|
|
|
Қарағанды облысында коронавирус инфекциясының профилактика шаралары туралы Қарағанды облысының Бас мемлекеттік санитариялық дәрігерінің орынбасарының 2022 жылғы 28 наурыздағы № 9-Қ Қаулысы
Осы редакция 2022 жылғы 20 сәуірде енгізілген өзгерістеріне дейін қолданылды
Мен, Қарағанды облысының бас мемлекеттік санитариялық дәрігерінің орынбасары Г.Ж. Байгутанова, «Халық денсаулығы және денсаулық сақтау жүйесі туралы» Қазақстан Республикасының 2020 жылғы 7 шілдедегі № 360-VI ҚРЗ Кодексінің 38-бабына, 104 және 107-баптарына сәйкес, Қазақстан Республикасының Бас мемлекеттік санитариялық дәрігерінің (бұдан әрі - ҚР БМСДҚ) қолданыстағы қаулыларының талаптары негізінде (бұдан әрі - КВИ) Қарағанды облысының тұрғындары арасында COVID-19 одан әрі таралуының алдын алу мақсатында ҚАУЛЫ ЕТЕМІН: 1. Қарағанды облысының аумағында кәсіпкерлік және өзге де қызмет пен халықтың өмірінің ерекше жағдайлары бар карантин режимі ұзартылсын. 2. Объектілерде «ASHYQ» жобасын іске асыруды жалғастыру: 1) йога орталықтарын қоса алғанда, фитнес-клубтар; 2) спа орталықтары; 3) моншалар, сауналар, бассейндер; 4) PlayStation клубтарын қоса алғанда, компьютерлік клубтар; 5) боулинг клубтары; 6) кинотеатрлар; 7) театрлар мен филармониялар; 8) стрит-фудтарды қоспағанда, қоғамдық тамақтану объектілері, банкет залдары; 9) асханалар типі бойынша қоғамдық тамақтану объектілері; 10) облысаралық және қалалық тұрақты емес (туристік) тасымалдар; 11) облысаралық және облысішілік тұрақты тасымалдар; 12) бильярд клубтары; 13) концерт залдары; 14) караоке; 15) көрмелер; 16) марафондар; 17) көрермендермен спорттық іс-шаралар; 18) әуежайлар; 19) лотерея клубтары және лотереяны өткізудің өзге де нүктелері; 20) балалар ойын-сауық орталықтары (жабық); 21) цирктер; 22) қонақ үйлер, отельдер; 23) халыққа қызмет көрсету орталықтары; 24) теміржол вокзалдары және автовокзалдар; 25) базарлар (жабық), сауда-ойын-сауық орталықтары, сауда үйлері; 26) сауда желілері (сауда алаңы 6000 шаршы метрден асатын азық-түлік, сауда алаңы 1000 шаршы метрден асатын азық-түлік емес); 27) балаларды сауықтыру ұйымдары (қызметкерлер (персонал) үшін); 28) букмекерлік кеңселер; 29) сұлулық орталықтары мен салондары, шаштараздар, маникюр мен педикюр қызметтерін көрсету, косметикалық және косметологиялық қызметтер көрсету салондары; 30) барлық меншік нысанындағы және ведомстволық бағыныстағы білім беру ұйымдары (педагогтер, персонал, ата-аналар (заңды өкілдер), 18 және одан жоғары жастағы білім алушылар үшін); 31) спорт кешендері, спорттық-сауықтыру орталықтары; 32) білім беру ұйымдарында білім алушылардың тұруына арналған жатақханалар (педагогтер, персонал, ата-аналар (заңды өкілдер), келушілер, білім алушылар үшін); 33) діни объектілер; 34) ойын клубтары (казино); 35) түнгі клубтар; 36) банктер, «Қазпошта» АҚ бөлімшелері. 3. Қарағанды облысының қалалары мен аудандарының әкімдері, құқық қорғау және арнайы органдар, Қарағанды облысының «Атамекен» ҰКП, мемлекеттік органдар, ұйымдар мен кәсіпорындар, жеке және заңды тұлғалар, меншік нысанына қарамастан, Қарағанды облысының кәсіпкерлік субъектілері карантин кезінде өз құзыретіне сәйкес шаралар қабылдасын және карантин кезінде төмендегілерді қамтамасыз етсін: 1) бағалау матрицасына сәйкес өңірлерде келушілердің бейтарап («көк») немесе қауіпсіз («жасыл») мәртебесі болған жағдайда, осы қаулыдағы 1-қосымшаға сәйкес жұмыс күндері және демалыс күндері уақыт бойынша жұмыс режимін белгілемей, «ASHYQ» жобасына қатысатын объектілердің қызметін жүзеге асыру жатады, «жасыл» (төмен эпидемиологиялық қауіп) және «сары» (орташа эпидемиологиялық қауіп) аймақтардағы эпидемиологиялық жағдай-шектеусіз қызмет; 2) Осы қаулының 2-тармағында көрсетілген объектілерде «ASHYQ» мобильдік қосымшасын пайдалану міндетті болып табылмайды және субъектінің шешімі бойынша, қызметін шектемей, ерікті түрде жүзеге асырылуы мүмкін; 3) осы қаулыдағы 2-қосымшаға сәйкес «ASHYQ» жобасына жаңа қатысушыларды қосу; 4) осы қаулыдағы 3-қосымшаға сәйкес «ASHYQ» жобасын енгізу және «қызыл» мәртебесі бар келушілерді анықтау кезінде шаралар қабылдау; 5) объектілерде енгізу кезінде «ASHYQ» жобасын техникалық қолдау; 6) халықты, жеке және заңды тұлғаларды «ASHYQ» мобильді қосымшасын, оның ішінде басқа платформаларды пайдалану қажеттілігі туралы хабардар ету (мысалы, EGOV mobile, Aitu платформасындағы аналогы, Kaspi.kz, Halyk Bank, Sberbank.kz, Альфа-Банк, сайт www.ashyq.kz) жобаға қатысатын объектілерге кіру үшін; 7) әкімдіктердің сайтында «ASHYQ» жобасына қатысушылар туралы ақпаратты орналастыру; 8) зертханалардың COVID-19-ға ПТР-тестілеу нәтижелері бойынша зертханалық ақпараттық жүйелерге мәліметтерді уақтылы енгізуі және оларды Ұлттық сараптама орталығының бірыңғай интеграциялық порталына (ҰСО БЭЖ) беруі; 9) Call-орталықтарын ұйымдастыру арқылы халықты және кәсіпкерлерді оқыту бойынша техникалық қолдау; 10) халықтың санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы нормативтік құқықтық актілерде және осы қаулыда белгіленген талаптарды сақтамағаны үшін қолданыстағы заңнамада көзделген жауапкершілік туралы жобаға қатысушылардың назарына жеткізу; 11) медициналық маскаларды медициналық персоналдың, қызметкерлердің, келушілердің, пациенттердің медициналық маскаларды пайдалануы міндетті болып табылатын барлық медициналық ұйымдарды қоспағанда, халық көп жиналатын орындарда, қоғамдық және әуе көлігінде, ұйымдасқан ұжымдарда пайдалануды ұсынуға; 12) осы қаулыдағы 4-қосымшаға сәйкес денсаулық сақтау ұйымдарын аймақтарға бөлуді және олардың жұмыс режимін сақтау; 13) осы қаулыдағы 5-қосымшаға сәйкес COVID-19 кезінде жеке қорғаныш құралдарын пайдалану алгоритмін сақтау; 14) осы қаулыдағы 6-қосымшаға сәйкес жеке қорғаныш құралдарын пайдалану және кәдеге жарату алгоритмін сақтауды қамтамасыз етсін; 15) осы қаулыдағы 7-қосымшаға сәйкес профилактикалық дезинфекциялық іс-шараларды жүргізу алгоритмін сақтау; 16) осы қаулыдағы 8-қосымшаға сәйкес пенитенциарлық (қылмыстық-атқару) жүйесі мекемелерінде COVID-19 таралу қаупін азайту жөніндегі алгоритмді сақтау; 17) осы қаулыдағы 9-қосымшаға сәйкес медициналық-әлеуметтік объектілерде санитариялық-дезинфекциялық режим алгоритмін сақтау; 18) осы қаулыдағы 10-қосымшаға сәйкес COVID-19-ны қадағалау және ПТР зертханалық тексерудің оң нәтижесі бар жағдайлар туралы хабарлау шеңберінде ПТР әдісімен тестілеуді ұйымдастыру алгоритмін сақтау; 19) осы қаулыдағы 11-қосымшаға сәйкес COVID-19-ға жататын контингентке зертханалық тексеру; 20) осы қаулыдағы 12-қосымшаға сәйкес COVID-19 жұқтыру қаупі жоғары адамдар үшін оқшаулау тәртібін сақтау; 21) халық арасында COVID-19 таралуының профилактикасы бойынша ақпараттық-түсіндіру жұмысын жүргізу; 22) осы қаулыдағы 13-қосымшаға сәйкес үйде оқшаулау шарттарын (үй карантині) сақтау; 23) осы қаулыдағы 14-қосымшаға сәйкес COVID-19-ны тіркеу кезінде мониторинг жүргізу және тергеп-тексеру жүргізу мақсатында жұқтырғандар мен байланыс жасағандардың деректерін өңдеу алгоритмін сақтауды қамтамасыз етсін; 24) Қазақстан Республикасы Қорғаныс министрлігінің, Қазақстан Республикасы Ішкі істер министрлігінің, Ұлттық қауіпсіздік комитетінің (оның ішінде ҰҚК Шекара қызметінің) және Қазақстан Республикасы Мемлекеттік күзет қызметінің жеке құрамы (оның ішінде азаматтық персонал) арасында COVID-19 жағдайлары анықталған кезде көрсетілген ведомстволар халқының санитариялық-эпидемиологиялық саламаттылығы саласындағы қызметті жүзеге асыратын бөлімшелерін хабардар етуді қамтамасыз етсін. 4. Қарағанды облысының қалалары мен аудандарының әкімдері, Қарағанды облысының білім басқармасы (Г.Ш. Қожахметова), қалалық және аудандық білім бөлімдерінің басшылары, барлық меншік нысанындағы және ведомстволық бағыныстағы білім беру ұйымдарының басшылары: 1) Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 5 тамыздағы № ҚР ДСМ-76 бұйрығымен бекітілген «Білім беру объектілеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар» санитариялық қағидаларының, Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2021 жылғы 9 шілдедегі № ҚР ЖЖМ-59 бұйрығымен бекітілген «Мектепке дейінгі ұйымдарға және балалар үйлеріне қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар» санитариялық қағидаларының талаптарын қатаң сақтау; 2) 2021 жылғы 25 тамыздағы № 36 «2021-2022 оқу жылында білім беру ұйымдарында коронавирустық инфекцияның алдын алу бойынша санитариялық-эпидемияға қарсы және санитариялық-профилактикалық іс-шараларды жүргізу туралы» талаптарын қатаң сақтау, қайшы келмейтін бөлігінде 2022 жылғы 14 наурыздағы № 13 «Білім беру ұйымдарында шектеу іс-шараларын алып тастау туралы» және 2022 жылғы 14 наурыздағы № 13 ҚР МТҚСБЖ 2022 жылғы 25 наурыздағы № 18 «Білім беру ұйымдарындағы шектеу іс-шараларын алып тастау туралы»; 3) осы қаулыдағы 15, 16 және 17-қосымшалардың талаптарында көзделген санитариялық-эпидемияға қарсы іс-шараларды сақтау; 4) педагогтар мен персоналдың 100% вакцинациясы (тұрақты медициналық қарсы көрсетілімдері бар, сауыққаннан кейін 3 ай ішінде COVID-19 ауырып жазылған адамдарды қоспағанда); 5) асханадағы ауа рециркуляторларының қондырғыларын қамтамасыз ете отырып, тамақтандыруды ұйымдастыруды бақылауды күшейту; 6) - рециркуляторлардың, санитайзерлердің, тері антисептиктерінің, дезинфекциялау және жуу құралдарының жеткілікті санымен қамтамасыз ету; 7) - үй-жайларды жинау және дезинфекциялау жиілігін ұлғайту; 8) - үй-жайларды ылғалды жинау мен дезинфекциялауға, үй-жайлардың ауасын желдету және зарарсыздандыру режиміне қойылатын талаптарды сақтау; 9) бұқаралық іс-шараларды (мәдени, тәрбие, сыныптан тыс және ата-аналар жиналыстарын және т.б.) өткізуге тыйым салу; 10) мектепке дейінгі және орта білім беру ұйымдарында топтар мен сыныптарды біріктіре отырып іс-шаралар өткізуге тыйым салу; 11) бөгде адамдардың кіруіне тыйым сала отырып, COVID-19-ға қарсы вакцинациясы бар (18 жасқа толмаған, сондай-ақ тұрақты медициналық қарсы көрсетілімдері бар және соңғы 3 ай ішінде COVID-19 ауырып жазылған студенттерді жатақханаға орналастыруға жол беріледі) студенттерді жатақханаға орналастыруға жол беріледі; 12) оқу орны бойынша аумақтық медициналық ұйымдардың егу пункттерінде (жылжымалы егу пункттерін немесе көшпелі егу бригадаларын қоса алғанда) COVID-19-ға қарсы вакцинациялаудың толық курсын (екінші компонентпен) аяқтамаған студенттерге вакцинация жүргізуді ұйымдастыру; 13) шетелдік студенттерді бар болған жағдайда күндізгі оқу форматына жіберу: - COVID-19-ға қарсы вакцинацияның толық курсын тұратын елдің уәкілетті органы вакцинация анықтамасымен/паспортымен растаған; - Қазақстан Республикасының Мемлекеттік шекарасынан өткеннен кейін 3 тәуліктен кешіктірмей алынған ПТР әдісімен COVID-19-ға тестілеудің теріс нәтижесі; 14) медициналық колледждер мен жоғары оқу орындарының білім алушыларын вакцинациялау паспортымен расталған COVID-19-ға қарсы вакцинациялаудың толық курсы болған кезде клиникалық базаларға, резидентура базаларына, Денсаулық сақтау саласындағы білім беру ұйымдарының клиникаларына, университеттік ауруханаға, интеграцияланған академиялық медициналық орталыққа жіберу, (тұрақты медициналық қарсы көрсетілімдері бар, сауыққаннан кейін 3 ай ішінде COVID-19-мен ауырып жазылған, қол қойылған ақпараттандырылған келісім болған кезде жол берілетін адамдарды қоспағанда); 15) мектепке дейінгі және орта білім беру ұйымдарына, колледждерге, асханалар мен буфеттерді қоса алғанда, жоғары оқу орындарына кіруге жол берілмейді: - респираторлық инфекция белгілері бар адамдарға (жөтел, мұрынның бітелуі, дене қызуы 37°С жоғары); - COVID-19-ға қарсы вакцинациясы жоқ педагогтер мен персонал (тұрақты медициналық қарсы көрсетілімдері бар, сауыққаннан кейін 3 ай ішінде ауырып жазылған адамдарды қоспағанда); 16) COVID-19 ауруы бар білім беру ұйымдарында білім алушыларды, педагогтарды және білім беру ұйымдарының персоналын білім беру ұйымында болдырмау жөнінде дереу (Қарағанды облысы санитариялық-эпидемиологиялық бақылау департаментінің аумақтық басқармасынан ақпарат алғаннан кейін) шаралар қабылдау; 17) тәрбиеленушілер, білім алушылар, педагогтер және білім беру ұйымдарының персоналы арасында COVID-19 ауруы жағдайлары туралы ақпарат алмасу үшін білім басқармалары мен білім беру ұйымдарында жауапты адамдарды айқындау; 18) орта білім беру ұйымдарында, колледждерде және жоғары оқу орындарында карантиндік шаралардың, санитариялық-дезинфекциялық режимнің сақталуын бақылау. Бұзушылықтар анықталған кезде «Әкімшілік құқық бұзушылық туралы» 2014 жылғы 5 шілдедегі Қазақстан Республикасының Кодексіне сәйкес әкімшілік шаралар қолдану; 19) Қарағанды облысының санитарлық-эпидемиологиялық бақылау департаментімен келісім бойынша барлық білім алушыларды қашықтықтан оқыту форматына ауыстыра отырып, орта білім беру ұйымдарына, колледжге, жоғары оқу орнына карантин енгізу мәселесін шешу; 20) «ASHYQ» мобильді қосымшасын пайдалану, әлеуметтік қашықтық пен бетперде режимін сақтау, сондай-ақ термометрия жүргізу білім беру ұйымдары әкімшілігінің шешімі бойынша ерікті түрде жүзеге асырылуы мүмкін. 5. Қарағанды бөлімшелік көліктегі санитариялық-эпидемиологиялық бақылау басқармасы, санитариялық-карантиндік бақылау бөлімі (бұдан әрі - СКББ), Қарағанды облысы санитариялық-эпидемиологиялық бақылау департаментінің аумақтық басқармалары (келісім бойынша) қамтамасыз етсін: 1) COVID-19-бен ауыратын науқастан сауал алуды; 2) эпидемиологиялық тергеп-тексеру картасын ресімдей отырып, COVID-19 жағдайларын эпидемиологиялық тергеп - тексеруді қамтамасыз етсін. Пациент туралы деректер Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің COVID-19 Веб-қосымшасына енгізіледі; 3) осы қаулыда қойылатын талаптарға сәйкес Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрлігінің Веб-қосымшасына сауалнамаларды бере отырып, оларды тану жүйесімен деректерді өңдеуді; 4) инфекциялық стационарларда және өзге де денсаулық сақтау ұйымдарында эпидемияға қарсы режимнің сақталуын бақылауды; 5) халықты COVID-19-дың таралуы бойынша ағымдағы эпидемиологиялық жағдай және өңірлерде қолданылатын шаралар туралы хабардар етуді; 6) ҚР азаматтары, шетел азаматтарының жалпы саны бойынша бөле отырып, сырқаттанушылық бойынша ҚР шекарасын кесіп өтетін адамдар туралы күнделікті мониторингті. 6. Қарағанды облысының аумақтық санитариялық-эпидемиологиялық бақылау басқармаларының (бұдан әрі - басқарма) басшылары: 1) білім беру ұйымдарының білім алушылары, педагогтері мен персоналы арасында COVID-19 ауруы жағдайы туралы уақтылы хабардар етуге (шұғыл хабарлама/ақпарат алған сәттен бастап 24 сағат ішінде), сондай-ақ олардың арасында COVID-19 науқасымен жақын қарым-қатынас жасайтын адамдарды анықтауға жауапты лауазымды адамдарды айқындау: - осы білім беру ұйымына қызмет көрсететін алғашқы медициналық-санитариялық көмек ұйымына; - білім басқармасына; - білім беру ұйымында; 2) шектеу және карантин шараларын бұзуға жол берген адамдарға, сондай-ақ «ASHYQ» жобасы қатысушыларына қатысты жобаны ұйымдастыруға және пайдалануға қойылатын талаптарды бұзу фактілері бойынша әкімшілік ықпал ету шараларын қолдану; 3) осы қаулыға басшылық жасау осы қаулының 2-тармағында көзделмеген жаңа қатысушыларды жобаға қосу құқығынсыз. 7. Қарағанды облысының полиция департаментіне (Е.Ж. Файзуллин): 1) Қазақстан Республикасының Мемлекеттік шекарасы арқылы теміржол, теңіз, өзен көлігінде және автоөтпе жолдарында өткізу пункттері арқылы Қазақстан Республикасына келген, COVID-19-ға зертханалық зерттеп-қараудың оң нәтижесі бар адамдарды іздеу және карантинге қою жөнінде шаралар қабылдау; 2) оқиға орнына шыққан кезде жедел-тергеу тобының жеке қорғаныш құралдарын пайдалана отырып, эпидемияға қарсы шараларды сақтауы, одан әрі өз-өзін оқшаулаусыз, олардың денсаулық жағдайын бақылауы; 3) санитариялық-дезинфекциялық режимді күшейту және мәйіттерді сот-медициналық сараптамаға тасымалдау кезінде қызметкерлердің жеке қорғаныш құралдарын пайдалануы; 4) медициналық қызметтің тергеу-жедел топтардың мүшелерімен және мәйіттерді тасымалдауға қатысатын қызметкерлермен коронавирустық инфекция кезінде жеке қорғаныш құралдарын пайдалану алгоритмі бойынша нұсқама жүргізуі; 5) сотталғандар арасында COVID-19 ауруының жағдайлары анықталған кезде ошақта эпидемияға қарсы іс-шаралар жүргізуді қамтамасыз етсін; 6) карантин режимін және Қазақстан Республикасының Бас мемлекеттік санитариялық дәрігерінің қолданыстағы қаулыларымен және осы қаулымен белгіленген талаптарды бұзатын адамдарға қолданыстағы заңнамаға сәйкес шаралар қабылдау; 7) осы фактілер бойынша әкімшілік ықпал ету шараларын қолдану үшін аумақтық басқармаларға дәлелді материалдар бере отырып, карантиндік іс-шаралардың бұзылуын анықтау жөніндегі жұмысты күшейту; 8) аумақтық әкімдіктермен бірлесіп, азаматтармен түсіндіру жұмыстарын жүргізуге және олардың Қазақстан Республикасының Бас мемлекеттік санитариялық дәрігерінің қолданыстағы қаулылары мен осы қаулының талаптарын сақтауын бақылауға; 9) «ASHYQ» қосымшасына сәйкес «қызыл» мәртебесі бар адамдарды іздеу жөнінде шаралар қабылдау. 8. Қарағанды облысының қалалары мен аудандарының әкімдеріне: 1) шектеу іс-шараларын, оның ішінде карантинді енгізу кезеңінде объектілердің жұмысына қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптардың сақталуына кәсіпкерлік субъектілерін тексеруді жүзеге асыратын инспекторлардың, аудиторлық ұйымдардың тізімін InfoKazakhstan.kz сайтта орналастыру; 2) Қарағанды облысының аумағында күшейтілген санитариялық және дезинфекциялық шаралардың сақталуын, сондай-ақ карантин бойынша жұмылдырылған барлық қызметтердің шектеу іс-шараларын жүргізу кезіндегі биологиялық қауіпсіздік режимін бақылау, оларды жеке қорғану құралдарымен, қажетті азық-түлікпен және жеке гигиена жағдайларымен жарақтандыру; 3) халық арасында COVID-19 таралуының алдын алу және вакцинация бойынша ақпараттық-түсіндіру жұмыстарын жүргізу; 4) халықты COVID-19 профилактикасы мәселелері бойынша тұрақты хабардар ету, халық арасында дүрбелеңнің алдын алу жөнінде шаралар қабылдау; 5) «ASHYQ» жобасы бойынша талаптардың сақталуын бақылау; 6) карантиндік және шектеу іс-шараларының сақталуын бақылауды қамту. 9. Қарағанды облысының қалалары мен аудандарының әкімдеріне, Қарағанды облысының жолаушылар көлігі және автомобиль жолдары басқармасына (С.К. Шаймин), әуежайлар, теміржол, автовокзалдар, автостанциялар басшыларына, жолаушылар автотасымалын жүзеге асыратын кәсіпорындар мен ұйымдардың басшыларына: 1) қоғамдық көліктің (автобустардың, шағын автобустардың) қауырт уақытта желіде барынша шығуы, соңғы аялдамада көлікті дезинфекциялау құралдарымен өңдеу, отыратын орындардың саны бойынша салондардың толтырылуы, барлық есіктердің ашылуы және осы қаулыда жазылған талаптардың сақталуы; 2) санитариялық-дезинфекциялық режимді күшейте отырып және осы қаулыда жазылған талаптарды сақтай отырып, жолаушылар поездарының және қала маңындағы жолаушылар поездарының/электричкаларының жұмыс істеуі жатады; 3) COVID-19-ға қарсы вакцинациялаудың толық курсының бар-жоғына қарамастан анықтаманы ұсынбаған жолаушыларды, оларды алып жүретін адамдарда; Қазақстан Республикасының үкіметтік делегацияларында; авиакомпаниялар экипаждарында анықтама болған кезде 5 жасқа дейінгі балаларды қоспағанда, әуе кемесінің бортына отырғызуға жібермеу; 4) ұшу кезінде жолаушылар мен экипажға сауалнама жүргізу, оның ішінде толтырудың толықтығын тексеру, толық толтырылмаған жағдайларда қосымша сауалнама жүргізу; 5) толтырылған сауалнамаларды, манифестті және әуе кемесінің бас декларациясын ұшып келу әуежайындағы санитариялық-карантиндік пункттің маманына дереу беруді қамтамасыз етеді; 6) әуе кемесінен тіркеуден, отырғызудан және түсіруден өту кезінде жолаушылар арасындағы қауіпсіз қашықтықты (кемінде 1 метр) және бетперде режимін сақтау; 7) әуе кемесінің бортында жеке қорғаныш құралдарының (маскалар, қолғаптар), қолға арналған антисептиктердің, дезинфекциялау құралдарының болуы; 8) әуе кемесінің салонында ұшу кезінде жолаушылардың қозғалысын, сондай-ақ дәретхананың жанында жиналуын шектеу; 9) алдындағы (ұшу алдындағы) медициналық тексеруден өткізу; 10) тұрақты халықаралық әуе қатынастарын қалпына келтіру алдында әуе кемелеріндегі ауа баптау, желдету жүйелеріне тексеру жүргізу және сүзгілерді ауыстыру. 10. Қарағанды облысы Денсаулық сақтау басқармасының басшысына (Г.С. Тоқсамбаев): 1) Барлық денсаулық сақтау ұйымдарында COVID-19-ды жоққа шығармайтын клиникалық белгілері бар пациент анықталған жағдайда оны оқшаулау үшін көрсетілетін медициналық көмектің ерекшелігін ескере отырып, үй-жайлар бөлуді; 2) Барлық медициналық ұйымдарда медицина персоналының, қызметкерлердің, келушілердің, пациенттердің медициналық маска киіп жүруін; 3) Барлық босандыру және балалар медициналық ұйымдарында ЖРВИ, тұмау, COVID-19 коронавирус инфекциясы белгілері бар жүкті әйелдерді, босанатын, босанған әйелдерді және балаларды емдеуге жатқызу үшін мамандандырылған бөлімше ұйымдастыруды; 4) Босандыру және балалар медициналық ұйымдарына COVID-19 клиникалық белгілері бар жүкті әйелдер, балалар шұғыл жүгінген кезде медицина қызметкерлерінің, басқа жүкті әйелдер мен балалардың қауіпсіздігін қамтамасыз ету үшін эпидемияға қарсы режимді сақтай отырып, көрсетілімдер бойынша бейінді мамандардың медициналық көмек көрсетуі үшін мамандандырылған бөлімшелерге емдеуге жатқызылады; 5) Осы қаулының талаптарына сәйкес COVID-19-ға зертханалық тексеруді; 6) Инфекциялық және басқа да медициналық ұйымдарда эпидемияға қарсы режим талаптарын сақтауды; 7) Іс-әрекеттері COVID-19-ға күдікті науқастарды қарап-тексерумен, тасымалдаумен, ошақтағы жұмыспен, емдеуге жатқызумен, емдеумен және оларға қызмет көрсетумен байланысты медицина қызметкерлері мен персоналдың осы қаулыға талаптарына сәйкес тиісті қорғаныш деңгейіндегі ЖҚҚ-ны пайдалануын бақылауды; 8) Денсаулық сақтау ұйымдары үшін COVID-19 эпидемиологиясы, клиникалық көріністері, диагностикасы, эпидемиологиялық және биологиялық қауіпсіздік қағидалары, стандартты операциялық рәсімдерді (СОР) орындау жөнінде семинарлар ұйымдастыруды және өткізуді; 9) COVID-19 кезінде эпидемияға қарсы іс-шараларды жүргізу бойынша өңірдің медициналық ұйымдарының барлық қызметкерлерін толық қамти отырып, жеке қорғаныш құралдарын пайдалану жөнінде нұсқама жүргізуді; 10) Үйде медициналық бақылау жүргізуді және үй карантині талаптарының сақталуын бақылауды; 11) Қазақстан Республикасының Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2021 жылғы 27 мамырдағы № ҚР ДСМ-47 бұйрығымен бекітілген «Жіті респираторлық вирустық инфекциялар, тұмау және олардың асқынулары (пневмония), менингококк инфекциясы, COVID-19 коронавирустық инфекциясы желшешек, скарлатина кезінде санитариялық-эпидемияға қарсы, санитариялық-профилактикалық іс-шараларды ұйымдастыруға және жүргізуге қойылатын санитариялық-эпидемиологиялық талаптар» санитариялық қағидаларына 1-қосымшаға сәйкес амбулаториялық деңгейде ем алып жүрген COVID-19-бен ауыратын науқастарға Үйде оқшаулау (үй карантині) қағидаларын сақтау қажеттілігі туралы қолхат (бұдан әрі - қолхат) бере отырып, қол қойғызып хабарлауды; 12) Осы қаулының талаптарына сәйкес санаттарға жататын адамдарды медициналық бақылауды және зертханалық тексеруді; 13) Қарағанды облысы санитариялық-эпидемиологиялық бақылау департаментінің аумақтық басқармаларына шұғыл хабарламаны COVID-19 ауруының әрбір жағдайына, оның ішінде u07.2 «COVID-19 Коронавирустық инфекциясы (Вирус сәйкестендірілмеген)» коды диагноз қойылғаннан кейін 12 сағат ішінде беру; 14) «Профилактикалық егулерді жүргізуге медициналық қарсы көрсетілімдер тізбесін бекіту туралы» Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің 2020 жылғы 21 қазандағы № ҚР ДСМ-146/2020 бұйрығына сәйкес КВИ-ға қарсы вакцинациялауға тұрақты және уақытша медициналық қарсы көрсетілімдері бар адамдар жатпайды. КВИ-ға қарсы вакцинацияның бірінші дозасын енгізуге ерекше күшті реакция дамыған жағдайларда вакцинацияның осы түрімен аяқтау жүргізілмейді. Бұл ретте, егілушінің қалауы бойынша кемінде 3 айдан кейін КВИ-ға қарсы вакцинаның басқа түрін қолдана отырып, вакцинацияның толық курсын қайтадан жүргізуге болады. 15) КВИ-мен ауырып сауыққан адамдарды вакцинациялау: - КВИ-дің кез келген түрімен ауырып сауыққан адамдар сауыққаннан кейін 3-6 айдан соң, вакцинациялау алдындағы жай-күйін бағалауды ескере отырып, вакцинациялаудың бір курсымен КВИ-ге қарсы егілуі мүмкін; - КВИ бойынша жоғары тәуекел тобына жататын созылмалы аурулары бар адамдарды КВИ-ға қарсы вакцинацияның толық курсымен егу ұсынылады; - КВИ-ға қарсы вакцинаның бірінші дозасын алғаннан кейін ауырған адамдар сауыққаннан кейін 3 айдан соң вакцинацияның екінші дозасымен егілуіне болады. Бұл ретте, егер азамат КВИ-ға қарсы вакцинаның бірінші дозасын алған күннен бастап 21 күнге дейін КВИ-мен ауырса (ауру белгілері пайда болған күн бойынша), онда вакцинаның екінші дозасы енгізіледі және вакцинация курсы аяқталады. Егер азамат КВИ-ға қарсы вакцинаның бірінші дозасын алған күннен бастап 21-ші күні және одан кейін КВИ-мен ауырса (ауру белгілері пайда болған күн бойынша), онда вакцинаның екінші дозасы енгізілмеуі мүмкін және вакцинация курсы аяқталады.
Доступ к документам и консультации
от ведущих специалистов |