|
|
|
ҚР Үкіметінің 2014 жылғы 21 қаңтардағы № 20 Қаулысымен күші жойылды
ҚР Үкіметінің 2011.28.05. № 596 Қаулысымен (бұр.ред.қара); 2012.06.09. № 1160 Қаулысымен (бұр.ред.қара); 2013.24.06. № 647 Қаулысымен (бұр.ред.қара) мемлекеттік қызмет стандарты жаңа редакцияда Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 15 желтоқсандағы № 2121 қаулысымен бекітілген
(2013.24.06. берілген өзгерістер мен толықтырулармен)
1. Жалпы ережелер
1. «Міндетті мемлекеттік тіркеуге жатпайтын жылжымалы мүлік кепілін тіркеу және міндетті мемлекеттік тіркеуге жатпайтын жылжымалы мүлік кепілін тіркеу туралы куәліктің телнұсқасын беру» мемлекеттік қызмет (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет) «Облыстар, Астана және Алматы қалаларының жылжымайтын мүлік орталықтары» республикалық мемлекеттік қазыналық кәсіпорындары және олардың филиалдары (бұдан әрі - уәкілетті орган), мекенжайлары осы стандартқа 1 және 2-қосымшаларда көрсетілген халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі - орталық) арқылы көрсетеді, сондай-ақ жеке немесе заңды тұлғалар екінші деңгейдегі банкпен кепіл туралы шарт немесе кепіл туралы мәліметтер қамтылған өзге шарт жасасқан жағдайда «Екінші деңгейдегі банктер» ақпараттық жүйесі (бұдан әрі - ЕДБ АЖ) арқылы жүзеге асырылады (бұдан әрі - электрондық тіркеу). 2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет нысаны: ішінара автоматтандырылған. 3. Мемлекеттік қызмет «Жылжымалы мүлік кепілін тіркеу туралы» 1998 жылғы 30 маусымдағы Қазақстан Республикасының Заңына және «Ақпараттандыру туралы» 2007 жылғы 11 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңының 29-бабына сәйкес көрсетіледі. 4. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет туралы ақпарат: 1) Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің интернет-ресурсында: электрондық мекенжайы www.minjust.kz «Ақпараттық материалдар» бөлімінде; 2) Қазақстан Республикасы Көлік және коммуникация министрлігі Мемлекеттік қызметті көрсетуді автоматтандыруды бақылау және халыққа қызмет көрсету орталықтарының қызметін үйлестіру жөніндегі комитетінің «Халыққа қызмет көрсету орталығы» республикалық мемлекеттік кәсіпорнының (бұдан әрі - «Орталық» РМК) www.con.gov.kz интернет-ресурсында; 3) ресми ақпарат көздерінде және осы стандарттың 2-қосымшасына сәйкес орталықтың үй-жайларындағы стенділерде, www.con.gov.kz интернет-ресурсында, сондай-ақ уәкілетті органдардың үй-жайларында орналасқан; 4) мемлекеттік көрсетілетін қызмет тәртібі туралы ақпаратты, сондай-ақ call-орталықтың телефоны (1414) бойынша да алуға болады. 5. Мемлекеттік көрсетілетін қызметтің аяқталу нәтижесі: орталық арқылы: 1) кепіл шарты немесе тіркеу туралы белгі қойылған кепіл талаптары қамтылған өзге шарт және міндетті мемлекеттік тіркеуге жатпайтын жылжымалы мүлік кепілін тіркеу туралы куәлік (қағаз жеткізгіште); 2) берілген куәліктерге қатысты жоғалған жылжымалы мүлік кепілін тіркеу туралы куәліктің орнына оның телнұсқасы (қағаз жеткізгіште); 3) заңмен көзделген негіздер бойынша қызмет көрсетуден жазбаша дәлелді бас тарту; ЕДБ АЖ арқылы: 1) электрондық құжат нысанында жылжымалы мүлік кепілін тіркеу туралы куәлік; 2) уәкілетті органның электрондық цифрлық қолтаңбасымен (бұдан әрі - ЭЦҚ) куәландырылған электрондық құжат нысанында тіркеуден бас тарту туралы дәлелді жауап. 6. Мемлекеттік қызмет заңды және жеке тұлғаларға (бұдан әрі - мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушы) көрсетіледі. 7. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі: орталық арқылы: 1) мемлекеттік қызмет екі жұмыс күні ішінде көрсетіледі (құжаттарды қабылдау және беру күні мемлекеттік көрсетілетін қызмет мерзіміне кірмейді); 2) құжаттарды тапсырған кезде кезекте күтудің ең ұзақ уақыты (мемлекеттік көрсетілген қызметті алу үшін өтініш беру) 20 минуттан аспайды; 3) өтініш берген күні сол жерде мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушыға қызмет көрсетудің ең ұзақ уақыты 20 минуттан аспайды; 4) дайын құжаттарды алу кезінде кезекте күтудің ең ұзақ уақыты 20 минуттан аспайды. ЕДБ АЖ арқылы мемлекеттік көрсетілетін қызмет жылжымалы мүлік кепілін мемлекеттік тіркегені үшін алымның төленгені туралы немесе алым төлеуден босатылғаны туралы растау тіркеуші органның ақпараттық жүйесіне келіп түскен кезден бастап бір жұмыс күні ішінде көрсетіледі. 8. Мемлекеттік қызмет ақылы түрде қолма-қол ақшалай және (немесе) қолма-қол ақшасыз көрсетіледі. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету үшін тіркеу алымы белгіленген. Тіркеу алымының сомасы «Салық және басқа да бюджетке төленетін міндетті төлемдер туралы» 2008 жылғы 10 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Кодексіне (Салық кодексі) сәйкес белгіленген мөлшерлемелер бойынша есептеледі. 1) орталықтарда еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мейрам күндерін қоспағанда, орталықтың белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес күн сайын дүйсенбіден бастап сенбіні қоса алғанда, сағат 9.00-ден сағат 20.00-ге дейін түскі үзіліссіз. Қабылдау алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз, «электрондық» кезек тәртібімен жүзеге асырылады; 2) ЕДБ АЖ арқылы екінші деңгейдегі банктердің жұмыс кестесіне сәйкес. 10. Мемлекеттік қызмет алушының тұрғылықты жеріндегі Орталықтың ғимаратында және екінші деңгейдегі банктерде көрсетіледі. Орталықтарда мүмкіндігі шектеулі тұтынушылар үшін қызмет көрсетуге жағдайлар (пандустар) көзделген. Залда анықтама бюросы, электрондық кезек терминалы, күту креслолары, толтырылған бланк үлгілері бар ақпараттық стенділер орналасқан.
2. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет тәртібi
11. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушы міндетті мемлекеттік тіркеуге жатпайтын жылжымалы мүлік кепілін тіркеу үшін мынадай құжаттарды ұсынады: орталық арқылы: 1) осы стандартқа 3-қосымшаға сәйкес белгіленген нысандағы жылжымалы мүлік кепілін тіркеуге өтініш; 2) өтініш берушінің жеке басын куәландыратын құжат; 3) өкілдің өкілеттігін растайтын құжат (уәкілетті өкіл үшін); 4) тіркеу алымы сомасының бюджетке төленгенін растайтын құжат; 5) кепіл туралы шартты немесе кепіл талаптары қамтылған өзге де шарт. Орталықтың қызметкері 2) тармақшада көрсетілген құжаттар туралы мемлекеттік электрондық ақпараттық жүйелердің ресурсы болып табылатын мәліметтерді тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден орталықтың ақпараттық жүйесі арқылы уәкілетті адамның электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған электрондық құжат нысанында алады. Жылжымалы мүлік кепілін тіркеу туралы куәліктің телнұсқасын алу үшін мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушы мынадай құжаттарды ұсынады: 1) жылжымалы мүлік кепілін тіркеу туралы куәліктің телнұсқасын алу туралы өтініш; 2) өтініш берушінің жеке басын куәландыратын құжат; 3) өкілдің өкілеттігін растайтын құжат (уәкілетті өкіл үшін); 4) тіркеу алымы сомасының бюджетке төленгенін растайтын құжат. Орталықтың қызметкері 2) тармақшада көрсетілген құжаттар туралы мемлекеттік электрондық ақпараттық жүйелердің ресурсы болып табылатын мәліметтерді тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден орталықтың ақпараттық жүйесі арқылы уәкілетті адамның электрондық цифрлық қолтаңбасымен куәландырылған электрондық құжат нысанында алады. ЕДБ АЖ арқылы: 1) кепіл ұстаушының ЭЦҚ куәландырылған электрондық құжат нысанындағы өтініш (сұрау салу); 2) өтініш берушінің жеке басын куәландыратын құжат; 3) өкілдің өкілеттігін растайтын құжат (уәкілетті өкіл үшін); 4) уәкілетті органның ақпараттық жүйесіне жылжымалы мүлік кепілін тіркеуге арналған, кепіл ұстаушының ЭЦҚ куәландырылған өтінішті жіберуге жеке немесе заңды тұлғаның жазбаша келісім; 5) тіркеу алымы сомасының бюджетке төленгенін растайтын құжат; 6) кепіл беруші мен кепіл ұстаушының ЭЦҚ куәландырылған электрондық құжат нысанында кепіл туралы шарт немесе кепіл шарты қамтылған өзге шарт. Орталықтың қызметкері 2) тармақшада көрсетілген құжаттар туралы мемлекеттік электрондық ақпараттық жүйелердің ресурсы болып табылатын мәліметтерді тиісті мемлекеттік ақпараттық жүйелерден орталықтың ақпараттық жүйесі арқылы уәкілетті адамның электрондық цифрлық қолымен куәландырылған электрондық құжат нысанында алады. 12. Мемлекет көрсетілетін қызметті алу үшін бланкілер күту залындағы арнайы тағанда не орталықтың қызметкерлерінде, сондай-ақ «Орталық» РМК-ның www.con.gov.kz интернет-ресурсында орналастырылады. 13. Орталықтарда құжаттарды қабылдау операциялық залда «тосқауылсыз» қызмет көрсету арқылы жүзеге асырылады. Екінші деңгейдегі банктерде электрондық тіркеу кезінде, құжаттар ЕДБ АЖ-ға қол жетімділігі бар банк қызметкеріне тапсырылады. 14. Орталықта мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушыға тиісті құжаттардың қабылданғаны туралы төмендегілерді көрсете отырып: 1) сұрау салудың нөмірі және қабылдау күні; 2) сұратылып отырған мемлекеттік көрсетілетін қызметтің түрі; 3) қоса берілген құжаттардың саны мен атауы; 4) құжаттарды беру күні, уақыты және орны; 5) өтініш берушінің, уәкілетті өкілдің тегі, аты, әкесінің аты және олардың байланыс телефондары; 6) құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған Орталық қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты көрсетілген қолхат беріледі. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті электрондық тіркеу кезінде уәкілетті органның ақпараттық жүйесі ЕДБ АЖ-не және «электрондық үкіметтің» веб-порталындағы кепіл берушінің жеке кабинетіне сұрау салудың қабылданғаны туралы хабарлама жібереді. 15. Орталықта «терезе» арқылы күн сайын дайын құжаттарды мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушыға онда мерзімі көрсетілген қолхат негізінде тікелей беру немесе оның уәкілетті өкіліне тиісті түрде ресімделген сенімхатты ұсынған кезде беру арқылы жүзеге асырылады. Егер мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушы қызмет көрсетудің нәтижесін көрсетілген мерзімде алмаған жағдайларда, орталық оның 1 ай бойы сақталуын қамтамасыз етеді, содан соң оны уәкілетті органға қайтарады. Уәкілетті органнан орталыққа дайын құжаттарды жеткізу курьерлік қызмет арқылы жүзеге асырылады. Уәкілетті орган электрондық тіркеу кезінде ЕДБ АЖ-не және кепіл берушіге «электрондық үкіметтің» веб-порталына ЭЦҚ-ның уәкілетті органы нәтижесін куәландырған электрондық құжат нысанында жібереді. 16. Осы стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттардың бірін мемлекеттік көрсетілетін қызметтерді алушы бермеген жағдайда, орталық құжаттарды қабылдаудан бас тартады. Уәкілетті орган мемлекеттік қызметті көрсетуден: 1) егер кепіл туралы шартта немесе кепіл талаптары қамтылған өзге де шартта кепілдің нысанасы мен оны бағалау, кепіл қамтамасыз етілетін міндеттеменің мәні, мөлшері және орындалу мерзімі және кепілге қойылған мүлік тараптардың қайсысында екендігі және оны пайдалануға болатындығы туралы мәліметтер көрсетілмеген; 2) кепіл туралы шарт немесе кепіл талаптары қамтылған өзге де шарттың жазбаша нысаны болмаған; 3) нысаны мен мазмұны бойынша заңнама талаптарына сәйкес келмейтін өтінішті тіркеуге ұсынған; 4) кепілді тіркеу туралы өтінішпен тиісті емес адамға жүгінген; 5) жылжымалы мүлік кепілін және кеменің немесе жасалып жатқан кеменің ипотекасын мемлекеттік тіркеу үшін бюджетке алымның төленгенін растайтын құжат болмаған жағдайларда бас тартады.
17. Уәкілетті орган өзінің қызметін мына: 1) әдептілік; 2) мемлекеттік көрсетілетін қызмет туралы толық ақпарат ұсыну; 3) адамның конституциялық құқықтарын сақтау; 4) қызметтік борышты атқару кезінде заңдылық; 5) мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушының құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың қорғалуын, құпиялылығын қамтамасыз ету; 6) мемлекеттік қызметті алушының белгіленген мерзімде алмаған құжаттарының сақталуын қамтамасыз ету қағидаттарында жүзеге асырады.
18. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушыға мемлекеттік көрсетілетін қызмет нәтижелері осы стандартқа 4-қосымшаға сәйкес сапа және қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді. 19. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Тіркеу қызметі және құқықтық көмек көрсету комитеті мен уәкілетті органдардың жұмысы бағаланатын мемлекеттік көрсетілетін қызметтің сапасы мен тиімділік көрсеткіштерінің нысаналы мәні жыл сайын Қазақстан Республикасының Әділет министрінің тиісті бұйрығымен бекітіледі.
20. Орталық қызметкерінің іс-әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібін түсіндіру, сондай-ақ шағымдарды дайындауда жәрдемдесу үшін мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушы осы стандарттың 2-қосымшасында телефондары көрсетілген орталық басшыларына жүгінеді. Орталық қызметкерінің іс-әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану тәртібі туралы ақпаратты call-орталықтың ақпараттық-анықтамалық қызметінің 1414 телефоны не осы стандартқа 2-қосымшада көрсетілген мекенжайлар мен телефондар арқылы алуға болады. 21. Көрсетілген қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда демалыс және мереке күндерін қоспағанда, жұмыс күндері сағат 13.00-ден 14.30-ға дейінгі түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 17.00-ге дейін уәкілетті орган басшысының атына шағым беріледі. Уәкілетті органдар басшыларының мекенжайлары мен телефондары осы стандартқа 1-қосымшада көрсетілген. Уәкілетті органдардың іс-әрекеттеріне (әрекетсіздігіне) шағымдану Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Тіркеу қызметі және құқықтық көмек көрсету комитетіне демалыс және мереке күндерін қоспағанда, жұмыс күндері сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін түскі үзіліспен сағат 9.00-ден 17.00-ге дейін беріледі. 22. Орталық қызметкері тиісті деңгейде қызмет көрсетпеген жағдайда шағым орталықтың немесе «Орталық» РМК басшысының атына беріледі. Орталықтар басшыларының мекенжайлары мен телефондары осы стандартқа 2-қосымшада көрсетілген, «Орталық» РМК-ның мекенжайы мен телефоны осы стандарттың 26-тармағында көрсетілген. 23. Мемлекеттік көрсетілетін қызмет көрсету нәтижелерімен келіспеген жағдайда мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушы заңнамада белгіленген тәртіппен сотқа жүгінеді. 24. Қолданыстағы заңнамада көрсетілген жағдайларда шағымдар ауызша немесе жазбаша нысанда пошта арқылы немесе электронды түрде (Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Тіркеу қызметі және құқықтық көмек көрсету комитетінің электронды мекенжайы: krs.opp@minjust.kz) не осы стандарттың 21 және 22-тармақтарында көрсетілген ұйымдардың кеңсесі арқылы жұмыс күндері қолма-қол қабылданады. Мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушылар қажетті жағдайларда шағымға уәкілетті органның мемлекеттік қызметті сапасыз көрсеткенін немесе Орталық қызметкерінің тиісті деңгейде қызмет көрсетпегенін растайтын құжаттарды қоса береді. 25. Қабылданған шағымдар өтініштер мен шағымдарды есепке алу кітабында тіркеледі және «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы» 2007 жылғы 12 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңында белгіленген тәртіппен және мерзімде қаралады. Қолма-қол, сондай-ақ пошта арқылы келіп түскен шағымның қабылданғанын растау оны уәкілетті органның немесе орталықтың кеңсесінде жеке және заңды тұлғалар өтініштері журналында тіркеу болып табылады (шағымның екінші данасында немесе шағымға ілеспе хатта мөртабан, кіріс нөмірі және тіркеу мерзімі қойылады). Шағымды қабылдаған адам мемлекеттік көрсетілетін қызметті алушыға оның шағымының қабылдағанын растау үшін оған нөмірі, күні, шағымды қабылдаған адамның тегі, байланыс деректерін көрсете отырып талон беріледі. Шағымның қаралу нәтижелері туралы мемлекеттік қызметті алушыға пошта арқылы жазбаша түрде хабарлайды. Уәкілетті органнан жауабы «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы» 2007 жылғы 12 қаңтардағы Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес беріледі. 26. Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің мекенжайы: 010000, Астана қаласы, Орынбор көшесі, № 8 үй. «Орталық» РМК-ның мекенжайы: 010000, Астана қаласы, Республика даңғылы, № 43А үй, телефоны: 8-7172-94-99-95, www.con.gov.kz интернет-ресурсы.
«Міндетті мемлекеттік тіркеуге жатпайтын жылжымалы мүлік кепілін тіркеу және міндетті мемлекеттік тіркеуге жатпайтын жылжымалы мүлік кепілін тіркеу туралы куәліктің телнұсқасын беру» мемлекеттік қызмет стандартына 1-қосымша
Уәкілетті органдардың тізімі мен мекенжайы
«Міндетті мемлекеттік тіркеуге жатпайтын жылжымалы мүлік кепілін тіркеу және міндетті мемлекеттік тіркеуге жатпайтын жылжымалы мүлік кепілін тіркеу туралы куәліктің телнұсқасын беру» мемлекеттік қызмет стандартына 2-қосымша
Халыққа қызмет көрсету орталықтарының тізімі мен мекенжайлары
Доступ к документам и консультации
от ведущих специалистов |