Дәрілік заттар жарнамасына рұқсат беру Ережелерін бекіту туралы ҚР Денсаулық сақтау министрлігінің 2004.18.08. № 640 бұйрығымен күші жойылды
"Дәрілік заттар туралы" Қазақстан Республикасы Президентінің 1995 жылғы 23 қарашадағы Заң күші бар № 2655 Жарлығына сәйкес Бұйырамын: 1. Қоса беріліп отырған: дәрілік заттар жарнамасына рұқсат беру Ережелері; дәрілік заттар жарнамасына рұқсат беру нысаны бекітілсін. 2. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Бірінші вице-министр Е.М. Арынға жүктелсін. 3. Осы бұйрық Қазақстан Республикасының Әділет министрлігінде бекітілген күннен бастап күшіне енеді. Министр спорт министрлігінің 1999 жылғы 9 қыркүйектегі бұйрығымен Бекітілген
Қазақстан Республикасында Дәрілік заттар жарнамасына рұқсат беру ережелері
1. Осы Ережелерде пайдаланылған негiзгi ұғымдар:
1. Осы Ережелерде мынадай негiзгi ұғымдар пайдаланылған: 1) Дәрілік заттар жарнамасы - оған мүдде қалыптастыратын және қолдап отыратын және олардың iске асырылуына ықпал ететiн адамдардың айқын емес тобына арналған, кез келген нысанда, кез келген құралдар арқылы таратылатын дәрiлiк заттар туралы жарнамалық ақпарат; 3) Мамандарға арналған жағдайда - медициналық және фармацевтикалық білімi бар, дәрiлiк заттарды тағайындауға немесе босатуға құқығы бар адамдарға арналған жарнама. 4) Тиісті емес жарнама - оларды ұстауға, уақытына, орны мен тарату тәсiлiне қойылатын талаптарды бұзуға жол берiлген дәрілік заттардың арсыз, бұрыс, әдепсiз, толық емес, қасақана және өзге де жарнамасы; 5) Қарсы жарнама - ол туғызған зардаптарды жою мақсатында таратылатын тиiстi емес жарнаманы терiске шығару; 6) Жарнама беруші - жарнаманы өндiруге, орналастыруға, кейiннен таратуға арналған жарнама ақпаратының иесi болып табылатын заңды немесе жеке тұлға; Документ показан в сокращенном демонстрационном режиме
Чтобы продолжить, выберите ниже один из вариантов оплаты
Доступ к документам и консультации
от ведущих специалистов
Вы можете купить этот документ
Как купить документ? 400 тг
|