|
|
|
ҚР Үкіметінің 2014 жылғы 21 қаңтардағы № 20 Қаулысымен күші жойылды
ҚР Үкіметінің 2011.28.05. № 596 Қаулысымен (бұр.ред.қара); 2012.06.09. № 1160 Қаулысымен (бұр.ред.қара) мемлекеттік қызмет стандарты жаңа редакцияда Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 15 желтоқсандағы № 2121 қаулысымен бекітілген
ҚР Үкіметінің 2013.15.05. № 487 Қаулысымен тақырыбы жаңа редакцияда (бұр.ред.қара) «Жеке кәсіпкерлік субъектісіне жатпайтын заңды тұлға, сондай-ақ акционерлік қоғам, олардың филиалдары мен өкілдіктері жарғысының (ережесінің) телнұсқасын беру» мемлекеттік қызмет стандарты (2013.15.05. берілген өзгерістер мен толықтырулармен)
ҚР Үкіметінің 2013.15.05. № 487 Қаулысымен 1-тармақ жаңа редакцияда (бұр.ред.қара) 1. «Жеке кәсіпкерлік субъектісіне жатпайтын заңды тұлға, сондай-ақ акционерлік қоғам, олардың филиалдары мен өкілдіктері жарғысының (ережесінің) телнұсқасын беру» мемлекеттік қызметін Қазақстан Республикасы, 010000, Астана қаласы, Есіл ауданы, Орынбор көшесі, № 8-үй, 13-кіреберіс, 955-кабинет мекенжайы бойынша орналасқан Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Тіркеу қызметі мен құқықтық көмек көрсету комитеті (бұдан әрі - Комитет) және аумақтық әділет органдары (бұдан әрі - уәкілетті органдар), мекенжайлары осы стандарттың 1 және 2-қосымшаларда көрсетілген халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі - орталық) және өтініш берушіде электронды-цифрлық қолтаңба (бұдан әрі - ЭЦҚ) болған жағдайда www.e.gov.kz «электронды үкімет» веб-порталы (бұдан әрі - портал) арқылы көрсетеді. Жеке кәсіпкерлік субъектісіне жатпайтын заңды тұлға, сондай-ақ акционерлік қоғам, олардың филиалдары мен өкілдіктері жарғысының (ережесінің) телнұсқасын беруді тиісті облыста (Комитетте беруге жататындардан басқалары) уәкілетті органдар орталық арқылы жүзеге асырады. Банктерді, республикалық және өңірлік мәртебесі бар қоғамдық бірлестіктерді (оның ішінде барлық саяси партияларды), сондай-ақ шетелдік және халықаралық коммерциялық емес үкіметтік емес ұйымдардың филиалдары және өкілдіктерін есептік тіркеу (қайта тіркеу), республикалық және өңірлік мәртебесі бар діни бірлестіктерді мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) туралы куәліктің телнұсқасын беруді Комитет жүзеге асырады. Алушыда ЭЦҚ болған жағдайда портал арқылы мемлекеттік қызмет көрсетіледі. Шалғай елді мекендердегі тұрғындардың мемлекеттік қызметтерге қол жеткізуін қамтамасыз ету мақсатында Мобильдік орталықтар арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге жол беріледі. 2. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нысаны ішінара автоматтандырылған. 3. Мемлекеттік қызмет «Заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу және филиалдар мен өкілдіктерді есептік тіркеу туралы» Қазақстан Республикасы Заңының 15-бабының, «Ақпараттандыру туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 11 қаңтардағы Заңының 29-бабының негізінде жүзеге асырылады. 4. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат: 1) Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің интернет-ресурсында: www.minjust.kz; 2) «Орталық» РМК-ның интернет-ресурсында: www.con.gov.kz; 3) ресми ақпарат көздерінде және осы стандарттың 1-қосымшасына сәйкес орталықтардың үй-жайларындағы стенділерде орналастырылады. Мемлекеттік қызмет көрсету туралы ақпарат call-орталығының телефоны (1414) арқылы ұсынылады. ҚР Үкіметінің 2013.15.05. № 487 Қаулысымен 5-тармақ жаңа редакцияда (бұр.ред.қара) 5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі: 1) Комитетте және орталықта жеке кәсіпкерлік субъектісіне жатпайтын заңды тұлға, сондай-ақ акционерлік қоғам, олардың филиалдары мен өкілдіктері жарғысының (ережесінің) телнұсқасын қағаз тасығышта ұсыну болып табылады. Жеке кәсіпкерлік субъектісіне жатпайтын заңды тұлға, сондай-ақ акционерлік қоғам, олардың филиалдары мен өкілдіктері жарғысының (ережесінің) телнұсқасын беруден бас тартылған жағдайда ұсынылған құжаттардың Қазақстан Республикасы заңнамалық актісінің талаптарына сәйкес келмеуіне сілтемені қамтитын қағаз жеткізгіштегі дәлелді бас тарту беріледі; 2) порталда «жеке кабинетке» жеке кәсіпкерлік субъектісіне жатпайтын заңды тұлға, сондай-ақ акционерлік қоғам, олардың филиалдары мен өкілдіктері жарғысының (ережесінің) телнұсқасын беруге электрондық өтініштің қабылданғаны туралы хабарлама не мемлекеттік қызметті ұсынудан бас тарту туралы уәкілетті тұлғаның ЭЦҚ-мен куәландырылған уәкілетті органның электрондық құжат нысандағы дәлелді жауабы жіберіледі. 6. Мемлекеттік қызмет тіркелген барлық заңды тұлғаларға, филиалдарға және өкілдіктерге (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет алушылар) көрсетіледі. ҚР Үкіметінің 2013.15.05. № 487 Қаулысымен 7-тармақ өзгертілді (бұр.ред.қара) 7. Мемлекеттік қызметті көрсету мерзімдері: 1) мемлекеттік қызметті алушының осы стандарттың 11-тармағында көрсетілген қажетті құжаттарды тапсырған күнінен және қолхат алған сәттен бастап, сондай-ақ электронды сұрау салу берген сәттен мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі үш жұмыс күні ішінде жүзеге асырылады (құжаттарды қабылдау және тапсыру күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді). Мемлекеттік қызмет алушы электрондық сұрау салуды портал арқылы ұсынған кезде жеке кәсіпкерлік субъектісіне жатпайтын заңды тұлға, сондай-ақ акционерлік қоғам, олардың филиалдары мен өкілдіктері жарғысының (ережесінің) телнұсқасын беру бір жұмыс күнінен кешіктірілмей жүзеге асырылады; 2) құжаттар тапсырған кезде (мемлекеттік қызметті алу үшін өтінішті бергенде) кезекте күтудің рұқсат берілген ең ұзақ уақыты - 20 минуттан аспайды; 3) алушының өтініш жасаған жерінде сол күні көрсетілетін мемлекеттік қызметті алушыға қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең ұзақ уақыты - 20 минуттан аспайды; 3) дайын құжаттарды алған кезде кезек күтудің рұқсат берілген ең ұзақ уақыты - 20 минуттан аспайды. 8. Мемлекеттік қызмет қолма-қол және (немесе) қолма-қол емес есеппен ақылы көрсетіледі. Мемлекеттік қызметті көрсеткені үшін тіркеу алымы белгіленген. Тіркеу алымының сомасы «Салық және бюджетке төленетін басқа да міндетті төлемдер туралы (Салық кодексі)» Қазақстан Республикасының 2008 жылғы 10 желтоқсандағы кодексінде белгіленген мөлшерлеме бойынша есептеледі және салық салу объектісінің тіркелген орны бойынша тиісті құжаттарды ұсынғанға дейін төленеді. Портал арқылы мемлекеттік қызметті алуға электронды сұрау салу ұсынылған жағдайда, төлем «электронды үкімет» төлем шлюзы (бұдан әрі - ЭҮТШ) арқылы жүзеге асырылады. 1) Комитетте: Комитетте Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес жұма, демалыс және мереке күндерін қоспағанда, сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі үзіліспен, сағат 9.00-ден 17.00-ге дейін құжаттарды күн сайын қабылдауды қамтамасыз ететін кесте белгіленеді. Қабылдау кезек күту тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады; 2) орталықта: орталықтарда құжаттарды қабылдау күн сайын жексенбі және мереке күндерін қоспағанда, дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда, еңбек заңнамасына сай белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес үзіліссіз, сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін жүзеге асырылады. Қабылдау «электронды» кезек тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады. Мобильді орталықтар құжаттарды қабылдауды орталықтың бекітілген кестесіне сәйкес, бірақ бір елді мекенде кем дегенде алты жұмыс сағаты ішінде жүзеге асырады; 3) порталда - тәулік бойы. 10. Мемлекеттік қызметтер заңды тұлғаның орналасқан жері бойынша, анықтама бюросы, күту үшін креслолар, өтініштердің толтырылған бланк үлгілері бар ақпараттық стенділер орналастырылған, мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін жағдай жасалған орталық ғимаратының залында көрсетіледі.
2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі
ҚР Үкіметінің 2013.15.05. № 487 Қаулысымен 11-тармақ өзгертілді (бұр.ред.қара) 11. Мемлекеттік қызмет алу үшін мемлекеттік қызмет алушылар Комитетке немесе Орталыққа мынадай құжаттар: 1) белгіленген нысан бойынша өтінішті; 2) жеке кәсіпкерлік субъектісіне жатпайтын заңды тұлға, сондай-ақ акционерлік қоғам, олардың филиалдары мен өкілдіктері жарғысының (ережесінің) түпнұсқасын жоғалтқаны туралы ақпараттың мерзімді баспасөз басылымында жарияланғанын растайтын құжат (өтініш берушінің ЭЦҚ-мен куәландырылған порталдағы электрондық құжат нысанында сұрау салу беру кезінде электрондық көшірмелері электрондық сұрау салуға бекітіледі); 3) бюджетке тіркеу алымының сомасы төленгенін растайтын құжат ұсынады. Портал арқылы мемлекеттік қызметті алуға электронды сұрау салу ұсынылған жағдайда, төлем ЭҮТШ арқылы жүзеге асырылады. Мемлекеттік қызмет алушы ЭҮТШ арқылы төлеген жағдайда, осы тармақтың 3) тармақшасында көрсетілген құжат электронды сұрау салуға қоса тіркелмейді. 12. Орталықтарда бекітілген нысандағы өтініштер бланкілері күту залындағы арнайы тағандарда орналастырылады не орталықтың консультантында, сондай-ақ «Орталық» РМК-ның интернет-ресурсында: www.con.gov.kz, www.е.gov.kz порталында болады. 13. Орталықтарда құжаттарды қабылдау «кедергісіз» қызмет көрсету арқылы операциялық залда жүзеге асырылады. Орталықтардың мекенжайлары осы стандарттың 2-қосымшасында көрсетілген. Портал арқылы жүгінген жағдайда электронды сұрау салуды жіберу өтініш берушінің «жеке кабинетінен» жүзеге асырылады. Сұрау салу таңдап алынған қызметке сәйкес уәкілетті органның мекенжайына автоматты түрде жіберіледі. 14. Орталықтарда құжаттарды қабылдау кезінде мемлекеттік қызметті алушыға тиісті құжаттарды қабылдағаны туралы: 1) сұрау салудың нөмірі және қабылданған күні; 2) сұралып отырған мемлекеттік қызметтің түрі; 3) қоса берілген құжаттардың саны мен атауы; 4) құжаттар берілетін күн, уақыты және орны; 5) құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған орталық қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты; 6) өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты, уәкілетті өкілдің тегі, аты, әкесінің аты және олардың байланыс телефондары көрсетілген қолхат беріледі. Портал арқылы жүгінген жағдайда мемлекеттік қызметті алушының «жеке кабинетіне» сұрау салуды қабылдағаны туралы мемлекеттік қызметтің нәтижесін алған күні мен уақыты көрсетілген хабарлама есеп жіберіледі. 15. Орталықта дайын құжаттарды мемлекеттік қызмет алушыға беруді орталықтың қызметкері «терезе» арқылы мерзімі көрсетілген қолхат негізінде күн сайын жүзеге асырады. Егер алушы құжаттарды алуға мерзімінде хабарласпаған жағдайда, орталық олардың бір ай ішінде сақталуын қамтамасыз етеді, содан кейін оларды уәкілетті органдарға береді. 16. Мемлекеттік қызмет алушы осы стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттардың бірін ұсынбаған жағдайда, сондай-ақ «Ақпараттандыру туралы» Қазақстан Республикасы Заңның 40-бабында көзделген жағдайларда орталық құжаттарды қабылдаудан бас тартады. Құжаттарды қабылдаудан бас тартқан кезде орталықтың қызметкері мемлекеттік қызмет алушыға жетіспейтін құжаттар көрсетілген қолхат береді.
17. Комитет, уәкілетті органдар мен орталықтар басшылыққа алатын жұмыстардың негізгі қағидаттары: 1) заңдылық; 2) сыпайылық; 3) азаматтардың құқықтарының, бостандықтары мен заңды мүдделерінің сақталуын және қорғалуын қамтамасыз ету; 4) көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы егжей-тегжейлі ақпарат ұсыну; 5) мемлекеттік қызметтің сапалылығы мен уақытында ұсынылуы; 6) мемлекеттік қызмет алушының құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың сақталуын, қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз ету; 7) мемлекеттік қызмет алушының уақытында алмаған құжаттарының сақталуын қамтамасыз ету болып табылады.
18. Мемлекеттік қызмет алушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандарттың 3-қосымшасына сәйкес сапа және қол жетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді. 19. Комитеттің, уәкілетті органдардың жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызметтің сапасы мен тиімділігі көрсеткіштерінің нысаналы мәні жыл сайын Қазақстан Республикасының Әділет министрінің тиісті бұйрығымен бекітіледі.
20. Қызметкердің әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым беру және шағымды дайындауға жәрдем көрсету тәртібін түсіндіру үшін алушы телефондары осы стандарттың 1-қосымшасында мекенжайлары мен телефондары көрсетілген уәкілетті органға жүгінеді. Мемлекеттік қызмет алушы орталыққа немесе портал арқылы жүгінген кезде орталық қызметкерінің әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасау тәртібі туралы ақпаратты call-орталықтың телефоны (1414) бойынша не осы стандарттың 2-қосымшасында көрсетілген мекенжайлар мен телефондар бойынша алуға болады. 21. Көрсетілген қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда шағым уәкілетті орган басшысының атына немесе Комитетке жұмыс күндері демалыс және мереке күндерін қоспағанда, сағат 13.00-ден 14.30 аралығында түскі үзіліспен, сағат 9.00-ден 17.00-ге дейін беріледі. Уәкілетті органдар басшыларының мекенжайлары мен телефондары осы стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген. 22. Орталық қызметкері тиісінше қызмет көрсетпеген жағдайда шағым орталықтың немесе «Орталық» РМК басшысының атына беріледі. Басшылардың мекенжайлары мен телефондары осы стандарттың 2-қосымшасында көрсетілген. 23. Көрсетілген қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда алушының заңнамада белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқығы бар. 24. Шағымдар жазбаша нысанда пошта арқылы немесе қолданыстағы заңнамада көзделген жағдайларда электрондық түрде не жұмыс күндері осы стандарттың 1-қосымшасында көрсетілген ұйымдардың кеңселері арқылы қолма-қол қабылданады. Шағымға уәкілетті органның мемлекеттік қызметті сапасыз көрсеткенін растайтын құжаттар қоса беріледі. 25. Қолмен алып келген және пошта арқылы келген шағымдарды қабылдаудың растамасы оның уәкілетті органның кеңсесінде жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін тіркеу журналында тіркелуі (шағымның немесе ілеспе хаттың екінші данасына мөртабан, кіріс және шығыс тіркеу нөмірі мен күні қойылады) болып табылады. Қолмен алып келген жағдайда алушыға шағымды қабылдаған адам, оның шағымының қабылданғанын растайтын нөмірі, күні, шағымды қабылдаған адамның тегі, байланыс деректері көрсетілген талон береді. Шағымдарды қарау «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 12 қаңтардағы Заңында көзделген тәртіппен және мерзімде жүзеге асырылады. Қолмен алып келген және пошта арқылы келген шағымдарды қабылдаудың растамасы оның орталықтың немесе «Орталық» РМК кеңсесінде тіркелуі (шағымның немесе шағымға ілеспе хаттың екінші данасына мөртабан, кіріс және шығыс тіркеу нөмірі мен күні қойылады) болып табылады. Мемлекеттік қызметті алушыға шағымды қабылдаған адам, оның шағымының қабылданғанын растайтын нөмірі, күні, шағымды қабылдаған адамның тегі, байланыс деректері көрсетілген талон береді. Шағымдарды қарау «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы» Қазақстан Республикасының Заңында көзделген тәртіппен және мерзімде жүзеге асырылады. 26. Комитеттің мекенжайы: Қазақстан Республикасы, 010000, Астана қаласы, Орынбор көшесі, № 8 үй, интернет ресурс: www.minjust.kz. «Орталық» РМК-ның мекенжайы: Қазақстан Республикасы, 010000, Астана қаласы, Республика даңғылы, № 43 А үй, телефоны: 87172-94-99-95, интернет-ресурс: www.con.gov.kz.
ҚР Үкіметінің 2013.15.05. № 487 Қаулысымен 1-қосымшаның тақырыбы жаңа редакцияда (бұр.ред.қара) «Жеке кәсіпкерлік субъектісіне жатпайтын заңды тұлға, сондай-ақ акционерлік қоғам, олардың филиалдары мен өкілдіктері жарғысының (ережесінің) телнұсқасын беру» мемлекеттік қызмет стандартының 1-қосымшасы
Облыстардың, Алматы және Астана қалаларының
ҚР Үкіметінің 2013.15.05. № 487 Қаулысымен 2-қосымшаның тақырыбы жаңа редакцияда (бұр.ред.қара) «Жеке кәсіпкерлік субъектісіне жатпайтын заңды тұлға, сондай-ақ акционерлік қоғам, олардың филиалдары мен өкілдіктері жарғысының (ережесінің) телнұсқасын беру» мемлекеттік қызмет стандартының 2-қосымшасы
Халыққа қызмет көрсету орталықтарының тізімі мен мекенжайлары
Доступ к документам и консультации
от ведущих специалистов |