|
|
|
Солтүстік Қазақстан облысы Петропавл қаласының бас жоспары туралы
ҚР Үкіметінің 2022 жылғы 22 қыркүйектегі № 722 Қаулысымен күші жойылды
«Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 16 шілдедегі Заңына сәйкес және Солтүстік Қазақстан облысы Петропавл қаласының кешенді дамуын қамтамасыз ету мақсатында Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДI: 1. Қоса беріліп отырған Солтүстік Қазақстан облыстық мәслихаты мақұлдаған Солтүстік Қазақстан облысы Петропавл қаласының бас жоспарының жобасы бекітілсін. 2. «Петропавл қаласын дамытудың бас жоспары туралы» Қазақ КСР Министрлер Кеңесінің 1984 жылғы 29 наурыздағы № 120 қаулысының күші жойылды деп танылсын. 3. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгізіледі.
Үкіметінің 2007 жылғы 6 наурыздағы № 168 бекітілген Қаулысымен
Петропавл қаласының бас жоспары
Солтүстік Қазақстан облысының орталығы - Петропавл қаласының бас жоспары аймақтандыруды, аумақты жоспарлау құрылымын және функционалдық ұйымдастыруды, көліктік және инженерлік коммуникация жүйелерін, көгалдандыру және абаттандыруды белгілейтін қаланың қосымша құрылысын кешендік жоспарлауды анықтайтын қала құрылысының негізгі құжаты болып табылады. Петропавл қаласының бас жоспары «Қазақстан Республикасындағы сәулет, қала құрылысы және құрылыс қызметі туралы» Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес әзірленді. Бас жоспарда келесі жобалық кезеңдер қабылданды: шығыс жыл - 2003 ж. (01.01.2004) есептік мерзім - 2004-2015 ж.ж. (2004-2008 ж.ж. құрылыстың бірінші кезегін бөле отырып) Бас жоспарда Петропавл қаласының аумағын дамытудың негізгі бағыттары, әлеуметтік, рекреациялық, өндірістік, көліктік және инженерлік инфрақұрылымдарды қоса, табиғи-климаттық жағдайларды есепке алып, сондай-ақ, функционалдық аймақты, резервтік аумақты және табиғи және техногендік құбылыстардың және процестердің қауіпті әсерінен қорғау жөніндегі шараларды, экологиялық жағдайларды жақсарту айқындалды.
2. Әлеуметтік-экономикалық дамытудың индикаторы
Демография
Демографиялық процестердің динамикасы келешекте баяғыдан тұрақталған дәстүрлі, сондай-ақ, өсіп келе жатқан әлеуметтік-экономикалық өзгерістер және қоғамдық өмірді қайта құру барысында қалыптасқан жаңа қоғамдық дамыту факторларының барлық жиынтығымен анықталады. Петропавл қаласының демографиялық даму сипаттамасы халықтың табиғи және миграциялық қозғалыстарымен, олардың ауқымдары және бағыттары әлеуметтік-экономикалық қайта құру нәтижелеріне байланысты болады: қаланың экономикалық потенциалын дамыту; еңбекпен қамту және жалақы төлемінің деңгейі; мемлекеттік және жергілікті әлеуметтік саясат және басқа факторлар. Халықтың келешектегі санын болжау нұсқалары туудың кезең-кезеңмен артуы (1000 тұрғынға 12,4-тен 22-гe дейін), өлімнің қысқаруы (1000 тұрғынға 16,6-дан 10,6-ға дейін), халық өмірінің ұзақтығын арттыру және көші-қонның өсу болжалын ескере отырып, көзделді. Көші-қонның оң сальдосына 2003 жылы қол жеткізілді және болжанатын кезеңге дейін де осылайша көзделді. Қазіргі бар халықтың саны (2004.01.01) қалалық әкімшілік бойынша - 193,3 мың адам, Петропавл қаласы бойынша - 192,4 мың адам. Петропавл халқының болжанатын саны тұрақты және инерциялық демографиялық беталыспен анықталады. Петропавл қаласы тұрғындарының перспективті саны есептеу мерзіміне саны 1,2 мың адам болатын қалалық әкімшілік құрамына енетін ауыл тұрғындарының санын ескеріп 230 мың адам деп белгіленді. Халықты жұмыспен қамту құрылымын есептеу көрсеткіштері қаланың экономика салаларындағы жұмыспен қамтылатындар санының 2003 жылғы 85 мың адамнан Бас жоспардың есептеу мерзіміне 109 адамға дейін артатынын болжайды. Қаланың әлеуметтік және қала құрылыстық дамуының негізгі мақсаты қаралып отырған аумақта халықтардың тұруына әлеуметтік-психологиялық қолайлылық және жоғары деңгейді құру. Мына көрсеткіштерді 2003 жылғымен салыстырғанда Бас жоспарды есептеу мерзіміне арттыру Петропавл қаласы қала құрылысының негізгі бағыттарының тиімділігінің экономикалық индикаторлары болып табылады. жалпы өңірлік өнімді өндіру көлемін 3 есе; бір адамға шаққандағы кірістерді 2 еседен асыру.
Тұрмыстық-азаматтық құрылыс
Жаңа тұрғын үй құрылысының көлемін есептеген жағдайда, Бас жоспарды есептеу мерзіміне қаланың барлық тұрғын үй қорын 5980,0 ш.м. ұлғайтқанда европалық деңгейге (26 ш.м./адам) жақындатылған жайлы тұрмыстық жағдайға қол жеткізу үшін жыл сайын тұрғын үйді іске қосуды біртіндеп өсіру тенденциясын ұстау қажеттілігі және қазіргі заманғы жағдай ескерілді. Мемлекеттік тұрғын үй құрылысын дамыту бағдарламасын ескеріп, жобалау кезеңінде жалпы ауданы 2371,2 мың ш.м. құрылыс салу көзделді. Тұрғын үй саясатында бау-бақшасы бар үй-жайлық тұрпатты аз қабатты құрылыс басымды даму алады. Құрылыс бос аумақтарда да (1297,0 мың ш.м./1093 гa), ескі үйлерді бұзу (928,8 мың ш.м./285 га) және қазіргі бар құрылыстарды тығыздау (145,4 мың ш.м./39 гa) есебінен қайта жаңартылатын аумақтарда да жүзеге асырылады. Қазіргі бар аз қабатты қадірсіз тұрғын үй қорын кеміту 212 мың ш.м. мөлшерінде көзделуде немесе қазіргі бар үйлерден 5,5%-ғa және жаңа тұрғын үй қорының көлемінен 8,9%. Петропавл қаласын қайта жаңартудың және дамытудың басым бағдарламасы тұрғын аудандарда халықтың барлық әлеуметтік топтары үшін әртүрлі тұрпаттағы тұрғын үйлер құрылысын салудың кешенділігі болып табылады, ол құрылысқа шығынды азайтуға ықпал ететін болады және жаңа келбетті қала құруды қамтамасыз етеді. Жаңа тұрғын үй құрылысының ең ірі алаңшалары - «Орталық», «Жас Өркен», «Ой қала», «Орман», «Шығыс», «Юбилейный», «Солнечный» және «Пестрое» көлі ауданы. Тұрғын элиталы құрылыс салу «Орман» тұрғын үй кеңістігіндегі орман отырғызудан бос учаскелерде, «Ой қалада» қайта жаңартылған аумақтарда, «Пестрое» көлі ауданы мен жалпы қалалық орталықта қаланың ең маңызды қала құрылысы тораптарының жақсартылған сәулеттік келбетін қалыптастыру мақсатында құрылатын болады. Бас жоспармен мекемелердің қалалық және облыстық маңызы бар нысаналарды әлеуметтік-экономикалық қызмет көрсету минимумымен қамтамасыз етуінің нормативтік көрсеткіштеріне қол жеткізу бағытындағы жаңа әлеуметтік-экономикалық және қала құрылыстық жағдайларды ескеріп, әлеуметтік саланы дамыту көзделген. Қаланың әлеуметтік салалары дамуының негізгі басымдықтары оның Солтүстік Қазақстан облысының облыстық орталығы және туризм, демалыс және өңірдің спорттық рекреациясы орталығы мәртебесіне сәйкес келетін келешектегі дамуы болып табылады. Жоспарланған аудандарды қызмет көрсететін нысандардың, парк және спорт аймақтарының толық кешенімен, сондай-ақ, бар парктерді, скверлер мен сауда аймақтарын қайта жаңартып және абаттандырып, қоғамдық орталықтарды дамыту жоспарланды.
Экономикалық қызмет
Петропавл қалалық әкімшілігінің экономикалық қызметінің негізін қайта өңдеу өнеркәсіптері, электр қуатын, газ бен суды өндіру және бөлу құрайды. Олардың үлесіне өнеркәсіп өнімдері көлемі және экономикамен айналысатын халықтың маңызды бөлігі жатады. Экономикалық дамудың гипотезасы дәстүрлі өңдеу өнеркәсібі салаларының дамуы тарихи қалыптасқан ресурстық әлеует (машина, көлік құралдары мен жабдықтары, азық-түлік өнімдері мен электр қуаты, газ бен су), сондай-ақ экономикалық қызметтің жаңа саласын-радиоэлектрондық өнеркәсіпті құру және дамыту негізінде әзірленген. Қаланың өнеркәсіптік кешені дамуының басты мақсаты ішкі және сыртқы нарық қажеттіліктерін қанағаттандыру үшін бәсекелестікке қабілетті өнімдер өндірудің тұрақты өсуін қамтамасыз ету болып табылады. Экономиканың мемлекеттік және жеке секторларды одан әрі тиімді үйлестіру және өзара әрекеттестігі, шағын және орта кәсіпкерліктің дамуы жоспарланды. Материалдық өндіріс аясының салаларын жаңарту және реструктуризациялау экологиялық таза және жоғары технологиялық пайдаға ұсынылды. Бас жоспар өндірістік аумақтарды қайта ұйымдастыруды ұсынады, оның мақсаты олардың экологиялық қауіпсіздігін арттыру және қаланың дамуы мүддесінде олардың қала құрылыстық әлеуетін тиімдірек пайдалану. Алдағы уақытта Петропавл қаласы ауыл шаруашылық, машина жасау өнімдерінің, жеңіл және тамақ өнеркәсіптері тауарларының халықаралық көрмелерін өткізу үшін шағын бизнес орталықтары-бизнес инкубатордың, технологиялық парктердің қалыптасқан желілерімен, жоғары дамыған қонақ үйі, мейрамханалары және көрме кешендері бар халықаралық сауда орталығы ретінде қаралады. Қазіргі уақытта қала экономикасында шекаралық сауда үлкен орын алатындықтан, Қазақстан BTO-ғa енгеннен кейін қаланың маңыздылығы артуы мүмкін. Петропавл қаласы дамуының мақсаты барлық әлеуметтік мәселелерді шеше алатын сенімді инженерлік-көліктік инфрақұрылымы бар тұрақты және бәсекелестікке қабілетті экономиканы қалыптастыру болып табылады.
Қаланың рекреациялық инфрақұрылымы
Қаланың рекреациялық инфрақұрылымының дамуы тарихи-мәдени мұра әлеуетін пайдаланатын және осы аймақтағы тарихи мұра және табиғи әлеуетті сақтау, жаңғырту және қаржылық мәселелерін түбегейлі шешуге қабілетті әдемі теңдессіз бар жаңа тиімді экономика секторы ретінде туризм, спорт және белсенді демалыс индустриясын қалыптастыруға бағытталған. Қонақ үй және мейрамхана бизнесі, көліктік-коммуникациялық жүйелер, аграрлық азық-түлік кешені, құрылыс, халық қолөнерінің дамуы және т.б. жалғас салалардың дамуымен шетелдік және ішкі тарихи-мәдени танымдық туризм бағыттардың басымды түрлерінің бірі болып табылады. Бас жоспар орталығы Петропавл қаласында орналасатын туризмнің кешенді инфрақұрылымын құруда мыналарды көздейді: бар демалыс аймағын қайта жаңарту және жаңа туристік базалар құру; кәсіби экскурсиялық қызмет орталығын қалыптастыру; ақпараттық-анықтама қызметі, туристік бюро және көліктік агенттіктер орталығын құру; ойын-сауық, көрме, жәрмеңке индустриясын, сауда-тұрмыстық мақсаттағы нысандар, спорттық-сауықтыру кешендері мен медициналық пунктерді дамыту; әуежайында және теміржол вокзалында көліктік туристік қызмет көрсету жүйесін ұйымдастыру, арнайы көлікке қызмет көрсету паркі мен кәсіпорындарын және автомобиль прокатын дамыту, туристік аймақтарда автотұрақтар көлемін арттыру.
3. Петропавл қаласының қала құрылыстық дамуының мақсаттары
Петропавлдың қала құрылыстық дамуының басты мақсаты - ол жайлы және эстетикалық тартымды өмір сүру ортасын құруды қамтамасыз ететін қаланың экологиялық тұрақты және үйлесімді дамуы; өмір сапасын жақсарту. Осы мақсатқа жету мыналарды сипаттайды: қала құрылыстық шешімдердің сабақтастығы; қала келбетінің сәулеттік-кеңістік бірлігі және эстетикалық мәнерлілігі; тұрғын үй мәселелерін шешу кешенділігі, тұрғын аумақтарын қайта жаңарту және дамыту, қолайлы тұрғын үй ортасын қалыптастыру; тұрғын үйлік, өнеркәсіптік, қоғамдық-іскерлік, табиғи-рекреациялық және басқа да қалалық аумақтардың теңестіріліп дамуы; қоғамдық орталықтар жүйесінің дамығандығы және қол жетімді болуы; өндірістік аумақтарды пайдаланудың тиімділігі; өмір сүру ортасының экологиялық қауіпсіздігі және табиғи кешеннің тұрақтылығы; көліктік және инженерлік инфрақұрылымның сенімділігі, қауіпсіздігі және тұрақтылығы. Аталған мақсаттарға қол жеткізу Петропавл қаласының аумағын қайта ұйымдастыру және абаттандыру, қазіргі бар құрылыстарды қаланың тарихи орталығын сақтап қайта жаңарту, өмір сүру ортасының сапалық сипаттарын арттыру жолымен жүзеге асырылуы тиіс.
Қоршаған ортаға әсер етуін бағалау
Петропавл қаласының қала құрылыстық дамуының экологиялық талаптарына мыналар жатады: Оның тұрақты экологиялық қолайсыз аймақтарындағы өмір сүру ортасын түбегейлі сауықтыру, ең алдымен қаланың оңтүстік-шығыс, шығыс және оңтүстік аудандарында; табиғи кешеннің қазіргі бар аумақтарын жағымсыз антропогендік әсерлерден қорғау, жүргізілген шаруашылық қызметі салдарынан жоғалтқан Есіл өзенінің аңғарын сауықтыру және жаңғырту, сондай-ақ, резервтік аумақтарда жасыл алқаптар қалыптастыру жөніндегі шараларды іске асыру; өмір cүpу ортасының жайлылығын, оның ішінде аумақтарды жасылдандыру және қаланың тұрғын үйлік және қоғамдық аймақтарындағы микроклиматтық жағдайларды жақсарту жолымен арттыру. Петропавл қаласының қала құрылыстық дамуына қойылатын экологиялық талаптардың қажетті орындау шарттары болып табылады: қала аумағын нақты функционалдық аймақтарға бөлу; қаланың ықшамды функционалдық-жоспарлау құрылымы; Есіл өзенінің аңғарында рекреациялық жүйе қалыптастыру; Есіл өзенінің жағалық алқабын инженерлік қорғау жөніндегі іс-шаралар; Су қорғау аймағын (500 м) және жағалауға жақын алқапты (100 м) сәйкес Есіл өзені (300 м) және Пестрое көлінде (50 м) ұйымдастыру және абаттандыру, оны қаланың пайдалануына қатаң регламент белгілеу; өнеркәсіптік және селитебтік аумақтар арасында санитарлық-қорғау аймақтарын ұйымдастыру; табиғи кешеннің қазіргі бар аумақтарын қолайсыз антропогендік әсерлерден қорғау және жасылдандырудың үздіксіз жүйесін қалыптастыру және құру және қаланың тұрғын үйлік және қоғамдық аймақтарында микроклиматтық жағдайларды жақсарту жөніндегі шараларды іске асыру; жол қозғалысын ұйымдастыруды жетілдіру және магистральдардың өткізу қабілетін арттыру, магистральдардың бойында шудан қорғайтын үйлер мен экрандар салу, тұрақты сұрыпты жасыл алқаптар құру арқылы шулы қолайсыз аймақтарды жою; бұзылған аумақтарды қалпына келтіру (күл, қоқыс-қалдықтар төгетін жерлерді және т.б.); экологиялық таза аз қалдықты және қалдықсыз технологиялар енгізу, ұйымдастырылмаған қалдықтар көздерінің санын азайту, өнеркәсіптік қалдықтар көздерін, ағынсыз өндіріс циклдарын шаңұстағыш қондырғылармен қосымша жабдықтау, өнеркәсіп нысандарының су тазартқыш жабдықпен жабдықталуын 100% дейін жеткізу; ауыз су тазалығы стандарттарының сақталуын және өндірістік және коммуналдық ағынды су мен жер үсті суағардың тазалануын қамтамасыз ету; көлік қозғалысының үдемділігін ұлғайту және жүктің толассыздығын бөлуді қадағалау; жүк көлігінің ерекше қозғалысымен және аралас қозғалысқа арналған айналма жолдар салу; сумен жабдықтау және су бұрудың орталықтандырылған жүйелерін қайта жаңарту және кеңейту; электрондық деректер жиынтығын және оларды басқару технологиясын құрып, экологиялық-геохимиялық мониторингтің (атмосфераның, Есіл өзені мен көлдердің, жер асты суының, өсімдік әлемінің, геологиялық ортаның және т.б.) бірыңғай мемлекеттік жүйесін ұйымдастыру; қоныстық және өнеркәсіптік аймақтардағы әуе бассейнінің жағдайын қадағалау үшін екі жаңа стационарлық бекеттер құру; экономикалық жағдай жасау жүйесін енгізу (санкцияларды қоса), табиғатты тиімді пайдалануға бағытталған.
Тарихи-мәдени мұраларды сақтау және қалпына келтіру
Петропавл қаласындағы сақталған тарихи ескерткіштер халықтың мемориалдық және көркем мәдениеті болып табылады, жас буындарды эстетикалық және идеологиялық тәрбиелеудің көзі және құралы ретінде қызмет атқарады. Басқа тарихи және мәдени ескерткіштермен салыстырғанда, сәулет ескерткіштерінің ерекшелігі (ойқалада орналасқан шіркеу, Есіл өзенінің биік жағасындағы бекініс) қаланың кеңістік композициясындағы, көшелер мен алаңдарды қалыптастыруда олардың белсенді көрнекі рөлі болып табылады. Осы тарихи-сәулеттік ескерткіштерді сақтау мақсатында арнайы зерттеу және жобалау жұмыстарын жүргізу қажет. Бас жоспармен қала құрылысына жол ашқан бұрынғы бекіністі қалпына келтіру көзделген. Ол жерде «Петропавл бекінісі» тарихи мұражайы салынбақшы. Сондай-ақ, қала аумағында туризмге қызмет көрсететін нысандар, түрлі көру алаңшалары мен автотұрақтарды орналастыру жобаланып отыр.
Аумақты сәулеттік-жоспарлық ұйымдастыру
Петропавл қаласы белгіленген мерзімге дейін Қала құрылыстық даму тұжырымдамасына сәйкес солтүстік бағытта Есіл өзенінің оң жағалауына қарай аумақты дамитын болады. Қаланы өндірістік және қоныстық аумақтарға нақты бөлу көзделеді. Қаланың негізгі функционалдық аймақтары болып табылады: тұрғын үй кеңістіктері, қызмет ету учаскелері мен кәсіпорындары, ортақ пайдаланымдағы екпе ағаштар, көшелер, өткелдер, алаңдар мен автотұрақтар орналасатын қоныстық аймақ; солтүстік-шығыс және оңтүстік-батыс жағындағы өндірістік аймақта өнеркәсіп кәсіпорындары, базалар және қоймалар, коммуналдық қызмет ету нысандары орналасқан; сыртқы көлік, автокөлік кәсіпорындары мен базалар аумақтары; санитарлық-қорғау, су қорғау, желден қорғау орманды дала аймақтары және орман-бақтар және Есіл өзенінің көгалдандырылған жайылмасы. Қабылданған сәулет-жоспарлау шешімі есепті мерзімнің соңына 5 жоспарланған аудан ұйымдастыруды көздейді. Оның әрқайсысында аудан тұрғындарын мәдени-тұрмыстық мақсаттағы нысандармен қамтамасыз ететін қоғамдық орталықтар ұйымдастырылады. 1. Орталық жоспарланған аудан: шығыста Жамбыл көшесі, Университет көшесі теміржол вокзалына дейін батыста Есіл өзені, солтүстікте Гашек көшесі шекараларында. Осы жоспарланған ауданның басым бөлігі қайта жаңартуға жатады. Қаланың бас көшелерінің бірі - Жамбыл көшесінің бойындағы тозған бір қабатты құрылысты, сондай-ақ құнсыз тұрғын үй қорын көп қабатты, мәдени-тұрмыстық, ойын-сауық мақсатындағы нысандармен ауыстыру ұсынылады. Құрылыстың бірінші кезеңінде осы жоспарланған ауданда «Жас Өркен» тұрғын үй кеңістігі пайда болуы тиіс. Жоба М.Жұмабаев көшесін Юбилейный көшесіне дейін ұзартуды көздейді. Магистраль жанындағы аумақтар көп қабатты үйлер, мәдени-тұрмыстық, әлеуметтік мақсаттағы нысандар салынатын болады. Қаланың ойқала бөлігі қайта жаңартылуға жатады. Қаланың солтүстік-батыс жағындағы Папанин көшесінің бойында «Подгорный» тұрғын үй кеңістігі орналасқан. Бұл кеңістікте шағын қабатты блокталған үй салу көзделді. 2. Оңтүстік жоспарланған аудан қаланың оңтүстік жағынан теміржол магистралімен бөлінген. Аудан негізінен жеке құрылыстан тұрады. Осы жоспарланған аудан екі тұрғын үй кеңістігінен тұрады: «Жұмысшы кенті» және «Пестрое» көлі алқабы. «Жұмыс кенті» тұрғын үй кеңістігі қазіргі уақытта салынған үйлерден оңтүстікте орналасқан. Магистраль бойында шағын қабатты блокталған үйлер салуға болады. Қалған аумақ - үй жанындағы учаскелері бар жеке құрылыстар. Магистральды көшелердің қиылысында жоспарланған ауданның қажетті қызмет көрсету нысандары бар орталығын салу көзделуде. Жоспарланған ауданның батыс бөлігінде «Пестрое көлі» тұрғын үй кеңістігі орналасады, онда үй жанындағы учаскелері бар құрылыс көзделді. 3. Солтүстік жоспарланған аудан Гашек көшесінен жоғары қаланың солтүстігінде орналасқан. Осы жоспарланған ауданда 19 және 20 шағын аудандар орналасқан. Жоба осы шағын аудандарды тығыздауды ұсынады. Юбилейная көшесінің бойындағы магистраль жанындағы бос аумақтарда көп қабатты үйлер салынады. Осы ауданда «Балалар» ауылынан шығысқа қарай орналасқан жеке учаскелері бар «Шығыс» тұрғын үй кеңістігі де салынады. Саяжайлар салынған ауданда және танкодром аумағына бөлінген жерде жобамен "Орман" тұрғын үй кеңістігін орналастыру ұсынылады. Осы орманда орналастырылған тұрғын үйлер кеңістіктері оны қаланың элиталық ауданына айналдыруы тиіс. Бос аумақтарда құрылыс салған кезде бар орман-бақтарды, парктер мен саябақтарды, ортақ пайдаланудағы екпе ағаштарды барынша сақтау қажет. «Солнечный» тұрғын үй кеңістігі де одан әрі дамитын болады. Осы тұрғын үй кеңістігіндегі негізгі құрылыс учаскелері бар жердегі үйлер. Юбилейная көшесі бойында блокталған құрылыс, сондай-ақ қызмет көрсету, мәдени, тамақтану нысандарын, дүкен салу ұсынылады. 4. Жоспарланған сол жағалауындағы аудан Есіл өзенінің сол жағасындағы бар «Былғары зауыты» және «Заречный» тұрғын үй кеңістігі кіреді. Осы жоспарланған ауданда тұрғын үй құрылысы қарастырылмаған, өйткені барлық аудан су басу аймағында орналасқан. Сондықтан жобада жағалауларды нығайту жұмыстары және аймақты инженерлік дайындау бойынша іс-шаралар өткізу, мәдени-тұрмыстық мақсаттағы нысандар салу ұсынылады. 5. Жоспарланған өнеркәсіп ауданы жоспарланған Орталық ауданға шығыс жағынан қосылады, оған «Копай», «Бензострой» тұрғын үй кеңістіктері мен өнеркәсіп аймағы кіреді. «Копай» тұрғын үйлер кеңістігі ауданында есепті мерзімге қалалық магистраль болуға тиісті Крепостная көшесінің бойында көп қабатты құрылыс ұсынылады. Жобада «Бензострой» тұрғын үй кеңістігінде көп қабатты құрылыс салу ұсынылады, онда қазіргі кезде жер кесіп берілді. Есепті мерзімге дейін Бас жоспармен 1417,0 га қоныстық аймақты игеру көзделеді.
Қоғамдық аумақтарды дамытудың негізгі бағыттары
Маңызды құрылымды қалыптастыратын элемент - Петропавл қаласының қоғамдық орталығы, өзара бірыңғай жүйеде байланысқан басты жалпы қалалық қала құрылыстық тораптардан, алаңдар мен жоспарланған аудандар орталықтарынан тұрады. Бас жоспарда жалпы қалалық және басқа да қоғамдық орталықтар кеңістігі жүйесін қалыптастыру, өзен жағалауы алқабында және орман-бақ аймағында халық жаппай дем алатын дене шынықтыру-сауықтыру және мәдени-ойын-сауық мекемелерін орналастыру жөнінде принципті шешімдер берілген. Қазіргі бар, жаяу жүргіншілер жүретін Конституция көшесінің бойында қалыптасқан жалпықалалық орталық одан әрі дамиды. Конституция көшесі мен Жамбыл көшесінің қиылысында мәдени-демалыс орталығымен "Достық" алаңы салынады. Қалада халықаралық бизнес, сауда және іскерлік қарым-қатынас орталығы ретіндегі өңірлік функцияларды кеңейтуді қосатын коммерциялық-іскерлік сала одан әрі дамиды. Осыған байланысты, қаланың әртүрлі аудандарында негізгі көлемдік-кеңістік тораптардың қалыптасуын толықтыратын коммерциялық-іскерлік сала мекемелерін салу көлемін көбейту белгіленді.
4. Көлік инфрақұрылымының дамуы
Бас жоспарда сыртқы көлік жүйесінің дамуы (әуе, теміржол, су, автомобиль, және құбыр) және қалалық көше-жол желісінің құрылыстары және жаңа құрылыс нысандарын салу және қалпына келтіру, көлік жолдарының, көпірлер мен қала көлігінің дамуы бойынша өткізілетін іс-шаралар көрсетілген. Теміржол вокзалы мен әуежайды қайта жаңарту жоспарланды. Жобамен қаланың сыртқы көлік байланыстарын әрі қарай дамыту ұсынылады: қаланың осы заманғы көше-жол желісін қалыптастыру, Петропавлдың әртүрлі аудандары арасында сенімді көлік байланысын құру, инфрақұрылыммен сай келетін магистраль желісін жарақтандыру. Есепті мерзімге қаланың көше-жол желісін дамыту және жетілдіру жөніндегі ұсыныстар Бас жоспардың сәулеттік-қала құрылыстық шешімімен және қаланың қалыптасқан жоспарлы құрылымы өзара байланыстырылған.
5. Инженерлік инфрақұрылымның дамуы
Сумен жабдықтау
Бас жоспарда Петропавл қаласының қазіргі сумен жабдықтау сұлбасы сол қалпында сақталады. Қалада суды пайдалану 1 кезекке 90,25 мың м3 /тәулікте, белгіленген мерзімге 106,13 мың м3 /тәулікте құрайды. (қазіргі су пайдаланумен салыстырғанда 50,84 мың м3/тәулікте).
Доступ к документам и консультации
от ведущих специалистов |