаулыларымен 36-тармақ жаңа редакцияда

  • Показать изменения

36. Қарағанды - Семей.

ҚР Үкіметінің 2007.13.02. № 104 (бұр.ред.қара); 2008.05.05. № 414 (бұр.ред.қара) Қаулыларымен 37-тармақ жаңа редакцияда

  • Показать изменения

37. Астана - Қызыл Ту - Петропавл.

38. Астана - Айсары.

39. Астана - Павлодар.

40. Ақтөбе - Атырау.

ҚР Үкіметінің 2008.05.05. № 414 Қаулысымен 41-тармақ жаңа редакцияда (бұр.ред.қара)

  • Показать изменения

41. Қызылорда - Семей.

  • Показать изменения

42. ҚР Үкіметінің 2009.08.05. № 672 Қаулысымен алып тасталды (бұр.ред.қара)

43. Шалқар - Сексеуiл.

44. Сағыз - Шұбарқұдық

ҚР Үкіметінің 2007.13.02. № 104 Қаулысымен 45-тармақ жаңа редакцияда (бұр.ред.қара)

45. Екiбастұз - Дегелең.

46. Павлодар - Дегелең.

47. Қарағанды - Астана.

  • Показать изменения

48. ҚР Үкіметінің 2009.08.05. № 672 Қаулысымен алып тасталды (бұр.ред.қара)

49. Астана - Көкшетау.

50. Астана - Бурабай шипажайы.

51. Көкшетау - Астана - Ерейментау.

52. Астана - Бурабай шипажайы - Ақкөл.

53. Астана - Атбасар.

54. Астана - Анар.

ҚР Үкіметінің 2007.13.02. № 104 Қаулысымен 55-тармақпен толықтырылды

  • Показать изменения

55. Алматы - Сарыағаш;

ҚР Үкіметінің 2007.13.02. № 104 Қаулысымен 56-тармақпен толықтырылды

56. Астана - Тобыл;

ҚР Үкіметінің 2007.13.02. № 104 Қаулысымен 57-тармақпен толықтырылды

57. Астана - Жезқазған.

ҚР Үкіметінің 2007.19.06. № 511 Қаулысымен 58-тармақпен толықтырылды

  • Показать изменения

58. Қостанай - Есіл - Арқалық.

ҚР Үкіметінің 2009.08.05. № 672 Қаулысымен 59-тармақпен толықтырылды

  • Показать изменения

59. Қызылорда - Астана.

ҚР Үкіметінің 2011.02.07. № 758 Қаулысымен 60-тармақпен толықтырылды

  • Показать изменения

60. Атырау - Астана.

ҚР Үкіметінің 2012.12.11. № 1437 Қаулысымен 61-тармақпен толықтырылды

  • Показать изменения

61. Астана - Достық.

ҚР Үкіметінің 2012.14.12. № 1592 Қаулысымен 62-тармақпен толықтырылды

  • Показать изменения

62. Павлодар - Қарағанды.

ҚР Үкіметінің 2012.14.12. № 1592 Қаулысымен 63-тармақпен толықтырылды

63. Орал - Астана.

ҚР Үкіметінің 2013.11.11. № 1202 Қаулысымен 64-тармақпен толықтырылды

  • Показать изменения

64. Алматы - Алтынкөл.

 

Ескертпе: Қоғам мен мемлекеттің әлеуметтiк-экономикалық жағдайына ықпал ететiн және мынадай өлшемдерге сәйкес келетiн қатынас әлеуметтiк мәнi бар қатынас болып танылады:

1) мемлекеттік мәнi - мемлекетаралық байланыстарды дамыту, Қазақстан Республикасының астанасы мен облыс орталықтарын Қазақстан Республикасымен айтарлықтай қоғамдық, сауда және өзге де өзара қарым-қатынастары бар мемлекеттердiң әкiмшілік-аумақтық бiрлiктерінің астаналарымен және басты қалаларымен, сондай-ақ Қазақстан Республикасының әкiмшілік-аумақтық бiрлiктерiнің барлық орталықтарын өзара және Қазақстан Республикасының астанасымен қосу;

2) баламасыздығы - ұзақтығы үлкен әрi тармақталуы aз болғанда қайта отырғызусыз қатарлас қатынастардың болмауы, ауа райы жағдайларына тәуелсiздігі, барлық маусымдылығы, жолаушыларды бiр жолғы жаппай тасымалдау;

3) әлеуметтік мәнi - халықтың жан басына шаққандағы табысында жол жүруге арналған шығысының қол жетiмдi деңгейiнiң сақталуы;

4) қол жетiмдiлігі - азаматтардың қол жетімдi балама көлiк түрлерi жоқ бағыттары бойынша Қазақстан Республикасының аумағында еркiн орын ауыстыру, оның шегiнен тыс шығу және кедергісiз қайтып келу мүмкiндігiн қамтамасыз ету.