Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінiң кейбір мәселелерi (2013.13.03. берілген өзгерістер мен толықтырулармен)
Осы редакция 2013 жылғы 20 желтоқсанда енгізілген өзгерістеріне дейін қолданылды
Қазақстан Республикасы Президентінiң «Қазақстан Республикасының мемлекеттік басқару жүйесiн одан әрi жетiлдiру жөніндегі шаралар туралы» 2004 жылғы 29 қыркүйектегi № 1449 Жарлығын іске асыру мақсатында Қазақстан Республикасының Үкіметі ҚАУЛЫ ЕТЕДІ: 1. Қоса берілiп отырған: 1) Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі туралы ереже; 2) ҚР Үкіметінің 2007.02.03. № 164 Қаулысымен алып тасталды (бұр. ред. қара) 3) ҚР Үкіметінің 2013.13.03. № 237 Қаулысымен алып тасталды (бұр. ред. қара) 4) ҚР Үкіметінің 2007.28.10. № 995 қаулысымен алып тасталды (бұр.ред.қара) 5) ҚР Үкіметінің 2013.13.03. № 237 Қаулысымен алып тасталды (бұр. ред. қара) 6) ҚР Үкіметінің 2013.13.03. № 237 Қаулысымен алып тасталды (бұр. ред. қара) 7) ҚР Үкіметінің 2007.28.10. № 995 қаулысымен алып тасталды (бұр.ред.қара) 8) ҚР Үкіметінің 2013.13.03. № 237 Қаулысымен алып тасталды (бұр. ред. қара) 9) ҚР Үкіметінің 2013.13.03. № 237 Қаулысымен алып тасталды (бұр. ред. қара) 10) ҚР Үкіметінің 2007.28.10. № 995 Қаулысымен алып тасталды (бұр.ред.қара) 11) ҚР Үкіметінің 2013.13.03. № 237 Қаулысымен алып тасталды (бұр. ред. қара) 12) ҚР Үкіметінің 2013.13.03. № 237 Қаулысымен алып тасталды (бұр. ред. қара) 13) ҚР Үкіметінің 2007.28.10. № 995 Қаулысымен алып тасталды (бұр.ред.қара) 2. ҚР Үкіметінің 2007.28.10. № 995 Қаулысымен алып тасталды (бұр.ред.қара) 3. Қосымшаға сәйкес Қазақстан Республикасы Үкіметінiң кейбір шешiмдерiнiң күшi жойылды деп танылсын. 4. Осы қаулы қол қойылған күнінен бастап қолданысқа енгiзіледi.
ҚР Үкіметінің 2007.28.10. № 995 Қаулысымен (бұр.ред.қара); ҚР Үкіметінің 2013.13.03. № 237 Қаулысымен (бұр. ред. қара) ереже жаңа редакцияда Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2005 жылғы 6 сәуірдегі № 310 қаулысымен бекітілген
Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі туралы
1. Жалпы ережелер
1. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі - реттелетін салаларда, атап айтқанда агроөнеркәсіптік кешен, ауыл шаруашылығы, егіншілік, тұқым шаруашылығы және астық нарығын реттеу, мақта саласы, өсімдік шаруашылығында міндетті сақтандыруды мемлекеттік қолдау, өсімдіктерді қорғау және олардың карантині, ветеринария, сусындарды (алкогольді өнімдер мен этил спиртінен басқа) қоса алғанда, тамақ өнімдерін өндіру бөлігінде өңдеу өнеркәсібі, агроөнеркәсіптік кешенді техникалық жарақтандыру, мал шаруашылығы, мелиорация, ирригация және дренаж, ауыл шаруашылығы ғылымы саласында, биоотын өндірісін мемлекеттік реттеу саласында басшылықты, сондай-ақ заңнамада көзделген шектерде өзінің құзыретіне жатқызылған қызмет саласында (бұдан әрі - реттелетін сала) мемлекеттік органдарды салааралық үйлестіруді жүзеге асыратын орталық атқарушы орган болып табылады. 2. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің мынадай ведомстволары бар: 1) «Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің Ветеринариялық бақылау және қадағалау комитеті» мемлекеттік мекемесі; 3. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі өз қызметін Қазақстан Республикасының Конституциясына және заңдарына, Қазақстан Республикасы Президентінің және Үкіметінің актілеріне, өзге де нормативтік құқықтық актілерге, сондай-ақ осы Ережеге сәйкес жүзеге асырады. 4. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі мемлекеттік мекеме ұйымдық-құқықтық нысанындағы заңды тұлға болып табылады, мемлекеттік тілде өз атауы бар мөрі мен мөртаңбалары, белгіленген үлгідегі бланкілері, Қазақстан Республикасының заңнамасына сәйкес қазынашылық органдарында шоттары болады. 5. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі азаматтық-құқықтық қатынастарға өз атынан түседі. 6. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі егер заңнамаға сәйкес осыған уәкілеттік берілген болса, мемлекеттің атынан азаматтық-құқықтық қатынастардың тарапы болуға құқығы бар. 7. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі өз құзыретінің мәселелері бойынша заңнамада белгіленген тәртіппен Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрінің бұйрықтарымен және Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген басқа да актілермен ресімделетін шешімдер қабылдайды. 8. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің штат санының лимитін Қазақстан Республикасының Үкіметі бекітеді. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің құрылымы Қазақстан Республикасының қолданыстағы заңнамасына сәйкес бекітіледі. 9. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің орналасқан жері: 010000, Астана қаласы, Сарыарқа ауданы, Кенесары көшесі, 36. 10. Мемлекеттік органның толық атауы - «Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігі» мемлекеттік мекемесі. 11. Осы Ереже Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің құрылтай құжаты болып табылады. 12. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің қызметін қаржыландыру республикалық бюджеттен жүзеге асырылады. 13. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігіне кәсіпкерлік субъектілерімен Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің функциялары болып табылатын міндеттерді орындау тұрғысында шарттық қатынастарға түсуге тыйым салынады. Егер Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігіне заңнамалық актілермен кірістер әкелетін қызметті жүзеге асыру құқығы берілсе, онда осындай қызметтен алынған кірістер мемлекеттік бюджеттің кірісіне жіберіледі.
2. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің
14. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің миссиясы - мемлекеттің агроөнеркәсіптік кешендегі саясатын тиімді қалыптастыру және іске асыру арқылы бәсекеге қабілетті агроөнеркәсіптік кешен құру. 15. Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігінің негізгі міндеттері мыналар болып табылады: 1) мемлекеттің аграрлық саясатын, реттелетін салалардағы стратегиялық жоспарларды, мемлекеттік және өзге де бағдарламалар мен жобаларды қалыптастыру; 2) бәсекеге қабілетті ауыл шаруашылығы тауарының өндірісін құрудың негіздерін қалыптастыру, Қазақстан Республикасының азық-түлік қауіпсіздігін және жұмылдыру әзірлігін қамтамасыз ету; 3) агроөнеркәсіптік кешенді ақпараттық-консультативтік қамтамасыз ету; 4) реттелетін салаларда салааралық үйлестіруді және мемлекеттік басқаруды жүзеге асыру; 5) өз құзыреті шегінде өзге мемлекеттік органдардың қызметіне әдістемелік басшылықты жүзеге асыру; 6) өз құзыреті шегінде Қазақстан Республикасы Ауыл шаруашылығы министрлігіне жүктелген өзге де міндеттерді жүзеге асыру. 16. Орталық аппараттың функциялары: 1) мынадай салаларда мемлекеттік саясатты қалыптастырады: агроөнеркәсіптік кешен; астық нарығы; өсімдіктер карантині; мақта саласы; 2) мынадай салаларда халықаралық ынтымақтастықты жүзеге асырады: асыл тұқымды мал шаруашылығы; өсімдіктерді қорғау және олардың карантині; бал ара шаруашылығы; тұқым шаруашылығы; ветеринариялық-санитариялық бақылауға және қадағалауға жататын тамақ өнімдерінің қауіпсіздігі; машиналар мен жабдықтардың қауіпсіздігі; 3) асыл тұқымды мал шаруашылығын дамытудың салалық бағдарламаларын, асыл тұқымды, оның ішінде тектік қоры шектеулі малдардың тектік қорын сақтау мен пайдаланудың салалық бағдарламаларын әзірлейді; 4) асыл тұқымды мал шаруашылығы саласында мемлекеттік ғылыми-техникалық бағдарламалар әзірлеуді жүзеге асырады; 5) асыл тұқымды мал шаруашылығы саласында ақпараттық қамтамасыз ету жүйелерін әзірлеуді жүзеге асырады; 6) жануарларды бағалау, асыл тұқымдық құндылығын бағалау және өсімін молайту жөніндегі нұсқаулықтар әзірлеуді жүзеге асырады; 7) асыл тұқымды өнімді (материалды) бағалауға және генетикалық бақылауға арналған әдістемелер мен техникалық құралдар әзірлеуді жүзеге асырады; 8) жануарларды бағалау, асыл тұқымдық құндылығын бағалау және өсімін молайту жөніндегі нұсқаулықтарды бекітеді; 9) тұқым стандартын бекітеді; 10) асыл тұқымды мал зауыттарын, асыл тұқымды мал шаруашылықтарын және асыл тұқымды мал репродукторларын бағалаудың ең төменгі көрсеткіштерін әзірлейді; 11) өз құзыреті шегінде мал шаруашылығы саласындағы селекциялық жетістіктерді сынақтан және байқаудан өткізуді жүргізу мәселелері жөніндегі нормативтік құқықтық актілерді әзірлейді және бекітеді; 12) асыл тұқымдық өнімнің (материалдың) барлық түрлеріне асыл тұқымдық куәліктердің нысандарын және оларды беру тәртібін әзірлейді; 13) асыл тұқымды мал мәртебесін беру тәртібін әзірлейді; 14) Қазақстан Республикасының Асыл тұқымды мал шаруашылығы жөніндегі бас мемлекеттік инспекторы және асыл тұқымды мал шаруашылығы жөніндегі инспекторлар туралы ережені әзірлейді және бекітеді; 15) асыл тұқымды мал шаруашылығы жөніндегі мемлекеттік инспектор актілерінің нысандарын, оларды жасау және беру тәртібін әзірлейді және бекітеді; 16) асыл тұқым кітабын жүргізу қағидаларын әзірлейді және бекітеді; 17) асыл тұқымды жануарлардың мемлекеттік тіркелімін жүргізу қағидаларын әзірлейді және бекітеді; 18) экспорттаушы елдердің құзыретті органдары импортталған асыл тұқымды өнімге (материалға) берген асыл тұқымдық куәлікті немесе оған балама құжатты тану тәртібі туралы ережені әзірлейді және бекітеді және оны тануды жүзеге асырады; 19) мал шаруашылығы салалары бойынша асыл тұқымды өнімді (материалды) есепке алу нысандарын әзірлейді; 20) отандық ауыл шаруашылығы тауарын өндірушілер үшін асыл тұқымдық өнімге (материалға) қолжетімділікті қамтамасыз ету мақсатында басымды тәртіппен субсидиялауға жататын мал тұқымдарының тізбесін әзірлейді және бекітеді; 21) жеке және заңды тұлғалардың асыл тұқымды мал шаруашылығын дамыту, асыл тұқымды, оның ішінде тектік қоры шектеулі малдың тектік қорын сақтау және пайдалану бағдарламалары шеңберінде бюджет қаражаты есебінен сатып алынған асыл тұқымды малды пайдалану тәртібін әзірлейді; 22) селекциялық және асыл тұқымдық жұмыстың ақпараттық базасын жүргізу тәртібін әзірлейді және бекітеді; 23) асыл тұқымдық өнімнің (материалдың) әрбір түріне субсидиялар нормативтерін әзірлейді; 24) асыл тұқымды мал шаруашылығын дамыту бағдарламалары бойынша субсидиялау тәртібін әзірлейді; 25) өсімдіктер карантині саласында қолданбалы ғылыми зерттеулер жүргізуді ұйымдастырады, үйлестіреді және бақылайды; 26) мемлекеттік өсімдіктер карантині инспекторлары туралы ережелерді бекітеді; 27) зарарсыздандыруға немесе қайта өңдеуге жатпайтын карантиндік объектілермен залалданған карантинге жататын өнімді алып қою және жою қағидаларын әзірлейді; 28) әкелінетін карантинге жататын өнімге қойылатын фитосанитариялық талаптарды әзірлейді; 29) карантинге жататын өнім тізбесін әзірлейді; 30) ғылыми-зерттеу ұйымдарымен бірлесіп, халықаралық нормалар мен ұсынымдардың талаптарын ескере отырып, фитосанитариялық тәуекелді бағалаудың ғылыми қағидаттарының негізінде карантиндік шараларды әзірлейді; 31) нысанды киім (погонсыз) киіп жүруге құқығы бар лауазымды тұлғалардың тізбесін, нысанды киім (погонсыз) үлгілерін және оны киіп жүру тәртібін айқындайды; 32) өз құзыреті шегінде мемлекеттік құпияларды құрайтын мәліметтердің, сондай-ақ олармен құпияланған мәліметтердің қорғалуын қамтамасыз етеді; 33) ауыл шаруашылығы техникасы мен жабдығының лизингін ұйымдастыру, селекцияны және тұқым шаруашылығын, дәнді дақылдарды өсіру технологияларын дамыту, топырақ құнарлылығын сақтау, өсімдіктер қорғау және карантині бойынша бағдарламаларды әзірлейді; 34) астық өндірушілерін қорғауға демпингке қарсы шараларды қолдану жөніндегі ұсыныстарды әзірлейді; 35) астық қолхаттарын бере отырып, қойма қызметі бойынша қызметтер көрсету жөніндегі қызметке қойылатын біліктілік талаптарын әзірлейді; 36) Қазақстан Республикасының астық туралы заңнамасының талаптарын бұзуды жою туралы нұсқаманың, әкімшілік құқық бұзушылық туралы хаттаманың, әкімшілік құқық бұзушылық туралы іс жөніндегі қаулының нысандарын бекітеді; 37) астық сапасын сараптау тәртібіне және астық сапасы паспортын беруге қойылатын талаптарды әзірлейді; 38) астық және оның тіршілік ету циклі процестері бойынша техникалық регламенттер әзірлейді; 39) астықтың сандық-сапалық есебін жүргізу қағидаларын әзірлейді; 40) астық сақтау қағидаларын әзірлейді; 41) астық қолхаттарын беру, айналымы және оны өтеу қағидаларын әзірлейді; 42) астық қабылдау кәсіпорнын уақытша басқаруды жүргізу қағидаларын әзірлейді; 43) электрондық астық қолхаттары жүйесін пайдалану қағидаларын әзірлейді; 44) астық нарығының мониторингін жүргізу қағидаларын әзірлейді және бекітеді; 45) мемлекеттік астық инспекторлары туралы ережелерді әзірлейді және бекітеді; 46) астық қабылдау кәсіпорындары есептілігінің үлгілік нысандарын әзірлейді және бекітеді; 47) астық қолхаты жазылатын бланкілерге, оларды шығару, сатып алу, сақтау және жою тәртібіне, сондай-ақ астық қолхаттарының үлгілеріне қойылатын талаптарды әзірлейді; 48) астық қабылдау кәсіпорнын тексеру актісінің нысандарын әзірлейді және бекітеді; 49) облыстар бөлінісінде мемлекеттік астық ресурстарына астық сатып алу квотасын әзірлейді және бекітеді; 50) агент пен отандық астық өндіруші, сондай-ақ агент пен астық экспорттаушы арасындағы мемлекеттік астық ресурстарына астық жеткізу шартының үлгілік нысандарын әзірлейді және бекітеді; 51) ішкі нарықты реттеу мақсатында агент пен астықты қайта өңдеу ұйымы арасындағы мемлекеттік сатылатын және мемлекеттік тұрақтандыру астығы ресурстарынан астық жеткізу шартының үлгілік нысандарын әзірлейді және бекітеді; 52) астықты қайта өңдеу және нан пісіру ұйымдары арасындағы мемлекеттік сатылатын және мемлекеттік тұрақтандыру астығы ресурстарының астығынан өндірілген ұнды өткізу шартының үлгілік нысандарын әзірлейді және бекітеді; 53) астықты экспорттаушының мемлекеттік астық ресурстарына астық жеткізу жөніндегі міндеттемелерін сақтауы және оны астықты экспорттаушыға беру туралы растау нысандарын әзірлейді және бекітеді; 54) астық қабылдау кәсіпорны мен астық иесі арасындағы жария шарттардың үлгілік нысандарын әзірлейді; 55) астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді орындауға кепілдік беру қорларын құруға, жұмыс істеуіне және таратуға қойылатын талаптарды, астық қабылдау кәсіпорындарының астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді орындауға кепілдік беру жүйесіне қатысу шарттарын, астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді орындауға кепілдік беру қорының (қорларының) кепілдіктерін алу тәртібін, астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді орындауға кепілдік беру қорының (қорларының) астық қолхаттары бойынша міндеттемелерді өтеу тәртібін әзірлейді; 56) бал ара шаруашылығын дамытудың салалық бағдарламаларын әзірлеуді ұйымдастырады; 57) бал араларын қорғауға және өсімін молайтуға бағытталған ғылыми зерттеулерді ұйымдастыруды жүзеге асырады; 58) бал араларын Қазақстан Республикасында тұқымдық аудандастыру жоспарын бекітеді; 59) бал шырынды өсімдіктерді өңдеу үшін қолданылатын өсімдіктерді қорғау құралдарының, минералдық тыңайтқыштардың және басқа да препараттардың тізбесін бекітеді; 60) өсімдіктерді қорғау саласындағы бағдарламаларды әзірлейді және Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсынады; 61) аса қауіпті зиянды организмдердің тізбесін әзірлейді және Қазақстан Республикасының Үкіметіне ұсынады; 62) өсімдіктерді қорғау саласындағы қолданбалы ғылыми зерттеулерге тапсырыстардың жүзеге асырылуын ұйымдастырады және үйлестіреді; 63) өсімдіктерді қорғау саласында қолданбалы ғылыми зерттеулер жүргізуді ұйымдастырады, үйлестіреді және бақылайды, зерттеулер нәтижесінде әзірленген фитосанитариялық іс-шараларды жүзеге асыру тәртібін және тәсілдерін регламенттейтін әдістерді, әдістемелерді, ұсынымдарды бекітеді; 64) пестицидтер (улы химикаттар) айналымы саласындағы техникалық регламенттерді әзірлейді; 65) пестицидтерді (улы химикаттарды) өндіру (формуляциялау), пестицидтерді (улы химикаттарды) өткізу, пестицидтерді (улы химикаттарды) аэрозольді және фумигациялық тәсілдермен қолдану жөніндегі қызметке қойылатын біліктілік талаптарын әзірлейді; 66) пестицидтерді (улы химикаттарды) тіркеу, өндірістік сынақтарын жүргізу және мемлекеттік тіркеу қағидаларын әзірлейді; 67) пестицидтер (улы химикаттар) тізімін әзірлейді және бекітеді; 68) фитосанитариялық іс-шараларды жүзеге асыру жөніндегі ұсынымдар мен әдістемелік нұсқауларды бекітеді; 69) Қазақстан Республикасының өсімдіктерді қорғау саласындағы заңнамасына сәйкес хаттамалар мен нұсқамалардың нысандарын, сондай-ақ оларды жасау және шығару тәртібін бекітеді; 70) фитосанитариялық нормативтерді, фитосанитариялық есепке алу нысандарын, сондай-ақ оларды ұсыну тәртібін әзірлейді; 71) ведомстволық статистикалық байқаулар бойынша статистикалық әдіснаманы әзірлейді; 72) фитосанитариялық іс-шараларды жүзеге асыру тәртібін, тәсілдерін регламенттейтін әдістерді, әдістемелерді, ұсынымдарды бекітеді, өсімдіктерді қорғау саласында қолданбалы ғылыми зерттеулер жүргізуді ұйымдастырады, үйлестіреді және бақылайды, сондай-ақ өсімдіктерді қорғау бойынша мамандарды даярлау және олардың біліктілігін арттыру жөніндегі оқыту бағдарламаларын (оқу бағдарламаларын) келіседі; 73) қоршаған ортаны қорғау және денсаулық сақтау саласындағы уәкілетті мемлекеттік органдармен келісім бойынша пестицидтерді (улы химикаттарды) залалсыздандыру тәртібін, сондай-ақ арнайы сақтауыштарды (көмбелерді) тиісті жай-күйде ұстау шарттарын айқындайды; 74) жануарлардың аса қауіпті ауруларының профилактикасы мен диагностикасы жөніндегі бағдарламаларды әзірлейді; 75) ветеринариялық ғылыми зерттеулерді және ветеринария саласындағы мамандарды қайта даярлауды ұйымдастырады; 76) профилактикасы, диагностикасы және оларды жою бюджет қаражаты есебінен жүзеге асырылатын жануарлардың аса қауіпті ауруларының тізбесін әзірлейді; 77) профилактикасы және диагностикасы бюджет қаражаты есебінен жүзеге асырылатын жануарлардың аса қауіпті ауруларының тізбесін облыстың (республикалық маңызы бар қаланың, астананың) жергілікті атқарушы органының ұсынуы бойынша бекітеді; 78) Қазақстан Республикасының заңнамасында белгіленген тәртіппен ветеринариялық (ветеринариялық-санитариялық) қағидаларды және ветеринария саласындағы басқа да нормативтік құқықтық актілерді әзірлейді; 79) ветеринария саласындағы қызметке қойылатын біліктілік талаптарын әзірлейді; 80) жеткілікті ғылыми негіздемеге негізделген және жануарлар мен адам өмірі және денсаулығы үшін салдарларды ескере отырып, сондай-ақ халықаралық талаптарға сәйкес келетін ветеринариялық нормативтерді бекітеді; 81) ветеринария саласында кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыратын жеке және заңды тұлғаларды аттестаттау қағидаларын әзірлейді; 82) ветеринария саласында техникалық регламенттерді әзірлейді; 83) ветеринариялық препараттардың республикалық запасын қалыптастыру, пайдалану және есептен шығару тәртібі мен нормативтерін бекітеді; 84) ветеринариялық препараттарды, жемшөп және жемшөптік қоспаларды пайдалану кезінде оларды есептен шығару, сондай-ақ оларды сақтау мерзімдері өткеннен кейін жою немесе зертханалық зерттеу нәтижелері бойынша мақсатына қарай пайдалануға жарамсыз деп тану тәртібі мен нормативтерін бекітеді; 85) ветеринария саласындағы орны ауыстырылатын (тасымалданатын) объектілерді Қазақстан Республикасының аумағында тасымалдауды (орнын ауыстыруды) жүзеге асыру тәртібін әзірлейді; 86) тиісті аумақтағы эпизоотиялық жағдайды бағалауды ескере отырып, ветеринария саласындағы орны ауыстырылатын (тасымалданатын) объектілердің экспортына, импортына және транзитіне рұқсат беру тәртібін әзірлейді; 87) жануарлар өсіруді, жануарларды, жануарлардан алынатын өнімдер мен шикізатты дайындауды (союды), сақтауды, қайта өңдеуді және өткізуді жүзеге асыратын өндіріс объектілеріне, сондай-ақ ветеринариялық препараттарды, жемшөп және жемшөптік қоспаларды өндіру, сақтау және өткізу жөніндегі ұйымдарға есептік нөмірлер беру тәртібін әзірлейді және береді; 88) орны ауыстырылатын (тасымалданатын) объектілердің және биологиялық материалдың сынамаларын іріктеу қағидаларын әзірлейді; 89) мемлекеттік ветеринариялық-санитариялық бақылау және қадағалау объектілерін ветеринариялық-санитариялық бақылауды және қадағалауды жүзеге асыру жөніндегі нұсқаулықты бекітеді; 90) ветеринария саласындағы қызметті жүзеге асыратын жергілікті атқарушы органдардың бөлімшелері туралы үлгілік ережені әзірлейді; 91) ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіру тәртібін әзірлейді; 92) процессингтік орталықтың жұмыс істеу қағидаларын әзірлейді; 93) лазерлік станцияларды, ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіруді жүргізуге арналған бұйымдар (құралдар) мен атрибуттарды және оларды өндірушілерді тіркеу қағидаларын әзірлейді; 94) ауыл шаруашылығы жануарларын бірдейлендіру жөніндегі дерекқорды қалыптастыру мен жүргізу және одан үзінді көшірмелер беру қағидаларын бекітеді; 95) кейіннен өткізуге арналған ауыл шаруашылығы жануарларын союды ұйымдастыру тәртібін әзірлейді; 96) ветеринариялық (ветеринариялық-санитариялық) нормаларды, бірдейлендіру есебін қоса алғанда, ветеринариялық есеп және есептілік нысандарын әзірлейді және бекітеді; 97) бірдейлендіру есебін қоса алғанда, ветеринариялық есепке алу және есептілікті жүргізу, ұсыну тәртібін әзірлейді; 98) ветеринария саласындағы кәсіпкерлік қызметті жүзеге асыратын ветеринар мамандарды тіркеуді жүргізу тәртібін әзірлейді және бекітеді; 99) жануарларды өсіруді, өткізуді жүзеге асыратын өндіріс объектілеріне қойылатын ветеринариялық (ветеринариялық-санитариялық) талаптарды әзірлейді; 100) жануарлардан алынатын өнім мен шикізатты дайындауды (малды сою), сақтауды, қайта өңдеуді және өткізуді жүзеге асыратын өндіріс объектілеріне қойылатын ветеринариялық (ветеринариялық-санитариялық) талаптарды әзірлейді; 101) ветеринариялық препараттарды, жемшөп пен жемшөптік қоспаларды өндіру, сақтау және өткізу жөніндегі ұйымдарға қойылатын ветеринариялық (ветеринариялық-санитариялық) талаптарды әзірлейді; 102) ветеринариялық құжаттарды беру тәртібін және олардың бланкілеріне қойылатын талаптарды әзірлейді; 103) жануарлардың аса қауіпті ауруларына қарсы ветеринариялық іс-шараларды жүргізу жөніндегі нұсқаулықтарды әзірлейді және бекітеді; 104) жаңадан жетілдірілген ветеринариялық препараттарға, жемшөптік қоспаларға нормативтік-техникалық құжаттамаларды келісу тәртібін әзірлейді және бекітеді; 105) өндірістік бақылау бөлімшелерінің ветеринариялық дәрігерлерін аттестаттау тәртібін әзірлейді; 106) ветеринария саласындағы нұсқамалардың нысандарын, оларды жасау мен беру тәртібін бекітеді; 107) аумақтарды аймақтарға бөлу тәртібін айқындайды; 108) ветеринариялық препараттар, жемшөп және жемшөптік қоспалар қауіпсіздігінің мониторингін жүргізу тәртібін белгілейді; 109) мемлекеттік ветеринариялық қадағалаудың орны ауыстырылатын (тасымалданатын) объектілерін диагностикалау немесе ветеринариялық-санитариялық сараптау нәтижелері бойынша ветеринариялық зертханалардың сараптау актілерін беру тәртібін белгілейді; 110) ветеринариялық бақылау бекеттеріндегі мемлекеттік ветеринариялық-санитариялық инспекторлардың нысанды киім (погонсыз) үлгісін және оны киіп жүру тәртібін бекітеді; 111) ветеринариялық препараттар, жемшөп және жемшөптік қоспалар қауіпсіздігінің мониторингін жүзеге асыру қағидаларын бекітеді; 112) ветеринариялық бақылау бекеттеріндегі мемлекеттік ветеринариялық-санитариялық инспекторларды нысанды киіммен (погонсыз) қамтамасыз етудің заттай нормаларын әзірлейді; 113) орны ауыстырылатын (тасымалданатын) объектілердің Кеден одағының кедендік шекарасымен тұспа-тұс келетін Қазақстан Республикасының Мемлекеттік шекарасы арқылы өтуі кезіндегі мемлекеттік ветеринариялық-санитариялық бақылауды және қадағалауды жүзеге асыру тәртібін әзірлейді; 114) мемлекеттік ветеринариялық-санитариялық бақылау және қадағалау туралы ережені әзірлейді; 115) ветеринариялық препараттардың, жемшөп пен жемшөп қоспаларының және (немесе) антибиотиктері, гормондары және биологиялық стимуляторлары бар ветеринариялық препараттардың, жемшөп пен жемшөп қоспаларының серияларының (партияларының) ветеринариялық нормативтердің талаптарына сәйкестігін айқындау тәртібін белгілейді; 116) селекция, сорттық сынау және тұқым шаруашылығы жөніндегі ғылыми-техникалық бағдарламаларды әзірлейді; 117) Қазақстан Республикасында пайдалануға рұқсат етілген ауыл шаруашылығы өсімдіктері сорттарының тұқымдарын өндіру және өткізу көлемдерін болжайды; |