Ауыл шаруашылығы өнiмiнiң жекелеген түрлерiн мемлекеттік сатып алудың
Осы редакция 2005 ж. 24 наурыздағы енгізілген өзгерістеріне дейін қолданылды
Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулы етеді: 1. Қоса беріліп отырған: 1) Астықты және оны сақтау мен тасымалдау жөніндегі қызметтер көрсетудi мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және жүргiзу ережесi; 2) Мал шаруашылығы өнiмiн мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және жүргiзу ережесi бекітілсiн. 2. Қазақстан Республикасы Үкіметінiң кейбір шешiмдерiне мынадай өзгерістер және толықтырулар енгiзiлсiн: 1) "Тауарларды, жұмыстарды және көрсетiлетiн қызметтердi мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және жүргiзудiң ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінiң 2002 жылғы 31 қазандағы № 1158 қаулысына (Қазақстан Республикасының ПYКЖ-ы, 2002 ж., № 37, 390-құжат): көрсетiлген қаулымен бекітілген Тауарларды, жұмыстарды және көрсетiлетiн қызметтердi мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру мен өткізу ережесінде: 2-тараудың 8-параграфы алынып тасталсын; 2) "2004 жылға арналған республикалық бюджет туралы" Қазақстан Республикасының Заңын iске асыру туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметiнiң 2003 жылғы 12 желтоқсандағы № 1260 қаулысына: 5-тармақтың 2) тармақшасында: сегiзiншi абзац мынадай редакцияда жазылсын: "астықты және оны сақтау мен тасымалдау жөніндегі қызметтер көрсетудi мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және жүргiзу"; мынадай мазмұндағы абзацпен толықтырылсын: "мал шаруашылығы өнiмiн мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және жүргiзу"; 3) "2003 жылғы егiннiң астығын мемлекеттік сатып алудың кейбір мәceлeлepi және Мемлекеттік астық ресурстарын сақтау бойынша көрсетiлетiн қызметтердi мемлекеттік сатып алу ережесi мен Мемлекеттік астық ресурстарының орнын ауыстыру бойынша көрсетiлетiн қызметтерді мемлекеттік сатып алу ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінiң 2003 жылғы 26 ақпандағы № 205 қаулысына (Қазақстан Республикасының ПYКЖ-ы, 2003 ж., № 9, 103-құжат): 3-тармақтың 2), 3) тармақшалары алынып тасталсын. 3. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді және жариялануға тиіс. Қазақстан Республикасы Премьер-Министрінің
Yкіметінiң 2004 жылғы 27 наурыздағы № 371 қаулысымен бекітілген Астықты және оны сақтау мен тасымалдау жөніндегі қызметтер көрсетудi мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және жүргізу ережесi 1. Жалпы ережелер 1. Осы Астықты және оны сақтау мен тасымалдау жөніндегі қызметтер көрсетудi мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және жүргізу ережесi (бұдан әрi - Ереже) "Мемлекеттік сатып алу туралы" Қазақстан Республикасының 2003 жылғы 16 мамырдағы Заңының 24-бабына сәйкес әзiрлендi. 2. Осы Ереже "Азық-түлiк келісім-шарт корпорациясы" жабық акционерлік қоғамының мемлекеттік астық ресурстарын қалыптастыру, сондай-ақ отандық астық рыногының теңгерiмдiлiгiн қамтамасыз ету үшiн жүзеге асырылатын астықты және оны сақтау мен тасымалдау жөніндегі қызметтер көрсетуді мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру мен жүргізудiң ерекше тәртібін белгiлейдi. 3. "Азық-түлiк келісім-шарт корпорациясы" жабық акционерлік қоғамы астықты және оны сақтау мен тасымалдау жөніндегі қызметтер көрсетудi мемлекеттік сатып алудың тапсырыс берушiсi болып табылады. 4. Астықты және оны сақтау мен тасымалдау жөніндегі қызметтер көрсетуді мемлекеттік сатып алуды тапсырыс берушi өзiнiң иелiгіндегі ақшаның есебiнен жүзеге асырады. 2. Астықты мемлекеттік сатып алу тәртібі ҚР Үкіметінің 2004 ж. 12 мамырдағы № 522 қаулысымен 5-тармақ өзгертілді 5. Астықты мемлекеттік сатып алу көктемгi-жазғы және күзгi-қысқы кезеңдерде жүзеге асырылады. Мемлекеттік астық ресурстарын қалыптастыру үшiн астықты мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру кезiнде республикалық бюджеттік бағдарламаның әкiмшiсi тиiстi жылға арналған астықты мемлекеттік сатып алуды жүргiзу туралы Қазақстан Республикасы Үкіметінiң жыл сайынғы шешiмiмен анықталатын астықты көктемгi-жазғы қаржыландыруға және күзгi сатып алуға арналған сомалар мөлшерiнде бір жолғы төлемдермен тапсырыс бepушiгe бюджет қаражатын аударуды жүзеге асырады. 6. Астықты мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру үшiн тапсырыс берушi: егер Қазақстан Республикасының заңнамасында өзгеше көзделмесе, сатылып алынатын астықтың номенклатурасы мен көлемiн, астықты сатып алу бағаларын айқындайды; бағалау комиссиясын (бұдан әрi - комиссия) құрады; аптасына бес реттен кем шықпайтын және Қазақстан Республикасының аумағында таратылатын мерзiмдi баспасөз басылымында тапсырыс берушiнiң атауы мен орналасқан жерi, ықтимал өнiм берушiлердiң өтiнiмдер беру мерзiмдерi мен орны, сондай-ақ тапсырыс берушi айқындайтын басқа да қажеттi ақпарат көрсетiлетiн хабарландыруларды жариялауды қамтамасыз етедi. Тапсырыс берушiнiң облыстық өкiлдiктерi орналасқан жер бойынша аптасына екi реттен кем шықпайтын және тиiстi облыстың бүкiл аумағында таратылатын мерзiмдi баспасөз басылымында астықтың номенклатурасы, сатып алу бағалары, орны, мерзiмдерi және ықтимал өнiм берушiлердiң астықты беру шарттары туралы ақпарат қамтылған хабарландыруларды, сондай-ақ тапсырыс берушiнiң облыстық өкiлдiктерi айқындайтын басқа да қажеттi ақпараттарды жариялауды қамтамасыз етедi. Хабарландырулар өтiнiштердi қабылдау аяқталатын күнге дейiн жиырма күннен кешiктiрмей жариялануға тиiс. 7. Тапсырыс берушi азық-түлiктiк астықтың мемлекеттік резервiне және астықтың мемлекеттік сату ресурстарына сатып алатын астық сапалық көрсеткiштерi бойынша мынадай талаптарға сай болуы тиiс: 1) азық-түлiктiк жұмсақ бидай: табиғаты, г/л, кем емес - 730 ылғалдығы, %, артық емес - 13,5 дән маңызының салмақтық үлесi, %, кем емес - 23,0 арамшөп қоспасы, %, артық емес - 2,0 дәндiк қоспа, %, артық емес - 4,5 қалған сапалық көрсеткiштер - ҚР СТ 1046-2001 үшiншi сыныпты жұмсақ бидай үшiн белгiлеген нормалар шегiнде; 2) азық-түлiктiк қатты бидай: табиғаты, г/л, кем емес - 750 дән маңызының салмақтық үлесi, %, кем емес - 25,0 жылтырлығы, %, кем емес - 60 арамшөп қоспасы, %, артық емес - 1,0 дәндiк қоспа, %, артық емес - 4,0 қалған сапалық көрсеткiштер - ҚР СТ 1046-2001 үшiншi сыныпты қатты бидай үшiн белгiлеген нормалар шегiнде; 3) екiншi сыныпты арпа: табиғаты, г/л, кем емес - 620 ылғалдылығы, %, артық емес - 14,5 арамшөп қоспасы, %, артық емес - 2,0 дәндiк қоспа, %, артық емес - 5,0 қалған сапалық көрсеткiштер мемлекеттік стандарт (МЕМСТ) 28672-90 сәйкес. 8. Комиссияның құрамына тапсырыс берушi мен Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінiң (бұдан әрi - Ауылшарминi) өкiлдерi енгiзiледi. 9. Комиссияның дербес құрамы, сондай-ақ астықтың номенклатурасы, көлемi және сатып алу бағалары тапсырыс берушiнiң бірiншi басшысының немесе оны алмастыратын тұлғаның шешiмiмен бекітіледi. 10. Астықты мемлекеттік сатып алуды тапсырыс берушi астық берушiлерден осы Ережеге сәйкес астықты сақтау жөніндегі қызметтер көрсетуді берушiлер ретiнде айқындалған астық қабылдау кәсiпорындарында жүзеге асырады. 11. Астықты мемлекеттік сатып алуға қатысуға мемлекеттік сатып алу туралы шарт жасасу үшiн азаматтық құқықтық қабiлетi бар, Қазақстан Республикасының резиденттерi болып табылатын, тиiстi салық органында есепте тұрған заңды немесе жеке тұлғаларға рұқсат етiледi. 12. Азық-түлiктiк астықтың мемлекеттік резервiне және астықтың мемлекеттік сату ресурстарына астық берудi ұсынатын ықтимал астық игерушiлердiң осы Ережеде белгiленген талаптарға сәйкестiгiн бағалау үшiн тиiстi облыстың әкiмдiгi жұмыс тобын құрады, облыс әкімінiң ауыл шаруашылығы мәселелерiне жетекшiлiк етушi орынбасары оның жетекшiсi болып табылады. Жұмыс тобының құрамына Ауылшарминiнiң облыстық аумақтық органының, облыс әкімі ауыл шаруашылығы департаментiнiң (басқармасының), жер ресурстарын басқару жөніндегі аумақтық органның, статистикалық, салық органдарының өкiлдерi және тапсырыс берушiнiң облыстық өкiлдiгiнiң директоры енгiзiледi. Жұмыс тобының жетекшiсi мен мүшелерi тиiстi облыс әкiмнiң шешiмiмен бекітіледi. 13. Азық-түлiктiк астықтың мемлекеттік резервiне және астықтың мемлекеттік сату ресурстарына астық берудi ұсынатын ықтимал астық берушiлер жұмыс тобына осы Ереженiң 15-тармағында көзделген құжаттарды ұсынады. 14. Жұмыс тобы ықтимал астық берушiлер өтiнiмдерiнiң түсуiне қарай: өтiнiмдердi олардың толықтығы және осы Ереженiң 11 және 15-тармақтарында баяндалған талаптарға сәйкестiгi тұрғысында қарайды; астықты мемлекеттік сатып алуға қатысуға ұсынылатын облыс бойынша ықтимал астық берушiлердiң тiзбесiн жасайды, жұмыс тобының басшысы мен мүшелерiнiң қолдарымен растайды және оны осы Ереженiң 15-тармағында көрсетiлген құжаттармен қоса комиссияға жiбередi. 15. Ықтимал астық берушi комиссияға, ал осы Ереженiң 13-тармағында көзделген жағдайда тиiстi жұмыс тобына мынадай құжаттардан тұратын өтiнiмдi ұсынады: 1) көктемгi-жазғы кезеңде мемлекеттік сатып алуға қатысу үшiн: тапсырыс берушi бекiтетiн нысан бойынша жазбаша өтiнiш; ықтимал астық берушiге банктiк кепiлдiк беруге ниет бiлдiргенi туралы екiншi деңгейдегi банктiң хаты. Кепiлдiк сомасы берiлетiн астықтың көлемiнiң құны және ол берiлмеген немесе толық берiлмеген жағдайда, тұрақсыздық айыбы мөлшерiнде анықталады; қосылған құн салығы бойынша есепке қойылғаны туралы куәлiктiң көшiрмесi не салықтық тiркеу нөмiрi көрсетiлген және ықтимал астық берушi бірыңғай жер салығын төлеушi болып табылатынын және қосылған құн салығын төлеушi болып табылмайтынын растайтын салық қызметi органдарының анықтамасы; заңды тұлғаның мемлекеттік тiркелуi туралы куәлігiнiң және статистикалық есеп куәлiгiнiң не кәсiпкерлiк қызметпен айналысу құқығын растайтын құжаттың көшiрмесi (мемлекеттік сатып алу туралы шарт жасасу үшiн азаматтық құқықтық қабілетi барын растау үшiн); 2) күзгi-қысқы кезеңде мемлекеттік сатып алуға қатысу үшiн: тапсырыс берушi бекiтетiн нысан бойынша жазбаша өтiнiш; астықтың болуын куәландыратын астық қолхатының көшiрмесi; қосылған құн салығы бойынша есепке қойылғаны туралы куәлiктiң көшiрмесi не салықтық тiркеу нөмiрi көрсетiлген және ықтимал астық берушi бірыңғай жер салығын төлеушi болып табылатынын және қосылған құн салығын төлеушi болып табылмайтынын растайтын салық қызметi органдарының анықтамасы. Азық-түлiктiк астықтың мемлекеттік резервiне және астықтың мемлекеттік сату ресурстарына астық берудi ұсынатын астықты ықтимал берушiлер өздерi туралы қосымша ақпарат ұсынуы мүмкiн. 16. Ықтимал астық берушiнiң өтiнiмiн қарау нәтижелерiне қарамастан, ықтимал астық берушi өз өтiнiмiн дайындауға және тапсыруға байланысты барлық шығыстарды көтередi. 17. Өтінiмдер ұсынудың мерзiмi өткеннен кейiн ұсынылған өтiнiм қарауға жатпайды. 18. Комиссия өтiнiмдер және/немесе ықтимал берушiлердiң тiзбелерi түскен күннен бастап бес жұмыс күнi iшiнде: ұсынылған құжаттарды қарайды және астықты мемлекеттік сатып алудың қорытындыларын шығарады; тiгiлуi, нөмiрленуi және комиссияның төрағасы мен мүшелерiмен қол қоюы тиiс астық берушiлердiң тiзiлiмiн жасайды. 19. Комиссия отырыстары комиссия мүшелерiнiң жалпы санының кемiнде үштен екiсi қатысуы шартымен өтедi. Шешiм ашық дауыс берiп қабылданады және егер оған комиссияның қатысушы мүшелерiнiң жалпы санының көпшiлiгi дауыс берсе қабылданды деп саналады. Дауыстар тең болған жағдайда комиссия төрағасы дауыс берген шешiм қабылданды деп саналады. Комиссия отырысында қабылданған шешiм тиiстi xaттамамен ресiмделедi және оған отырысқа қатысқан комиссия төрағасы мен мүшелерi қол қояды. Комиссияның төрағасы болмаған жағдайда төрағаның функциясы тапсырыс берушiнiң шешiмiмен комиссия мүшелерiнiң біреуiне жүктеледi. 20. Комиссия астық берушiлер тiзiлiмiн астықты мемлекеттік сатып алу туралы шарт жасасу үшiн тапсырыс берушiге жiбередi. 21. Тапсырыс берушi астық берушiлердiң тiзiлiмiне сәйкес астық берушiлермен мемлекеттік сатып алу туралы шарттар жасасады. Астықты мемлекеттік сатып алу туралы шарттар Ережеге № 1 және № 2 қосымшаларға сәйкес үлгi шарттың нысаны бойынша жасалады. 3. Астықты сақтау жөніндегі қызметтер көрсетудi мемлекеттік сатып алу тәртібі 22. Астықты сақтау жөніндегі қызметтер көрсетудi мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру үшiн тапсырыс берушi: астықты сақтау жөніндегі сатып алынатын қызметтер көрсетудiң көлемi мен шектi бағаларын айқындайды; бағалау комиссиясын (бұдан әрi - комиссия) құрады; Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасына сәйкес айқындалатын мерзiмдi баспасөз басылымдарында тапсырыс берушiнiң атауы мен орналасқан жерi, астықты сақтау жөніндегі сатып алынатын қызметтep көрсетудiң мерзiмдерi, шарттары мен шектi бағалары, астықты сақтау жөніндегі қызметтер көрсетудi мемлекеттік сатып алуға қатысу үшiн астықты сақтау жөніндегі қызметтер көрсетудi ықтимал берушiлердiң өтінiмдердi беру орны мен соңғы мерзiмi туралы мәлiметтер, сондай-ақ тапсырыс берушi айқындайтын басқа да қажеттi ақпарат көрсетiлетiн хабарландыруларды жариялауды қамтамасыз етедi. Хабарландырулар өтiнiмдердiң қабылдануының аяқталу күнiнен бастап жиырма күннен кешiктiрмей жариялануға тиiс. 23. Комиссияның дербес құрамы, сондай-ақ астықты сақтау жөніндегі қызметтep көрсетудiң көлемi тапсырыс берушiнiң бірiншi басшысының немесе оны алмастырушы тұлғаның шешiмiмен бекітіледi. 24. Тапсырыс берушi астықты сақтау жөніндегі қызметтер көрсетудi берушінi айқындау жөніндегі рәсiмдердi жүргiзбестен, бюджеттi (бизнес-жоспарды) бекiткеннен кейiн астықты сақтау жөніндегі қызметтер көрсетудi берушiлер өздерiнiң барлық шарттық мiндеттемелерiн тиiсiнше орындауы және осы Ереженiң 25-тармағының талаптарын сақтауы шартымен олармен бұрын жасалған шарттардың қолданылу мерзiмдерiн ұзартуы мүмкiн. Бұл ретте сатып алуға бөлiнетiн қаражатты оңтайлы және тиiмдi пайдалануды қамтамасыз ету мақсатында тапсырыс берушi берушiлерден осы берушiлер ұсынатын қызметтер көрсету бағасына барлық қажеттi негiздемелердi сұрайды. 25. Астықты сақтау жөніндегі қызметтер көрсетуді мемлекеттік сатып алуға қатысуға астықты сақтау жөніндегі қызметтi жүзеге асыруға бас лицензиясы бар астық қабылдау кәсiпорындары, оларда: салық және бюджетке төленетiн басқа да мiндеттi төлемдер; жинақтаушы зейнетақы қорларына аударымдар; екiншi деңгейдегi банктердiң кредиттерi бойынша мерзiмi өткен берешегiнiң болмауы шартымен рұқсат етiледi. 26. Астықты сақтау жөніндегі қызметтер көрсетудi ықтимал берушiлер комиссияға мынадай құжаттардан тұратын өтiнiмдi ұсынады: тапсырыс берушi бекiткен нысан бойынша жазбаша өтiнiш; кәсiпорын жарғысының нотариалды расталған көшiрмесi; мерзiмi өткен берешегiнiң жоқтығы туралы банктiң (банктердiң) анықтамасы; салық және бюджетке төленетiн басқа да мiндеттi төлемдер мен жинақтаушы зейнетақы қорларына аударымдар бойынша мерзiмi өткен берешегiнiң жоқтығы туралы салық органының анықтамасы; Қазақстан Республикасының уәкiлеттi мемлекеттік органы берген фитосанитарлық куәлiк. Астықты сақтау жөніндегі қызметтер көрсетудi ықтимал берушi өзi туралы қосымша ақпарат беруi мүмкiн. 27. Астықты сақтау жөніндегі қызметтер көрсетудi ықтимал берушi астықты сақтау жөніндегі қызметтер көрсетудi ықтимал берушiнiң өтiнiмiн қарау нәтижелерiне қарамастан, өз өтiнiмiн дайындауға және тапсыруға байланысты барлық шығыстарды көтередi. 28. Өтінiмдердi ұсыну мерзiмi өткеннен кейiн ұсынылған өтiнiм қарауға жатпайды. 29. Комиссия астықты сақтау жөніндегі қызметтер көрсетудi ықтимал берушiлердің өтiнiмдер түскен күннен бастап он жұмыс күнi iшiнде: ұсынылған құжаттарды қарайды және астықты сақтау жөніндегі қызметтер көрсетудi мемлекеттік сатып алудың қорытындыларын шығарады; тiгiлуi, нөмiрленуi және комиссияның төрағасы мен мүшелерi қол қоюы тиiс астықты сақтау жөніндегі қызметтер көрсетудi ықтимал берушiлердiң тiзiлiмiн жасайды. 30. Комиссияның отырыстары комиссия мүшелерiнiң жалпы санының кемiнде үштен екiсiнiң қатысуы шартымен өтедi. Шешiм ашық дауыс берiп қабылданады және егер оған комиссияның қатысушы мүшелерiнiң жалпы санының көпшiлiгi дауыс берсе, қабылданды деп саналады. Дауыстар тең болған жағдайда комиссия төрағасы дауыс берген шешiм қабылданды деп саналады. Комиссия отырысында қабылданған шешiм тиiстi хаттамамен ресiмделедi және оған отырысқа қатысқан комиссия төрағасы мен мүшелерi қол қояды. Комиссияның төрағасы болмаған жағдайда төрағаның функциясы тапсырыс берушiнiң шешiмiмен комиссия мүшелерiнiң біреуiне жүктеледi. 31. Комиссия астықты сақтау жөніндегі қызметтер көрсетудi берушілер тiзiлiмiн астықты сақтау жөніндегі қызметтер көрсетудi мемлекеттік сатып алу туралы шарттар жасасу үшiн тапсырыс берушiге жiбередi. 32. Тапсырыс берушi астықты сақтау жөніндегі қызметтер көрсетудi берушiлер тiзiлiмiне сәйкес астықты сақтау жөніндегі қызметтер көрсетудi игерушiлермен мемлекеттік сатып алу туралы шарттарды жасасады. Астықты сақтау жөніндегі қызметтер көрсетудi мемлекеттік сатып алу туралы шарт Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес бекітілген астық қабылдау кәсiпорны мен астықтың иесi арасындағы үлгi көпшiлiк шарттың нысаны бойынша жасалады. 4. Астықты тасымалдау жөніндегі қызметтер көрсетудi мемлекеттік сатып алу тәртібі 33. Астықты тасымалдау жөніндегі қызметтер көрсетудi мемлекеттік сатып алуды жүзеге асыру үшiн тапсырыс берушi: астықты тасымалдау жөніндегі сатып алынатын қызметтер көрсетудiң көлемiн және шектi бағаларын айқындайды; бағалау комиссиясын (бұдан әрi - комиссия) құрады; Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасына сәйкес айқындалатын мерзiмдi баспасөз басылымдарында тапсырыс берушiнiң атауы мен орналасқан жерi, астықты тасымалдау жөніндегі қызметтер көрсетудiң мерзiмдерi мен шарттары, астықты тасымалдау жөніндегі қызметтер көрсетудi мемлекеттік сатып алуға қатысу үшiн астықты тасымалдау жөніндегі қызметтер көрсетудi ықтимал берушiлердiң өтiнiмдер беру орны мен соңғы мерзiмi туралы ақпараттар, сондай-ақ тапсырыс берушi айқындайтын басқа да қажеттi ақпарат көрсетiлетiн хабарландыру жариялауды қамтамасыз етедi. Хабарландырулар өтiнiмдердi қабылдау аяқталғанға дейiн он күннен кешiктiрмей жариялануға тиiс. 34. Комиссияның дербес құрамы, сондай-ақ астықты тасымалдау жөніндегі қызметтер көрсетудiң көлемi тапсырыс берiшiнiң бірiншi басшысының немесе оны алмастыратын тұлғаның шешiмiмен бекітіледi. 35. Астықты тасымалдау жөніндегі қызметтер көрсетудi мемлекеттік сатып алуға қатысуға заңды тұлғалар немесе жеке кәсiпкерлер болып табылатын астықты тасымалдау жөніндегі қызметтер көрсетудi ықтимал берушiлерге, оларда: салық және бюджетке төленетiн басқа да мiндеттi төлемдер; жинақтаушы зейнетақы қорларына аударымдар; екiншi деңгейдегi банктердiң кредиттерi бойынша мерзiмi өткен берешегiнiң болмауы шартымен рұқсат етiледi. 36. Астықты тасымалдау жөніндегі қызметтер көрсетудi ықтимал берушілep комиссияға мынадай құжаттардан тұратын өтiнiмдi ұсынады: тапсырыс берушi бекiткен нысан бойынша жазбаша өтiнiш; жарғының нотариалды расталған көшiрмесi (заңды тұлғалар үшiн); мерзiмi өткен берешегiнiң жоқтығы туралы банктiң (банктердiң) анықтамасы; салық және бюджетке төленетiн басқа да мiндеттi төлемдер мен жинақтаушы зейнетақы қорларына аударымдар бойынша мерзiмi өткен берешегiнiң жоқтығы туралы салық органының анықтамасы. Егер көлiктiң жекелеген түрлерiмен тасымалдау жөніндегі қызметтi жүзеге асыру үшiн Қазақстан Республикасының заңнамалық кесiмдерiмен лицензия алу қажет болған жағдайда көлiктiң тиiстi түрiмен тасымалдау жөніндегі қызметтi жүзеге асыратын астықты тасымалдау жөніндегі қызметтер көрсетудi ықтимал берушi Қазақстан Республикасының уәкiлетті мемлекеттік органы берген лицензияның көшiрмесiн ұсынуы тиiс. Астықты тасымалдау жөніндегі қызметтер көрсетудi ықтимал берушi өзi туралы қосымша ақпарат беруi мүмкiн. 37. Астықты тасымалдау жөніндегі қызметтер көрсетудi ықтимал берушi астықты тасымалдау жөніндегі қызметтер көрсетудi ықтимал берушінiң өтiнiмiн қарау нәтижелерiне қарамастан, өз өтiнiмiн дайындауға және тапсыруға байланысты барлық шығыстарды көтередi. 38. Өтiнiмдердi ұсыну мерзiмi өткеннен кейiн ұсынылған өтiнiм қарауға жатпайды. 39. Комиссия астықты тасымалдау жөніндегі қызметтер көрсетуді ықтимал берушiлерден өтiнiмдер түскен күннен бастап бес жұмыс күнi iшiнде: ұсынылған құжаттарды қарайды және астықты тасымалдау жөніндегі қызметтер көрсетудi мемлекеттік сатып алудың қорытындыларын шығарады; тiгілуi, нөмiрленуi және комиссияның төрағасы мен мүшелерi қол қоюы тиiс астықты тасымалдау жөніндегі қызметтер көрсетудi ықтимал берушiлердiң тiзiлiмiн жасайды. 40. Комиссияның отырыстары комиссия мүшелерiнiң жалпы санының кемiнде үштен екiсiнiң қатысуы шартымен өтедi. Шешiм ашық дауыс берiп қабылданады және егер оған комиссияның қатысушы мүшелерiнiң жалпы санының көпшiлiгi дауыс берсе қабылданды деп саналады. Дауыстар тең болған жағдайда комиссия төрағасы дауыс берген шешiм қабылданды деп саналады. Комиссия отырысында қабылданған шешiм тиiстi хаттамамен ресiмделедi және оған отырысқа қатысқан комиссия төрағасы мен мүшелерi қол қояды. Комиссияның төрағасы болмаған жағдайда төрағаның функциясы тапсырыс берушiнiң шешiмiмен комиссия мүшелерiнiң біреуiне жүктеледi. 41. Комиссия астықты тасымалдау жөніндегі қызметтер көрсетудi берушiлер тiзiлiмiн мемлекеттік сатып алу туралы шарттарды жасасу үшiн тапсырыс берушiге жiбередi. 42. Тапсырыс берушi астықты тасымалдау жөніндегі қызметтер көрсетудi бepушілep тiзiлiмiне сәйкес астықты тасымалдау жөніндегі қызметтер көрсетудi берушiлермен мемлекеттік сатып алу туралы шарттарды жасасады. Астықты тасымалдау жөнiндегі қызметтер көрсетудi мемлекеттік сатып алу туралы шарт Қазақстан Республикасының мемлекеттік сатып алу туралы заңнамасына сәйкес бекітілген мемлекеттік сатып алу туралы үлгі шарттың нысаны бойынша жасалады. мен тасымалдау жөніндегі қызметтер көрсетудi мемлекеттік сатып алуды ұйымдастыру және жүргiзу № 1 қосымша Көктемгi-жазғы кезеңде астықты мемлекеттік сатып алу туралы ҮЛГI ШАРТЫ __________________ қаласы _____ жылғы "___" ____________ Бұдан әрi "Тапсырысшы" деп аталатын, _______________________ негiзiнде әрекет ететiн ____________ атынан _______________________ бір тараптан және бұдан әрi "Жеткізушi" деп аталатын, ____________ негiзiнде әрекет ететiн ____________________________________ атынан ________________ екiншi тараптан, бұдан әрi бірлесiп "Тараптар" деп аталатындар төмендегi туралы осы Шартты (бұдан әрi - шарт) жасасты: 1. Шарттың мәнi 1.1. Шартқа сәйкес және оның талаптарымен "франко-элеватор - ЕХW" (Инкотермс-2000) талаптарымен ___ жылғы "___" ________ қоса алғанға дейiнгi мерзiмде ___ жылғы егiннен есепке алынған табиғи салмақпен бұдан әрi - астық _____ тонна көлеміндегі (дақыл, сыныбы) мынадай сапа көрсеткiштерiмен Жеткізушi сатады, ал Тапсырысшы сатып алады: _______________, ____________________ _______________, ____________________ _______________, ____________________ _______________, ____________________ _______________, ____________________ қалған сапа көрсеткiштерi ____________ белгiленген нормалар шегiнде. 1.2. Жеткізушi шарттың 1.1-тармақшасында көрсетiлген көлемдi белгiленген тәртiппен Тапсырысшы астықты сақтауға iрiктеп алған астық қабылдау кәсiпорындарына (бұдан әрi - кәсiпорындар) жеткізеді. 2. Астықтың бағасы, шарттың сомасы 2.1. Шарттың 1.1-тармақшасында көрсетiлген сапа көрсеткiштерi бойынша сай келетiн астықтың есепке алынған табиғи салмағының бір тоннасының бағасы "франко-элеватор - EXW" (Инкотермс-2000) талаптарымен қосылған құн салығын қоса алғанда және бірыңғай жер салығын төлеушiлер болып табылатын тұлғалар үшiн қосылған құн салығын есепке алмай, _______ (________) теңгенi құрайды. 2.2. Шарттың жалпы сомасы ________ теңгенi құрайды. 2.3. Кәсiпорында астықты қабылдауға және 1.1-тармақшада көрсетiлген сапа көрсеткiштерiне дейiн өңдеуге байланысты барлық шығыстарды Жеткізушi көтередi. 3. Төлем талаптары 3.1. Шарттың тиiсiнше орындалуын қамтамасыз ету үшiн Жеткізушi шартқа қол қойылған күннен бастап банктiк күн iшiнде Тапсырысшыға шарттың 2.2-тармақшасында көрсетiлген сомаға тең келетiн, сондай-ақ шарттың жалпы сомасынан ____ % мөлшеріндегі тұрақсыздық айыбын қамтитын сомаға Қазақстан Республикасының екiншi деңгейдегi банкінің төлем кепiлдiгiн (бұдан әрi - Кепiлдiк) ұсынады. |