|
|
|
"Қазақстан темір жолы" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамын дамытудың "Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық дамуының орта мерзiмдi - жоспарларын әзiрлеудiң ережесін бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінiң 2002 жылғы 14 маусымдағы № 647 қаулысына сәйкес Қазақстан Республикасының Yкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДI: 1. Қоса берiлiп отырған "Қазақстан темір жолы" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамын дамытудың 2004-2006 жылдарға арналған жоспары бекітілсiн. 2. Осы қаулы қол қойылған күнiнен бастап күшiне енедi. Қазақстан Республикасының
Үкіметінің 2004 жылғы 23 қарашадағы № 1228 қаулысымен бекітілген "Қазақстан темір жолы" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамын дамытудың 2004-2006 жылдарға арналған жоспары 1. "ҚТЖ" ҰК" АҚ жай-күйі және оны дамытудың перспективалары туралы баяндама 1.1. Кіріспе 1.2. Рынокты (қызмет салаларын) талдау 1.3. "ҚТЖ" ҰК" ЖАҚ-тың 2001-2003 жылдардағы өндірістік-қаржылық қызметін талдау 1.4. "ҚТЖ" ҰК" АҚ-ты Дамытудың 2004-2006 жылдарға арналған жоспары 1.4.1. Мақсаттары мен міндеттері 1.4.2. Алға қойылған мiндеттерге қол жеткізу жолдарын таңдау 1.4.3. Өндiрiстiң даму серпіні 1.4.4. Бағамен тарифтiк саясат және оның негіздемесi 1.4.5. Қаржылық нәтиже және бюджетпен қарым-қатынастар 2. Дамудың инвестициялық жоспары 2.1. Инвестициялық саясат және оның негіздемесі 2.2. Инвестициялық бағдарлама 1. "ҚТЖ" ҰК" АҚ жай-күйі және оны дамытудың перспективалары туралы баяндама 1.1. Кіріспе Осы Дамыту жоспары Қазақстан Республикасы Yкіметінiң 2002 жылғы 14 маусымдағы № 647 қаулысымен бекітілген Қазақстан Республикасының әлеуметтiк-экономикалық дамуының орта мерзiмдi жоспарларын әзiрлеудiң ережесіне сәйкес әзiрлендi. Әзiрлеу кезінде Қазақстан Республикасының Экономика және бюджеттік жоспарлау министрлігі қалыптастырған Қазақстанның негiзгі макроэкономикалық көрсеткiштерiнiң болжамы ескерiлдi. Темір жол көлiгі жүктер мен жолаушы тасымалдарының негізгi бөлiгiн орындай отырып, Қазақстанның көлiк жүйесiнiң негізi болып табылады. Ел аумағының кеңдiгiне, көлiктiң басқа түрлерiмен салыстырғанда тарифтердiң төмендiгiне байланысты көмір, кен, металдар, астық сияқты жаппай жүктерді тасымалдауда республикада темір жол көлiнiң нақты баламасы жоқ. Республикадағы iрi кәсіпорындардың бiрi бола отырып, "Қазақстан темір жолы" ұлттық компаниясы" акционерлік қоғамы (бұдан әрi "ҚТЖ" ҰK" AҚ) бүгiнде 114 мыңнан астам адамды жұмыспен қамтамасыз етiп отыр. Темір жол саласы басым орын алатын Қазақстан көлiгiнiң тұрақты жұмысы ел экономикасының жұмыс iстеуiнiң ажырамас шарты болып табылады. Экономика мен тұрғындардың тасымалдарға деген өмiрлiк маңызы бар мұқтаждықтарын ең аз шығындармен қанағаттандыруға мүмкiндiк беретін көлiктi дамытудың деңгейiн қамтамасыз ету талап етiледi, өйткенi мемлекеттiң экономикалық өсуi және экономикалық қауiпсiздiгi отандық өнеркәсiп өнiмiнiң өзiндiк құнындағы көліктік құраушының деңгейiне тiкелей тәуелдi. Бұдан басқа, оның одан әрі дамуына негiз болатын темір жол көлiгi табысының жеткiлiктi деңгейiн қамтамасыз ету қажет. Капитал қозғалысын жандандыру, инвестициялар тарту, импорт алмастыру ғылымды кеп қажет ететiн, экспортқа бағытталған өңдеушi өндiрiстердi дамыту жөніндегі мемлекеттік саясаттың басымдықтарын iске асыру мақсатында Қазақстан Республикасының Индустриалдық-инновациялық даму 2003-2015 жылдарға арналған стратегиясы шеңберiнде "ҚТЖ" ҰK" АҚ 2003 жылы "ҚТЖ" ҰК" АҚ-тың және тәуелдi акционерлік қоғамдардың инновациялық қызметiн дамытудың 2003-2004 жылдарға арналған бағдарламасы қабылданды. Бағдарламаның негiзгi бағыттары мыналар: - темір жол өнiмдерiнiң сапасын басқарудың нарық жағдайындағы тиімдi моделiн дамыту және енгізу; - қазiргi заманғы озық технологиялар мен техникалық құралдарды енгізу; - жөндеуге жарамды бұйымдарды қайталап пайдалану үшiн ресурс үнемдеу технологияларын енгізу; - темір жол саласының мiндеттерiн шешу үшiн ғылыми-зерттеу және тәжiрибелiк-конструкторлық жұмыстарды дамыту; - күйiн анықтаудың қазіргi заманғы құралдарын енгізу; - темір жол көлiгiнiң мұқтаждары үшiн жаңа өндiрiстер ұйымдастыру болып табылады. Осылайша, оның дамуы саланың мақсаты, стратегиясы және оларға қол жеткізу тәсілдерi нақты белгiленген жан-жақты кешендi жоспарға сәйкес жүргiзiлуi тиіс. Осы Даму жоспарын әзiрлеудiң қажеттілігi осылармен анықталады. "ҚТЖ" ҰК" АҚ-тың миссиясы "ҚТЖ" ҰК" АҚ-тың миссиясы ресурстарды тиiмдi пайдалану кезінде экономика мен қоғамның темір жол тасымалдарына деген серпінді өзгеріп отыратын қажеттілігiн барынша қанағаттандыру болып табылады. "ҚТЖ" ҰK" АҚ-тың құрылуының қысқаша тарихы "Қазақстан темір жолы" республикалық мемлекеттік кәсiпорны Алматы темір жол басқармасы, Тың темір жол басқармасы және Батыс Қазақстан темір жол басқармасы республикалық мемлекеттік кәсiпорындарын бiріктiру арқылы "Қазақстан Республикасының темір жолдары кәсiпорындарын қайта ұйымдастыру туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінiң 1997 жылғы 31 қаңтардағы № 129 қаулысымен құрылған. Бiріктiрудiң мақсаты тасымалдау процесін басқару құрылымын оңтайландыру және оның артық буындарын тарату темір жол саласын қаржылық-экономикалық сауықтыру болды. "Қазақстан темір жолы" ұлттық компаниясы" жабық акционерлік қоғамын құру туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінiң 2002 жылғы 15 наурыздағы № 310 қаулысымен мемлекеттiң 100% акциялары пакетiмен, "Қазақстан темір жолы" ұлттық компаниясы" жабық акционерлік қоғамы құрылды, оған магистральдық темір жол желісі операторының және тасымалдаушының функциялары берiлдi. Осы қаулымен "Әскерилендiрiлген темір жол күзетi", "Жолжөндеушi", "Кеден көлiксервис", "Жолжөндеу", "Көлiктелеком", "Көлiктiк сервис орталығы" акционерлік қоғамдары акцияларының мемлекеттік пакеттерiнiң жүз пайызы "ҚТЖ" ҰК" ЖАҚ-тың жарғылық капиталына тапсырылды. "ҚТЖ" ҰК" ЖАҚ-ты қалыптастыру және қызметiн ұйымдастыру мәселелерi туралы" Қазақстан Республикасы Үкіметінiң 2002 жылғы 27 сәуірдегі № 479 қаулысымен "Теміржолмашжөндеу", "Теміржолсужылужабдықтау", "Жолаушылар тасымалы", "Вагонжөндеу", "Локомотивжөндеу", "Қазкөліксервис" еншiлес мемлекеттік кәсiпорындары акцияларының мемлекеттік пакеттерiнiң жүз пайызы "ҚТЖ" ҰK" АҚ-тың жарғылық қорына берiлiп, қайта құру арқылы, тиiсінше ашық акционерлік қоғамдар болып қайта ұйымдастырылды. Бұл ретте еншiлес акционерлік қоғамдардың функциялары мыналар болып белгiлендi: "Жолжөндеу" ААҚ, "Теміржолжөндеу" ААҚ - жолды қайта жаңарту, күрделi жөндеу және жол шаруашылығындағы басқа да жұмыс түрлерi бойынша жұмыстарды ұйымдастыру және орындау, оларды пайдалануға уақтылы тапсыру. "Жолаушылар тасымалы" ААҚ - жолаушыларды, багажды, почтаны тасымалдау, жол жүру құжаттарын сату және ресiмдеу, жолаушыларға вокзалдарда, поездарда қызмет көрсету. "Көлiктiк сервис орталығы" ААҚ - "ҚТЖ" ҰК" АҚ барлық кiрме жолдарының 90%-дан астамын құрайтын кiрме жолдарды пайдалану. "Локомотивжөндеу" ААҚ, "Теміржолмашжөндеу" ААҚ - "ҚТЖ" ҰК" ЖАҚ-тың локомотивтердi техникалық қарап тексерудегi және жөндеудегi қажеттіліктерiн қанағаттандыру үшiн жөндеу базаларын күтiп ұстау. "Вагонжөндеу" ААҚ - темір жол саласының жүк вагондарын қажеттi жөндеудегi қажеттіліктерiн қанағаттандыру. "Көлiктелеком" ААҚ - байланыс қызметтерiн ұйымдастыру, байланыс құрылғыларын күрделi жөндеу, кабельдiк және әуе байланысы желiлерiн салу, АТС-тi iске қосу, АТС пен байланыс құрылғыларын бағдарламалау. "Қазкөлiксервис" ААҚ - контейнерлiк тасымалдарды ұйымдастыру, темір жолдардың контейнерлiк паркiн жедел басқаруды қамтамасыз ету, контейнерлерге ағымдық қызмет көрсету және жөндеу, жүктердiң қауiпсiздiгi мен сақталуын қамтамасыз ету. "Әскерилендiрiлген темір жол күзетi" ААҚ - номенклатуралық жүктердi және өзге де жүктердi күзетудi және олармен iлесiп жүруді, олардың темір жол көлiгiнiң объектiлерiнде сақталуын қамтамасыз ету. "Жол жөндеушi" ААҚ - темір жолды жөндеудiң барлық түрлерi, темір жол магистралдарын қайта жаңарту және жаңасын салу, төтенше жағдайлар туындаған кезде авариялық-қалпына келтiру жұмыстарын орындайды. "Теміржолсужылужабдықтау" AAҚ - "ҚТЖ" ҰК" АҚ құрылымдық бөлiмшелерiн және басқа да тұтынушыларды сумен, жылумен жабдықтау және су тарту, қоршаған ортаны қорғау жөнiнде iс-шаралар өткізу. "Кеденкөлiксервис" AAҚ - жүк аулаларын күтiп ұстау мен пайдалану және контейнерлiк тасымалдарды жүзеге асыру. "ҚТЖ" ҰK" АҚ-ты басқарудың ұйымдық құрылымы "ҚТЖ" ҰK" АҚ-ты басқарудың ұйымдық құрылымын мыналар: акционерлердiң жалпы жиналысы; директорлар кеңесi; тексеру комиссиясы; басқарма; "ҚТЖ" ҰК" АҚ-тың құрылымдық бөлiмшелерi (департаменттер мен дербес басқармалар, филиалдар) құрайды. "Қазақстан Темір жолы" ҰҚ" АҚ-ты басқарудың ұйымдық құрылымы ┌─────────────────────────────────┐ ┌──────────────────┐ │"ҚТЖ" ҰК" АҚ акционерлерінің ├────────────┤Тексеру комиссиясы│ │жалпы жиналысы │ │ │ └─────────────┬───────────────────┘ └──────────────────┘ │ ┌──────┴───────────┐ │Директорлар кеңесі│ └──────┬───────────┘ │ ┌──────┴───────────┐ │ Басқарма │ └──────┬───────────┘ │ ┌──────┴───────────┐ │ Президент │ └──────┬───────┬───┘ │ │ ┌─────────────┴────┐ │ ┌─────────────────┐ │Президенттің │ │ │Арнаулы басқарма │ │кенесшісі ├──┼───┤ │ └──────────────────┘ │ └─────────────────┘ │ ┌──────────────────┐ │ │Президенттің Аста-├──┤ │на, Алматы, Атырау│ │ │өңірлердің │ │ │өкілдері │ │ └──────────────────┘ │ ┌─────────┬─────────┴┬────────┬────────┬────────┬───────────┐ │ │ │ │ │ │ │ ┌─┴─────┐ ┌─┴──────┐ ┌─┴────┐ ┌─┴────┐ ┌─┴────┐ ┌─┴──────┐ ┌─┴───┐ │Аппарат│ │Бірінші │ │Вице- │ │Вице- │ │Вице- │ │Бірінші │ │Вице-│ │басшысы│ │Вице- │ │прези-│ │прези-│ │прези-│ │Вице- │ │пре- │ └─┬─────┘ │прези- │ │дент │ │дент │ │дент │ │прези- │ │зи- │ │ │дент │ │ │ │ │ │ │ │дент │ │дент │ │ └─┬──────┘ └─┬────┘ └─┬────┘ └─┬────┘ └──┬─────┘ └─┬───┘ │ │ │ │ │ │ │ ┌─┴─────┐ ┌─┴─────┐ ┌─┴─────┬┬─┴─────┬┬─┴─────┐ ┌─┴─────┐ ┌─┴────┐ │Ревизия│ │Атқару-│ │Магис- ││Тасы- ││Атқару-│ │Атқару-│ │Бас │ │депар- │ │шы ди- │ │тралдық││малдау ││шы ди- │ │шы ди- │ │бух- │ │таменті│ │ректор │ │желісі ││дирек- ││ректор │ │ректор │ │галтер│ └─┬─────┘ └─┬─────┘ │дирек- ││циясы │└─┬─────┘ └─┬─────┘ └─┬────┘ │ │ │циясы │└─┬─────┘ │ │ │ │ │ └───────┘ │ │ │ │ ┌─┴──────┐┌─┴──────┐ │ ┌─┴─────┐ ┌─┴─────┐ ┌─┴────┐ │Кадрлық │├Қөзғалыс│ ┌─┴─────┐│Техни- │ │Корпо- │ │Эконо-│ │және ││қауіп- │ │Тасы- ││калық │ │ратив- │ │мика │ │әлеумет-││сіздігі │ │малдау ││депара-│ │тік да-│ │депар-│ │тік жұ- ││департа-│ │проце- ││менті │ │му де- │ │тамен-│ │мыс де- ││менті │ │сін │└─┬─────┘ │парта- │ │ті │ │парта- │└────────┘ │жоспар-│ │ │менті │ └─┬────┘ │менті │ │лау жә-│ │ └─┬─────┘ │ └─┬──────┘ │не нор-│┌─┴──────┐ │ │ │ │малау ││Ақпарат-│ │ ┌─┴────┐ │ │басқар-││тандыру │┌─┴─────┐ ├Қаржы │ ┌─┴──────┐ │масы ││департа-││Атқару-│ │депар-│ │Заң де- │ └───────┘│менті ││шы ди- │ │тамен-│ │парта- │ └────────┘│ректор │ │ті │ │менті │ └─┬─────┘ └─┬────┘ └─┬──────┘ │ │ │ │ │ │ ┌─┴─────┐ ┌─┴────┐ ┌─┴──────┐ │бақылау│ │Ішкі │ │Ұйымдас-│ │және │ │аудит │ │тыру-ин-│ │монито-│ │бас- │ │пектор- │ │ринг │ │қарма-│ │лық бас-│ │закупок│ │сы │ │қарма │ │басқар-│ └─┬────┘ └─┬──────┘ │масы │ │ │ └───────┘ │ │ ┌─┴────┐ ┌─┴──────┐ │Бух- │ │Мүлікті │ │гал- │
Доступ к документам и консультации
от ведущих специалистов |