Қазақстан Республикасы Білім және ғылым министрлігі Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы
STEM білімді енгізу бойынша әдістемелік ұсынымдар
МАЗМҰНЫ
І STEM БІЛІМ БЕРУДІ ЖҮЗЕГЕ АСЫРУДЫҢ ХАЛЫҚАРАЛЫҚ ЖӘНЕ ҚАЗАҚСТАНДЫҚ ТӘЖІРИБЕСІ 1.1 STEM білім берудің өзектілігі, мақсаты мен міндеттері 1.2 STEM білім беру саласындағы шет елдердің тәжірибесі 1.3 Қазақстанда STEM білім беруді енгізу және дамыту 1.4 STEM білім беру бойынша оқу бағдарламаларын даярлаудағы және оқытуды ұйымдастырудағы ұстанымдар ІІ STEM БІЛІМ БЕРУДІ ЕНГІЗУ БОЙЫНША ӘДІСТЕМЕЛІК ҰСЫНЫМДАР 2.1 Бастауыш мектепте STEM білім беру элементтерін енгізу бойынша әдістемелік ұсыныстар 2.3 Мектепте программалауды оқыту бойынша әдістемелік нұсқаулар 2.4 Мектепте робототехника негіздерін оқыту бойынша әдістемелік нұсқаулар Мазмұны Пайдаланылған әдебиеттер Қосымшалар
Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясының ғылыми кеңесімен баспаға ұсынылды (2017 жылғы 15 қарашадағы № 11 хаттамасы) STEM білімді енгізу бойынша әдістемелік ұсынымдар. - Астана: Ы. Алтынсарин атындағы Ұлттық білім академиясы, 2017. - 160 б. Бұл әдістемелік ұсынымдар шет елдердегі және Қазақстан мектептеріндегі STEM білім беруді дамытуды зерттеу нәтижелерін қамтиды. STEM білім беруді ұйымдастырудың негізгі тәсілдері қарастырылып, мектептердегі оқушылардың ғылыми-зерттеу дағдыларын қалыптастыруға ықпал ететін жаратылыстану-ғылыми, математикалық, технологиялық сауаттылықты дамыту бойынша әдістемелік нұсқаулар ұсынылды. Оқу-әдістемелік ұсынымдар білім беру саласындағы мұғалімдер мен мамандарға арналған, сондай-ақ қазіргі заманғы білім беру мәселелерін зерттеушілер үшін пайдалы болуы мүмкін.
Документ показан в сокращенном демонстрационном режиме
Чтобы продолжить, выберите ниже один из вариантов оплаты
Доступ к документам и консультации
от ведущих специалистов
Вы можете купить этот документ
Как купить документ? 400 тг
|