|
|
|
Әлеуметтік мәні бар облысаралық қатынастарды айқындау туралы (2013.11.11. берілген өзгерістер мен толықтыруларымен)
Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2015 жылғы 10 тамыздағы № 624 Қаулысымен күші жойылды
«Темір жол көлігі туралы» Қазақстан Республикасының 2001 жылғы 8 желтоқсандағы Заңына сәйкес Қазақстан Республикасының Үкіметі қаулы етеді: 1. Қосымшаға сәйкес әлеуметтік мәні бар облысаралық қатынастар белгіленсін. 2. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап күшіне енеді. Қазақстан Республикасының
Үкіметінің 2004 жылғы 11 қарашадағы № 1185 қаулысына қосымша
1. Алматы - Достық. 2. Алматы - Озинки. 3. Астана - Қайрақ. 4. Қарағанды - Петропавл. 5. Алматы - Локоть. 6. Ақтөбе - Озинки. 7. Астана - Озинки. 8. Алматы - Ақсарай. 9. Атырау - Ақсарай. 10. Астана - Тобыл - Илецк - Озинки. 11. ҚР Үкіметінің 2009.08.05. № 672 Қаулысымен алып тасталды (бұр.ред.қара) 12. Алматы - Астана. 13. Ақтөбе - Алматы. 14. Алматы - Шымкент. 15. ҚР Үкіметінің 2009.08.05. № 672 Қаулысымен алып тасталды (бұр.ред.қара) 16. Алматы - Петропавл. 17. Алматы - Қостанай. 18. Қарағанды - Алматы. 19. Алматы - Павлодар. ҚР Үкіметінің 2007.13.02. № 104 (бұр.ред.қара); 2008.05.05. № 414 (бұр.ред.қара) Қаулыларымен 20-тармақ жаңа редакцияда 20. Көкшетау - Қызылорда. 21. Астана - Сарыағаш. 22. Алматы - Атырау. 23. Алматы - Жезқазған. 24. Алматы - Маңғышлақ. 25. Алматы - Орал. 26. Ақтөбе - Маңғышлақ. 27. Атырау - Маңғышлақ. 28. Қостанай - Қарағанды. 29. Павлодар - Пресногорьковская. 30. Ақтөбе - Астана. 31. Алматы - Защита. 32. Астана - Лениногорск. 33. Арқалық - Астана. 34. Орал - Ақтөбе. 35. Қызылорда - Сексеуiл - Түркiстан. ҚР Үкіметінің 2007.13.02. № 104 (бұр.ред.қара); 2008.05.05. № 414 (бұр.ред.қара) Қаулыларымен 36-тармақ жаңа редакцияда 36. Қарағанды - Семей. ҚР Үкіметінің 2007.13.02. № 104 (бұр.ред.қара); 2008.05.05. № 414 (бұр.ред.қара) Қаулыларымен 37-тармақ жаңа редакцияда 37. Астана - Қызыл Ту - Петропавл. 38. Астана - Айсары. 39. Астана - Павлодар. 40. Ақтөбе - Атырау. ҚР Үкіметінің 2008.05.05. № 414 Қаулысымен 41-тармақ жаңа редакцияда (бұр.ред.қара) 41. Қызылорда - Семей. 42. ҚР Үкіметінің 2009.08.05. № 672 Қаулысымен алып тасталды (бұр.ред.қара) 43. Шалқар - Сексеуiл. 44. Сағыз - Шұбарқұдық ҚР Үкіметінің 2007.13.02. № 104 Қаулысымен 45-тармақ жаңа редакцияда (бұр.ред.қара) 45. Екiбастұз - Дегелең. 46. Павлодар - Дегелең. 47. Қарағанды - Астана. 48. ҚР Үкіметінің 2009.08.05. № 672 Қаулысымен алып тасталды (бұр.ред.қара) 49. Астана - Көкшетау. 50. Астана - Бурабай шипажайы. 51. Көкшетау - Астана - Ерейментау. 52. Астана - Бурабай шипажайы - Ақкөл. 53. Астана - Атбасар. 54. Астана - Анар. ҚР Үкіметінің 2007.13.02. № 104 Қаулысымен 55-тармақпен толықтырылды 55. Алматы - Сарыағаш; ҚР Үкіметінің 2007.13.02. № 104 Қаулысымен 56-тармақпен толықтырылды 56. Астана - Тобыл; ҚР Үкіметінің 2007.13.02. № 104 Қаулысымен 57-тармақпен толықтырылды 57. Астана - Жезқазған. ҚР Үкіметінің 2007.19.06. № 511 Қаулысымен 58-тармақпен толықтырылды 58. Қостанай - Есіл - Арқалық. ҚР Үкіметінің 2009.08.05. № 672 Қаулысымен 59-тармақпен толықтырылды 59. Қызылорда - Астана. ҚР Үкіметінің 2011.02.07. № 758 Қаулысымен 60-тармақпен толықтырылды 60. Атырау - Астана. ҚР Үкіметінің 2012.12.11. № 1437 Қаулысымен 61-тармақпен толықтырылды 61. Астана - Достық. ҚР Үкіметінің 2012.14.12. № 1592 Қаулысымен 62-тармақпен толықтырылды 62. Павлодар - Қарағанды. ҚР Үкіметінің 2012.14.12. № 1592 Қаулысымен 63-тармақпен толықтырылды 63. Орал - Астана. ҚР Үкіметінің 2013.11.11. № 1202 Қаулысымен 64-тармақпен толықтырылды 64. Алматы - Алтынкөл.
Ескертпе: Қоғам мен мемлекеттің әлеуметтiк-экономикалық жағдайына ықпал ететiн және мынадай өлшемдерге сәйкес келетiн қатынас әлеуметтiк мәнi бар қатынас болып танылады: 1) мемлекеттік мәнi - мемлекетаралық байланыстарды дамыту, Қазақстан Республикасының астанасы мен облыс орталықтарын Қазақстан Республикасымен айтарлықтай қоғамдық, сауда және өзге де өзара қарым-қатынастары бар мемлекеттердiң әкiмшілік-аумақтық бiрлiктерінің астаналарымен және басты қалаларымен, сондай-ақ Қазақстан Республикасының әкiмшілік-аумақтық бiрлiктерiнің барлық орталықтарын өзара және Қазақстан Республикасының астанасымен қосу; 2) баламасыздығы - ұзақтығы үлкен әрi тармақталуы aз болғанда қайта отырғызусыз қатарлас қатынастардың болмауы, ауа райы жағдайларына тәуелсiздігі, барлық маусымдылығы, жолаушыларды бiр жолғы жаппай тасымалдау; 3) әлеуметтік мәнi - халықтың жан басына шаққандағы табысында жол жүруге арналған шығысының қол жетiмдi деңгейiнiң сақталуы; 4) қол жетiмдiлігі - азаматтардың қол жетімдi балама көлiк түрлерi жоқ бағыттары бойынша Қазақстан Республикасының аумағында еркiн орын ауыстыру, оның шегiнен тыс шығу және кедергісiз қайтып келу мүмкiндігiн қамтамасыз ету.
Доступ к документам и консультации
от ведущих специалистов |