|
|
|
Табиғи монополия субъектiлерiнiң қызметтердi (тауарларды, жұмыстарды) өндiруiне және ұсынуына тарифтер (бағалар, алымдар ставкаларын) бекіту туралы Нұсқаулықты бекiту туралы Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау жөніндегі агенттігінің 2003 ж. 19 наурыздағы N 82-НҚ бұйрығы Осы редакция ҚР Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау жөніндегі агенттігінің 2003 ж. 9 қазандағы N 253-НҚ бұйрығымен енгізілген өзгерістеріне дейін қолданылды "Табиғи монополиялар туралы" Қазақстан Республикасының 1998 жылғы 9 шілдедегi Заңына, Қазақстан Республикасы Үкiметiнiң 1999 жылғы 15 қарашадағы N 1713 қаулысымен бекiтiлген Қазақстан Республикасының Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестiктi қорғау жөнiндегi агенттiгi туралы ереженiң 11-тармағының 4) тармақшасына сәйкес, бұйырамын: 1. Қоса берілiп отырған Табиғи монополия субъектілерiнiң қызметтердi (тауарларды, жұмыстарды) өндiруiне және ұсынуына тарифтер (бағалар, алымдар ставкаларын) бекiту туралы Нұсқаулық бекiтiлсiн. 2. "Субъектiлердiң тауарларына, жұмыстарына, қызметтерiне бағалар (тарифтер) бекiтудiң және енгiзудiң тәртiбi туралы (Қазақстан Республикасының 1999 жылғы 6 қыркүйектегi нормативтiк құқықтық актілердi мемлекеттiк тiркеу Тiзiлiмiнде N 881 нөмiрмен тiркелген, Қазақстан Республикасының орталық атқарушы және өзге мемлекеттiк органдарының 1999 жылғы N 3 нормативтiк құқықтық актiлер бюллетенiнде жарияланған) Нұсқаулықты бекiту туралы" Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестiктi қорғау жөнiндегi агенттiгiнiң 1999 жылғы 6 тамыздағы N 59-ОД бұйрығының күшi жойылды деп танылсын. 3. Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестiктi қорғау жөнiндегi агенттiгінiң Әкiмшілiк жұмысы департаментi (A.T.Шабдарбаев) осы бұйрықты мемлекеттiк тiркеуден өткеннен кейiн: 1) оны белгiленген тәртiппен ресми бұқаралық ақпарат құралдарында жариялауды қамтамасыз етсiн; 2) оны Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестiктi қорғау жөнiндегi агенттiгiнiң құрылымдық бөлiмшелерi мен аумақтық органдарының назарына жеткiзсiн. 4. Осы бұйрықтың орындалуын бақылау Қазақстан Республикасының Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестiктi қорғау жөнiндегi агенттiгi төрағасының бiрiншi орынбасары Б.Ә.Сағынтаевқа жүктелсiн. 5. Осы бұйрық қол қойылған күнiнен бастап қолданысқа енгiзiледi.
Қазақстан Республикасы Табиғи монополияларды реттеу және бәсекелестікті қорғау жөніндегі агенттігінің 2003 жылғы 19 наурыздағы N 82-НҚ бұйрығымен бекітілген Табиғи монополия субъектілерінің қызметтерді (тауарларды, жұмыстарды) өндіруіне және ұсынуына тарифтер (бағалар, алымдар ставкаларын) бекіту жөніндегі Нұсқаулық Табиғи монополия субъектiлерiнiң қызметiне (тауарларға, жұмыстарына) орта мерзiмдi кезеңге арналған тарифтердi (бағаларды, алым ставкаларын) бекiту және енгiзу жөнiндегi Нұсқаулықты қара 1. Жалпы ережелер 1. Табиғи монополия субъектілерінің қызметтерді (тауарларды, жұмыстарды) өндіруіне және ұсынуына тарифтер (бағалар, алымдар ставкаларын) бекіту жөніндегі Нұсқаулық (бұдан әрі - Нұсқаулық) "Табиғи монополиялар туралы" Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес әзірленді және табиғи монополия субъектілерінің қызметтеріне (тауарларына, жұмыстарына) тарифтер (бағалар, алымдар ставкаларын) (бұдан әрі - тарифтер) бекіту және енгізу рәсімін нақтылайды. 2. Осы Нұсқаулықтың мақсаттарында пайдаланылатын ұғымдар: 1) уәкілетті орган - табиғи монополия саласындағы қызметке бақылауды және реттеуді жүзеге асыратын мемлекеттік орган; 2) құзыретті орган - табиғи монополия субъектісі коммуналдық меншікте болған жағдайда - салалық министрлік және (немесе) ведомство, жергілікті атқарушы органдар, ал су шаруашылығы және (немесе) канализациялық жүйелер қызметтерін көрсететін табиғи монополия субъектілері үшін - жергілікті атқарушы органдар; 3) өтінім - табиғи монополия субъектісінің қызметтерге (тауарларға, жұмыстарға) тарифтер бекіту туралы уәкілетті органға берген ресми өтініші (арызы); 4) шағын қуатты субъектілер - коммуналдық қызметті көрсететін шағын қуатты табиғи монополия субъектілері: жылу энергиясын өндіру жөнінде - 4 Гкал/сағатқа дейін қоса белгіленген қуатпен жылыту қазандықтары; жылу энергиясын беру және/немесе бөлу жөнінде - 4 Гкал/сағатқа дейінгі қуатты қоса энергия көзіне қосылған табиғи монополиялар субъектілері; тұтынушыларға шаруашылық жүйесінің қызметтерін көрсететін, саны 5 мыңнан кем адамдай табиғи монополиялар субъектілері; 5) төтенше реттеуші шаралар - азаматтардың өмірі мен денсаулығын, жеке және заңды тұлғалардың мүліктерін қорғау, сондай-ақ қоршаған ортаны қорғау мақсатында уәкілетті орган қабылдайтын шаралар; 6) тарифтік смета - уәкілетті орган жыл сайын бекітетін табиғи монополия субъектісінің шығыстары мен кірістерінің баптары туралы жиынтық деректер. 3. Уәкілетті органмен тарифтерді бекіту мынадай жағдайларда: 1) табиғи монополиялар субъектілерінің бастамасы бойынша; 2) уәкілетті органның бастамасы бойынша; 3) төтенше реттеуші шаралары ретінде жүргізіледі. 4. Уәкілетті орган мен табиғи монополиялар субъектілері тарифтер жобасын бекіту туралы өтінімдерді бергенде және шешім қабылдағанда "Табиғи монополиялар туралы" Қазақстан Республикасы Заңының 15-1-бабының 2-тармағына сәйкес уәкілетті органмен бекітілген Шығындарды қалыптастырудың ерекше тәртібін (бұдан әрі - Ерекше тәртіп), салық заңнамасының бухгалтерлік есебінің стандарттарын белгілейтін нормативтік құқықтық актілерді қоса өзге де нормативтік құқықтық актілерді, сондай-ақ белгіленген тәртіппен бекітілген табиғи монополия субъектілерінің тауарларына (жұмыстарына, қызметтеріне) тарифтерді (бағаларды, алымдар ставкаларын) есептеудің салалық әдістемесін басшылыққа алады. 2. Тарифтер жобаларын бекітуге өтінімдер беру және оны қабылдау 5. Табиғи монополия субъектісін құру немесе қайта ұйымдастыру кезінде, сондай-ақ қолданылу мерзімін шектей отырып бекітілген тарифтердің қолданылу мерзімі аяқталған соң табиғи монополия субъектісі уәкілетті органға тарифтерді бекітуге өтінім беруге міндетті. Табиғи монополия субъектісі уәкілетті органға қажет болған кезде кез келген басқа жағдайларда тарифтерді бекітуге өтінім жолдауға құқылы. 6. Табиғи монополия субъектісінің қызметтеріне (тауарларына, жұмыстарына) тарифтерді өзгерту екі тоқсанда бір реттен жиі емес, уәкілетті орган бекіткен тәртіппен жүргізілетін табиғи монополия субъектісінің оның бастамасы бойынша барлық тұтынушылар үшін тарифтерді (бағаларды, алымдар ставкаларын) төмендетуді қоспағанда, жүргізілуі мүмкін. 7. Табиғи монополия субъектісі өтініммен бірге тарифтік смета мен өздерінің қызметтеріне арналған тарифтер жобаларын оларды қолданысқа енгізгенге дейін алпыс күн бұрын ұсынуға міндетті. Уәкілетті органның бастамасы бойынша тарифтер қайта қаралған жағдайда, табиғи монополия субъектісі экономикалық негізделген есептер мен жаңа тариф бекіту үшін өтінім берген кездегі көлемде өзге ақпарат ұсынуға міндетті. 8. Тарифтерді бекітуге берілген өтінімге: 1) табиғи монополия субъектісінің әрбір жыл үшін тоқсандар бойынша ашып көрсетілген тарифтерді соңғы бекіту сәтінен бастап өткен кезең ішіндегі қаржы-шаруашылық қызметінің талдамасымен бірге тарифтерді бекіту қажеттігі туралы түсіндірме жазба; 2) тарифтің салалық ерекшеліктерін ескере отырып, уәкілетті орган белгілеген нысан бойынша прейскурант түріндегі жобасы; 3) ұйымның бухгалтерлік балансы; 4) қаржы-шаруашылық қызметтің нәтижелері туралы есеп; 5) ақша қаражаттарының қозғалысы туралы есеп; 6) 50 адамнан көп тізімдік санмен жұмыс істейтін заңды тұлғаларға арналған инвестициялар (1-инвест нысаны) туралы мәліметтер; 7) еңбек жөніндегі (1-т нысаны) есеп; 8) жекелеген лауазымдар мен кәсіптер бойынша қызметкерлер жалақыларының мөлшері туралы есеп (2-Т проф); 9) жұмыс істейтіндердің тізімдік санына қарай ұйымның өндірістік-қаржылық қызметінің негізгі көрсеткіштері (N2-МП нысаны немесе N1-ПФ нысаны); 10) негізгі қаражаттар мен материалдық емес активтердің болуы және қозғалысы туралы есеп (N 11 нысаны); 11) осы Нұсқаулыққа берілген қосымшаға сәйкес жиынтық деректер; 12) тарифтік сметаны, нақты шығындарды негіздейтін материалдарды қоса отырып, орындау туралы есеп; 13) дебиторлық және кредиторлық берешектерді ашып көрсету; 14) автокөліктің болуы және жұмысы туралы есеп (1-ТР шос); 15) өзге және басқа шығыстарды ашып көрсету; 16) белгіленген тәртіппен бекітілген және келісілген: есептік саясат; инвестициялық жобалар; жылдық нормативтік ысыраптар; персонал санының нормативтері; ағымдағы және күрделі жөндеулер мен басқа жөндеу-қалпына келтіру жұмыстарына бағытталған, негізгі құралдардың құнын өсіруге алып келмейтін шығындардың жылдық сметасы; күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізуге бағытталған, негізгі құралдардың құнын арттыруға алып келетін шығындардың жылдық сметасы; шикізат пен материалдар шығыстарының жылдық нормалары; 17) материалдық, қаржылық ресурстарды, жабдықтарды және қызметтерді сатып алу жөніндегі конкурстық (тендерлік) комиссиялардың шешімі; 18) негізгі құралдарды қайта бағалаудың соңғы нәтижелері туралы, сондай-ақ жоспарланған қайта бағалаулар туралы мәлімет; 19) негізгі құралдарды пайдалануға берілген мерзімдері көрсетілген амортизациялық аударымдардың есебі; 20) Ерекше тәртіпке сәйкес тарифтерді қалыптастыру кезінде ескерілмейтін, нақты жұмсалған шығыстар туралы мәліметтер; 21) мемлекеттік мүлікті немесе мемлекеттік кәсіпорынды басқару жөніндегі органның басшыларының, олардың орынбасарларының, бас (аға) бухгалтерлердің еңбекақы төлеу және лауазымдық жалақылар қорын, сондай-ақ оларға сыйақы беру және өзге де сыйақылар жүйелерін (мемлекеттік не мемлекеттік қатысудың үлесін иеленуші кәсіпорындар не ұйымдар үшін) белгілеу туралы шешімі; 22) қызметтердің (тауарлардың, жұмыстардың) жоспарланған көлемдерін (ниет хаттамаларын, шартты, жалпыға бірдей сапалы қызмет көрсету міндетінің қағидатына сүйене отырып, тауарлар өндірісі көлемінің есебін және табиғи монополия субъектілерінің мүмкіндіктерін, жоғары тарифтерді монополиялық қолдау мақсатында, өндіріс көлемдерін төмендетуге жол бермеуді, тұтынушы сұранысын маркетингтік зерттеулер материалдарын) растайтын құжаттар; 23) табиғи монополия субъектісінің жобалық қуаты туралы және оны нақты пайдалану туралы деректер қоса беріледі; 24) Ерекше тәртіптің талаптарына сәйкес тарифтік сметаның жобасы. 9. Шағын қуатты субъектілер тарифтерді бекітуге арналған өтінімге осы Нұсқаулықтың 8-тармағының 6), 8), 11), 13), 14), 15), 16), 20), 21) тармақшаларында көзделген құжаттарды ұсынбайды. Бұлай болғанда осындай субъектілер қосымша мыналарды ұсынады: 1) техникалық және технологиялық нормаларды, ережені және стандарттарды нормативтік актілеріне сәйкес айқындалатын, ал табиғи монополиялар субъектілері үшін құзыретті органмен - жергілікті атқарушы органмен бекітілген коммуналдық меншікте тұратындарға: жылдық нормативтік ысыраптары; персонал санының нормативтері; шикізаттың және материалдардың ысыраптарының жылдық нормасы; 2) уәкілетті органмен келісілген: есептік саясат (егер ол бар болса); негізгі құралдардың құнының өсуіне алып келмейтін ағымдағы және күрделі жөндеу жұмыстарына және жөндеу және қалпына келтіру жұмыстарына бағытталатын шығындардың жылдық сметасы айқындалады; негізгі құралдардың құнының өсуіне алып келетін күрделі жөндеу жұмыстарын жүргізуіне бағытталатын шығындардың жылдық сметасы ескеріледі. 10. Өтінімге қоса берілген есептер мен негіздеуші материалдар мынадай талаптарға жауап беруге тиіс: 1) негіздеуші материалдардың әр парағына табиғи монополия субъектісінің басшысы, ал қаржылық құжаттарға - басшы және бас бухгалтер қол қояды; 2) негіздеуші материалдар ретінде өтінім беруден бұрынғы төрт тоқсан ішіндегі және өткен күнтізбелік жыл ішіндегі шығындар туралы нақты деректер ұсынылады; табиғи монополия субъектісі өтінімді қарауға қабылдағаннан кейін 15 күннің ішінде уәкілетті органға өтінім беруден бұрынғы 4 тоқсанның ішіндегі шығындар туралы нақтыланған нақты деректерді ұсынуға құқылы; 3) тарифтерге арналған қызметтердің (тауарлардың, жұмыстардың) көлемдерінің маусымдық ауытқу әсерін болдырмау мақсатында жылға арналған есептегі деректер, мұндай есеп салықтық есептің ұстанымдарымен сай келмейтіндігі жағдайын қоспағанда, негізге алынады; 4) тарифтердің жобаларын базаға есептеу кезінде өтінімдер беруден бұрынғы төрт тоқсан ішіндегі немесе өткен күнтізбелік жыл ішіндегі қызметтердің (тауарлардың, жұмыстардың) нақты көлемдері қабылданады; 5) қызметтердің (тауарлардың, жұмыстардың) көлемдерін төмендету кезінде төмендетуді негіздейтін және растайтын материалдар ұсынылуға тиіс; 6) табиғи монополия субъектісі жүзеге асыратын қызметтердің әрбір түрі жеке-жеке дайындалды. 11. Уәкілетті орган өтінім алған күнінен бастап 5 жұмыс күні ішінде ұсынылған материалдардың толықтығын тексеруге және табиғи монополия субъектісін өтінімдерді қарауға қабылдау туралы немесе өтінімдерді қарауға қабылдаудан бас тарту туралы жазбаша түрде бас тартудың себептерін келтіре отырып, хабардар етуге міндетті. Табиғи монополия субъектілерінің өтінімін қарауға қабылдаудан бас тартудың себептері: 1) өтінім берудің мерзімдерін бұзу; 2) осы Нұсқаулықтың 7, 8, 9-тармақтарында көрсетілген құжаттарды ұсынбау; 3) ұсынылған құжаттардың осы Нұсқаулықтың 10-тармағына сәйкес келмеуі; 4) заңда белгіленген конкурс (тендер) өткізу туралы талаптарды бұзу болып табылады. 12. Коммерциялық құпияны құрайтын ақпаратты өтінім беруші "коммерциялық құпия" деген белгімен ұсынады және жеке мұқабамен жіберілуі мүмкін, бірақ сонымен бірге өтінішті қарауға арналған ақпараттар (құжаттар) пакетіне міндетті түрде енгізілуге тиіс. Ақпарат құрамындағы коммерциялық құпия оны уәкілетті органға ұсынудан бас тартудың негізі бола алмайды, сонымен бірге мүдделі тұлғалар ақпаратты уәкілетті органға ұсыну кезінде коммерциялық құпияны құрайтын мәліметтердің түбегейлі тізбесін көрсетуге не коммерциялық құпияны құрайтын мәліметтердің тізбесін бекіту туралы мүдделі тұлғаның актісінің көшірмесін қоса беруге тиіс. 3. Өтінімдерді қарау және тарифтерді бекіту 13. Табиғи монополия субъектілерінің қызметтеріне (тауарларына, жұмыстарына) арналған тарифтердің жобаларын уәкілетті органның талаптарына сәйкес экономикалық негізделген есептер ұсынған жағдайда 45 күн ішінде уәкілетті орган қарайды. Тарифтердің жобаларын қарау мерзімі өтінім берілген сәттен бастап есептеледі. 14. Уәкілетті орган тарифтердің жобаларына табиғи монополия субъектісі ұсынған өтініммен бірге негіздеуші құжаттарды және есептерді талдау, сондай-ақ қызметтің осындай түрімен айналысатын табиғи монополия субъектілері қызметінің көрсеткіштерін салыстырма талдау негізінде сараптама жүргізеді. 15. Табиғи монополия субъектілерінің қызметтеріне (тауарларына, жұмыстарына) қолданылатын тарифтерді өзгерткен жағдайда уәкілетті орган: 1) тарифтердің жобаларына, бұл үшін тәуелсіз сарапшыларды, мемлекеттік органдарды, тұтынушыларды және олардың қоғамдық бірлестіктерін, жобаларды ұсынған табиғи монополия субъектілерін тарта отырып, қаржылық және қажет болған жағдайда, техникалық сараптама жүргізеді; 2) табиғи монополия субъектісінің қызметтеріне (тауарларына, жұмыстарына) ұсынылған тарифтер бойынша алдын-ала шешім жобаны сараптау негізінде әзірленеді және жария тыңдалымдар өткізген жағдайда оны талқылауға шығарады. Жария тыңдаулар өткізуді Қазақстан Республикасы Үкіметі белгіленген тәртіппен айқындайды. 16. Уәкілетті орган табиғи монополия субъектісінің қызметі туралы құзыретті органдарға ұсыну мерзімдерін көрсете отырып, табиғи монополия субъектісінің өзінен қосымша ақпарат сұратуға құқылы. Табиғи монополия субъектісі талап еткен ақпаратты уәкілетті орган белгілеген мерзімде ұсынбаған немесе оларды толық емес көлемде ұсынған жағдайда, уәкілетті орган тарифтерді қалыптастыру кезінде мәлімделген шығындарды есекермеуге құқылы. 17. Уәкілетті орган жүргізілген сараптаудың нәтижелері бойынша жаңа тарифтерді бекіту немесе бекітуден бас тарту туралы шешім қабылдайды. 18. Табиғи монополия субъектісінің қызметтеріне (тауарларына, жұмыстарына) жаңа тарифтерді бекіту және бекітуден бас тарту туралы уәкілетті органның шешімі уәкілетті органның бұйрығымен ресімделеді. 19. Жаңа тарифтерді бекіту немесе бекітуден бас тарту туралы шешімді уәкілетті орган табиғи монополия субъектісіне оларды қолданысқа енгізер сәтке дейін 15 күннен кешіктірмей жолдауға тиіс. 4. Тарифтерді енгізу 20. Жаңа тарифтерді енгізу тоқсанның бірінші күнінен бастап жүзеге асырылады. Уәкілетті органның бастамасы бойынша бекітілген тарифтерді енгізу тарифтер бекітілген айдан кейінгі айдың бірінші күнінен бастап жүзеге асырылады. 21. Табиғи монополия субъектісі тарифтерді өзгерту туралы ақпаратты тұтынушының назарына олар қолданысқа енгізілгеннен кейін 10 күннен кешіктірмей жеткізуге міндетті. 22. Егер табиғи монополия субъектісі тұтынушыларды жаңа тарифтерді енгізу туралы осы Нұсқаулықта көзделген мерзімде хабардар етпесе, онда көрсетілген тарифтер уәкілетті органның шешімінде көрсетілген күннен бастап енгізілмейді. Бекітілген тарифтерді енгізу екі тоқсаннан кейін жүзеге асырылады. 23. Уәкілетті орган тарифтерді төтенше реттеуші шаралар түрінде бекіту туралы шешім қабылдауға құқылы, сонымен бірге осы Нұсқаулықтың 6, 15, 20, 21, 22-тармақтарындағы талаптар қолданылмайды. 24. Табиғи монополия субъектісі өтінім беру тәртібін бұзса, жалған (өтірік) материалдар мен ақпараттар ұсынса, тұтынушыларды жаңа тарифтер енгізу туралы хабардар етудің мерзімін бұзса, Қазақстан Республикасының заңнамасында көзделген жауапкершілікке тартылады. 25. Уәкілетті органның өтінімді қарауға қабылдау немесе қабылдаудан бас тарту туралы, табиғи монополия субъектісінің қызметтеріне (тауарларына, жұмыстарына) тарифтер бекіту немесе бекітуден бас тарту туралы шешіміне табиғи монополия субъектісі немесе қызметтерді (тауарларды, жұмыстарды) тұтынушы заңда белгіленген тәртіппен және мерзімде шағым жасауы мүмкін. Табиғи монополия субъектілерінің қызметтерді (тауарларды, жұмыстарды) өндіруіне және ұсынуына тарифтер (бағалар, алымдар ставкаларын) бекіту жөніндегі Нұсқаулыққа қосымша Мекен-жайы,(факс,тел.) Субъектінің атауы Құрылтайшы (басқарушы) Табиғи монополия субъектілерінің қызметтеріне (тауарларына, жұмыстарына) арналған тарифтердің (бағалардың, алымдар ставкаларының) жобасын есептеу үшін жиынтық деректер ______________________________________________ қызмет (тауар, жұмыс) түрінің атауы 200____ жылғы _______________ жағдай бойынша ┌───┬──────────┬──────────┬────────────────────────────────────────────┐ │Рет│Көрсеткіш-│Кәсіпорын │Оның ішінде табиғи монополия субъектілер-ң │ │ N │тердің │бойынша │саласына қатысты қызметтердің(тауарлар- │ │ │атауы │жалпы │дың, жұмыстардың) түрлері бойынша │ │ │ │алғанда │ │ │ │ │барлығы │ │ │ │ ├──────────┼──────────┬────────┬──────┬──────┬──────────┤ │ │ │Алдағы 4 ├Қолданыс- │Алдағы │Алдағы│Субъек│Уәкілет- │ │ │ │аяқталған │тағы тариф│аяталған│4 аяқ-│тілер │ті орган │ │ │ │тоқсанның/│те жылға │жылдың* │талған│тариф-│жылға │ │ │ │жылдың* │арналған │нақты │тоқсан│терді │арналған │ │ │ │нақты көр │есеппен │көрсет- │ға ар-│жылға │тарифтер │ │ │ │сеткіштері│қабылданды│кіштері │налған│есеп- │ді есеп- │ │ │ │ │барлығы │ │нақты │теу │теуде │ │ │ │ │ │ │көрсет│үшін │қабылда- │ │ │ │ │ │ │кіштер│жоба- │ды │ │ │ │ │ │ │ │лайтын│ │ │ │ │ │ │ │ │көрсет│ │ │ │ │ │ │ │ │кіштер│ │ ├───┼──────────┼──────────┼──────────┼────────┼──────┼──────┼──────────┤
Доступ к документам и консультации
от ведущих специалистов |