|
|
|
ҚР Үкіметінің 2014 жылғы 21 қаңтардағы № 20 Қаулысымен күші жойылды
ҚР Үкіметінің 2012 жылғы 6 қыркүйектегі № 1160 Қаулысымен мемлекеттік қызмет стандартымен толықтырылды Қазақстан Республикасы Үкіметінің 2009 жылғы 15 желтоқсандағы № 2121 қаулысымен бекітілген
ҚР Үкіметінің 2013.15.05. № 487 Қаулысымен тақырыбы жаңа редакцияда (бұр.ред.қара) «Жеке кәсіпкерлік субъектісіне жатпайтын заңды тұлғаның, сондай-ақ акционерлік қоғамның құрылтай құжаттарына, олардың филиалдары (өкілдіктері) туралы ережелерге енгізілген өзгерістер мен толықтыруларды мемлекеттік тіркеу» (2013.15.05. берілген өзгерістер мен толықтырулармен)
ҚР Үкіметінің 2013.15.05. № 487 Қаулысымен 1-тармақ жаңа редакцияда (бұр.ред.қара) 1. «Жеке кәсіпкерлік субъектісіне жатпайтын заңды тұлғаның, сондай-ақ акционерлік қоғамның құрылтай құжаттарына, олардың филиалдары (өкілдіктері) туралы ережелерге енгізілген өзгерістер мен толықтыруларды тіркеу» мемлекеттік қызметін (бұдан әрі - мемлекеттік қызмет) Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің Тіркеу қызметі мен құқықтық көмек көрсету комитеті (бұдан әрі - Комитет) Қазақстан Республикасы, 010000, Астана қаласы, Есіл ауданы, Орынбор көшесі, № 8-үй, 13-кіреберіс, 955-кабинет мекенжайы бойынша және аумақтық әділет органдары (бұдан әрі - уәкілетті органдар) мекенжайлары осы стандартқа 1 және 2-қосымшаларда көрсетілген халыққа қызмет көрсету орталықтары (бұдан әрі - орталық) арқылы көрсетеді. Банктердің, республикалық және өңірлік мәртебелері бар қоғамдық ұйымдардың (оның ішінде барлық саяси партиялардың) құрылтай құжаттарына енгізілген өзгерістер мен толықтыруларды мемлекеттік тіркеуді, сондай-ақ шетелдік және халықаралық коммерциялық емес үкіметтік емес ұйымдардың, филиалдары мен өкілдіктерінің, республикалық және өңірлік мәртебесі бар діни ұйымдардың құрылтай құжаттарына енгізілген өзгерістер мен толықтыруларды мемлекеттік тіркеуді Комитет жүзеге асырады. Шалғай жатқан елді мекендердің тұрғындарына мемлекеттік қызмет көрсетудің қолжетімділігін қамтамасыз ету мақсатында Мобильдік орталықтар арқылы мемлекеттік қызмет көрсетуге жол беріледі. 2. Мемлекеттік қызмет көрсету нысаны: автоматтандырылмаған. ҚР Үкіметінің 2013.15.05. № 487 Қаулысымен 3-тармақ жаңа редакцияда (бұр.ред.қара) 3. Мемлекеттік қызмет көрсету 1994 жылғы 27 желтоқсандағы Қазақстан Республикасы Азаматтық кодексінің 42-бабы, «Заңды тұлғаларды мемлекеттік тіркеу және филиалдар мен өкілдіктерді есептік тіркеу туралы» 1995 жылғы 17 сәуірдегі Қазақстан Республикасының Заңы 14-1-бабының негізінде жүзеге асырылады. 4. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы толық ақпарат: 1) Қазақстан Республикасы Әділет министрлігінің интернет-ресурсына: www.minjust.kz; 2) «Халыққа қызмет көрсету орталығы» республикалық мемлекеттік кәсіпорнының (бұдан әрі - «Орталық» РМК) интернет-ресурсына: www.con.gov.kz; 3) ресми ақпарат көздерінде және осы стандарттың 2-қосымшасына сәйкес орталықтардың үй-жайларындағы стенділерде орналастырылады. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі туралы ақпарат call-орталығы телефоны (1414) арқылы да беріледі. ҚР Үкіметінің 2013.15.05. № 487 Қаулысымен 5-тармақ жаңа редакцияда (бұр.ред.қара) 5. Көрсетілетін мемлекеттік қызметтің нәтижесі бизнес-сәйкестендіру нөмірі тіркелген заңды тұлғаны мемлекеттік тіркеу (қайта тіркеу) немесе филиалдар мен өкілдіктерді есептік тіркеу (қайта тіркеу) туралы қағаз тасығыштағы анықтаманы беру болып табылады. Жеке кәсіпкерлік субъектісіне жатпайтын заңды тұлғаның, сондай-ақ акционерлік қоғамның, олардың филиалдары мен өкілдіктерінің құрылтай құжаттарына енгізілген өзгерістер мен толықтыруларды мемлекеттік тіркеуден бас тартылған жағдайда ұсынылған құжаттардың Қазақстан Республикасы заңнамасының талаптарына сәйкес келмейтіндігіне сілтеме жасалып, қағазға тасығыштағы дәлелді жауап беріледі. ҚР Үкіметінің 2013.15.05. № 487 Қаулысымен 6-тармақ жаңа редакцияда (бұр.ред.қара) 6. Мемлекеттік қызмет көрсету құрылу мақсаттарына, қызметінің түріне және сипатына, қатысушыларының (мүшелерінің) құрамына қарамастан Қазақстан Республикасының аумағында құрылған барлық жеке кәсіпкерлік субъектісіне жатпайтын заңды тұлғаларға, сондай-ақ акционерлік қоғамдарға, филиалдар мен өкілдіктерге (бұдан әрі - мемлекеттік қызметті алушылар) көрсетіледі. 7. Мемлекеттік қызмет көрсету мерзімдері: 1) мемлекеттік қызмет алушының осы стандарттың 11-тармағында белгіленген қажет құжаттарды тапсырғаннан сәттен бастап және қолхат алған мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі - он жұмыс күні ішінде (құжаттарды қабылдау күні мемлекеттік қызмет көрсету мерзіміне кірмейді, бұл ретте уәкілетті орган мемлекеттік қызмет көрсету нәтижесін мемлекеттік қызмет көрсету мерзімі аяқталғанға дейін бір күн бұрын ұсынады); 2) құжат тапсыру кезінде кезек күтудің рұқсат берілген ең ұзақ уақыты (мемлекеттік қызмет алу үшін өтініш беру) - 20 минуттан аспайды; 3) өтініш берген күні сол жерде мемлекеттік қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсетудің рұқсат берілген ең ұзақ уақыты - 20 минуттан аспайды; 4) дайын құжаттарды алу кезінде кезек күтудің рұқсат берілген ең ұзақ уақыты - 20 минуттар аспайды. 8. Мемлекеттік қызмет көрсету ақысыз жүргізіледі. 1) Комитеттің: Комитетте жұма, демалыс және мереке күндерін қоспағанда, Қазақстан Республикасының еңбек заңнамасына сәйкес сағат 13.00-ден 14.30-ға түскі үзіліспен, күн сайын сағат 9.00-ден 17.00-ге дейін құжаттарды қабылдауды қамтамасыз ететін кесте белгіленеді. Қабылдау «электронды» кезек тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады. 2) орталықта: орталықтарда құжаттарды қабылдау еңбек заңнамасына сәйкес демалыс және мереке күндерін қоспағанда, күн сайын, дүйсенбіден сенбіге дейін қоса алғанда, орталықтың белгіленген жұмыс кестесіне сәйкес сағат 9.00-ден 20.00-ге дейін үзіліссіз жүзеге асырылады. Қабылдау «электрондық» кезек тәртібімен, алдын ала жазылусыз және жеделдетілген қызмет көрсетусіз жүзеге асырылады. Мобильдік орталықтар құжаттарды қабылдауды орталықтың бекітілген кестесіне сәйкес, бірақ бір елді мекенде алты жұмыс сағатынан кем емес уақыт бойы жүзеге асырады. 10. Орталық мемлекеттік қызметті заңды тұлғаның тұрған жері бойынша анықтама бюросы, күтуге арналған креслолар, өтініштердің толтырылған бланк үлгілері бар ақпараттық стеніділер орналасқан, сондай-ақ мүмкіндігі шектеулі адамдар үшін жағдайлар жасалынған ғимаратының залында көрсетеді.
2. Мемлекеттік қызмет көрсету тәртібі
ҚР Үкіметінің 2013.15.05. № 487 Қаулысымен 11-тармақ жаңа редакцияда (бұр.ред.қара) 11. Мемлекеттік қызметті алушылар мемлекеттік қызметті алу үшін мынадай құжаттарды: 1) белгіленген нысандағы өтінішті; 2) заңды тұлғаның мөрімен бекітілген заңды тұлғаның құрылтай құжаттарына, филиал (өкілдік) туралы ережеге өзгерістер мен толықтырулар енгізу туралы заңды тұлғаның уәкілетті органының шешімін не шешімінен үзінді-көшірмені; 3) заңды тұлғаның мөрімен бекітілген заңды тұлғаның құрылтай құжаттарына, филиал (өкілдік) туралы ережеге енгізілген өзгерістер мен толықтырулар мәтінінің үш данасы немесе жаңа редакцияда ресімделген заңды тұлға құрылтай құжаттарының, филиал (өкілдік) туралы ереженің үш данасы; 4) заңды тұлғаның бұрынғы құрылтай құжаттарының, филиал (өкілдік) туралы ереженің төлнұсқалары; 5) нақты орналасқан жерін (орналасқан жерін өзгерткен жағдайда) растайтын құжат ұсынылады. Өтінішке құрылтайшы немесе құрылтайшы уәкілеттік берген адам қол қояды. Мемлекет үлестік қатысатын, мемлекеттік кәсіпорындар, мемлекеттік мекемелер және акционерлік қоғамдар (бұдан әрі - мемлекет қатысатын заңды тұлғалар) мемлекет қатысатын мемлекеттік кәсіпорындар, мекемелер тізілімі иесінің белгісі бар өтінішті тапсырады. 12. Орталықтарда бекітілген нысандағы өтініштердің бланкілері, күту залында арнайы тағанда не орталықтың қызметкерлерінде, сондай-ақ «Орталық» РМК-ның: www.con.gov.kz. интернет-ресурсында орналастырылады. 13. Орталықтарда құжаттарды қабылдау «кедергісіз» қызмет көрсету арқылы операция жүргізу залында жүзеге асырылады. Орталықтардың мекенжайлары осы стандарттың 2-қосымшасында көрсетілген. 14. Орталықтарда құжаттарды қабылдау кезінде, мемлекеттік қызметті алушыға мемлекеттік қызмет көрсетуді алу үшін мынадай мәліметтері бар нысан бойынша тиісті құжаттар қабылданғаны туралы: 1) сұрау салудың нөмірі және қабылдаған күні; 2) сұратылып отырған мемлекеттік қызмет көрсету түрі; 3) қоса берілген құжаттардың саны мен атауы; 4) құжаттар берілген күн, уақыты және орны; 5) құжаттарды ресімдеуге өтінішті қабылдаған орталық қызметкерінің тегі, аты, әкесінің аты; 6) өтініш берушінің тегі, аты, әкесінің аты, уәкілетті өкілдің тегі, аты, әкесінің аты және олардың байланыс телефондары көрсетілген қолхат беріледі. 15. Орталықтарда мемлекеттік қызметті алушыға дайын құжаттарды беруді орталықтың қызметкері онда мерзімі көрсетілген қолхаттың негізінде күн сайын жүзеге асырады. Егер мемлекеттік қызметті алушы құжаттарды алу үшін мерзімінде жүгінбеген жағдайда, орталық олардың бір ай бойы сақталуын қамтамасыз етеді, одан кейін оларды уәкілетті органдарға береді. ҚР Үкіметінің 2013.15.05. № 487 Қаулысымен 16-тармақ өзгертілді (бұр.ред.қара) 16. Орталық осы стандарттың 11-тармағында көрсетілген құжаттардың бірін мемлекеттік қызмет алушы ұсынбаған жағдайда, құжатты қабылдаудан бас тартады. Орталықтың қызметкері құжаттарды қабылдаудан бас тартқан кезде мемлекеттік қызметті алушыға жетпейтін құжаттарды көрсетіп, қолхат береді. Комитет және уәкілетті органдар заңды тұлғаның құрылтай құжаттарына, олардың филиалдары (өкілдіктері) туралы ережелерге өзгерістер мен толықтырулар енгізу тәртібі бұзылған құрылтай құжаттары (ережелер) Қазақстан Республикасының Заңына сәйкес келмеген; сот орындаушылары мен құқық қорғау органдарының сот актілері мен қаулылары (тыйым салулары, қамауға алулары) болған кезде жеке кәсіпкерлік, сондай-ақ акционерлік қоғам субъектісіне жатпайтын заңды тұлғаның құрылтай құжаттарына, олардың филиалдары (өкілдіктері) туралы ережелерге енгізілген өзгерістер мен толықтыруларды мемлекеттік тіркеуден бас тартады. Акционерлік қоғамды, олардың филиалдарын (өкілдіктерін) қоспағанда, жеке кәсіпкерлік субъектісіне жататын заңды тұлғаның тұрғылықты жері ауысқан кезде заңды тұлға, филиал (өкілдік) бұл туралы тұрғылықты жерін ауыстыру туралы шешім қабылданған күннен бастап бір айлық мерзімде нақты мекенжайы бойынша тіркеуші органды хабардар етеді.
17. Комитет, уәкілетті органдар мен орталықтар басшылыққа алатын жұмыстардың негізгі қағидаттары мыналар болып табылады: 1) заңдылық; 2) сыпайылық; 3) азаматтар құқықтарының, бостандықтары мен заңды мүдделерінің сақталуын және қорғалуын қамтамасыз ету; 4) көрсетілетін мемлекеттік қызмет туралы егжей-тегжейлі ақпарат ұсыну; 5) мемлекеттік қызметтің сапалылығы мен уақтылы ұсынылуы; 6) мемлекеттік қызметті алушы құжаттарының мазмұны туралы ақпараттың сақталуын, қорғалуын және құпиялылығын қамтамасыз ету; 7) мемлекеттік қызметті алушының уақытында алмаған құжаттарының сақталуын қамтамасыз ету.
18. Мемлекеттік қызметті алушыларға мемлекеттік қызмет көрсету нәтижелері осы стандартқа 3-қосымшаға сәйкес сапа және қолжетімділік көрсеткіштерімен өлшенеді. 19. Мемлекеттік қызметті көрсететін Комитеттің, уәкілетті органдардың жұмысы бағаланатын мемлекеттік қызмет сапасы мен тиімділігі көрсеткіштерінің нысаналы мәні жыл сайын Қазақстан Республикасы Әділет министрінің тиісті бұйрығымен бекітіледі.
20. Іс-әрекетке (әрекетсіздікке) шағымдану және шағымды дайындауға жәрдем көрсету тәртібін түсіндіру үшін мемлекеттік қызметті алушы мекенжайлары мен телефондары осы стандартқа 1-қосымшада көрсетілген уәкілетті органға жүгінеді. Мемлекеттік қызметті алушы орталыққа жүгінген кезде орталық қызметкерінің іс-әрекетіне (әрекетсіздігіне) шағым жасау тәртібі туралы ақпарат call-орталықтың (1414) телефоны бойынша не осы стандартқа 2-қосымшада көрсетілген мекенжайлар мен телефондар бойынша беріледі. 21. Көрсеткен қызмет нәтижелерімен келіспеген жағдайда шағым уәкілетті орган басшысының атына демалыс және мереке күндерді қоспағанда, жұмыс күндері сағат 13.00-ден 14.30-ға дейін үзіліспен, сағат 9.00-ден 17.00-ге дейін беріледі. Уәкілетті органдар басшыларының мекенжайлары мен телефондары осы стандартқа 1-қосымшада көрсетілген. 22. Орталықтың қызметкері тиісті қызмет көрсетпеген жағдайда шағым орталық басшысының атына немесе «Орталық» РМК-ның басшысының атына беріледі, орталықтар басшыларының мекенжайлары мен телефондары осы стандартқа 2-қосымшада көрсетілген. 23. Көрсетілген қызметтің нәтижелерімен келіспеген жағдайда мемлекеттік қызметті алушының заңнамада белгіленген тәртіппен сотқа жүгінуге құқығы бар. 24. Шағым пошта арқылы жазбаша нысанда немесе заңнамада көзделген жағдайларда электрондық түрде, не осы стандартқа 1-қосымшада көрсетілген ұйымның кеңсесі арқылы жұмыс күндері қолма-қол қабылданады. Шағымға уәкілетті органның мемлекеттік қызмет көрсетуді сапасыз ұсынғанын растайтын құжаттар қоса беріледі. 25. Уәкілетті органға қолма-қол келген және пошта арқылы келген шағымдарды қабылдаудың растамасы оның уәкілетті органның кеңсесінде жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін тіркеу журналында тіркелуі (шағымның немесе шағымға ілеспе хаттың екінші данасына мөртабан, кіріс және шығыс тіркеу нөмірі мен күні қойылады) болып табылады. Қолма-қол әкеліп берген жағдайда мемлекеттік қызметті алушыға оның шағымының қабылданғаны туралы растама ретінде шағымды қабылдаған тұлға талон береді, онда нөмірі, күні, шағымды қабылдаған тұлғаның тегі, байланыс деректері көрсетіледі. Шағымды қарау «Жеке және заңды тұлғалардың өтініштерін қарау тәртібі туралы» Қазақстан Республикасының 2007 жылғы 12 қаңтардағы Заңында көзделген тәртіппен және мерзімдерде жүзеге асырылады. Мемлекеттік қызметті алушы орталыққа өтініш жасаған кезде. Қолма-қол келген және пошта арқылы қабылданған шағымдарды қабылдаудың растамасы орталық кеңсесінде және «Орталық» РМК-де тіркелуі (мөртабан, кіріс нөмірі және тіркеу күні шағымның екінші данасына немесе ілеспе хатқа қойылады) болып табылады. Мемлекеттік қызметті алушыға шағымды қабылдаған адам, оның шағымының қабылданғанын растайтын нөмірі, күні, шағымды қабылдаған адамның тегі, байланыс деректері көрсетілген талон береді. 26. Комитеттің мекенжайы: Қазақстан Республикасы, 010000, Астана қаласы, Орынбор көшесі, № 8 үй, интернет ресурс: www.minjust.kz. «Орталық» РМК-ның мекенжайы: Қазақстан Республикасы, 010000, Астана қаласы, Республика даңғылы, 43 А үй, телефон: 87172-94-99-95, интернет-ресурс: www.con.gov.кz.
ҚР Үкіметінің 2013.15.05. № 487 Қаулысымен 1-қосымша жаңа редакцияда (бұр.ред.қара) «Жеке кәсіпкерлік, сондай-ақ акционерлік қоғам субъектісіне жатпайтын заңды тұлғаның құрылтай құжаттарына, олардың филиалдары (өкілдіктері) туралы ережелерге енгізілген өзгерістер мен толықтыруларды мемлекеттік тіркеу» мемлекеттік қызмет стандартының 1-қосымшасы
Облыстардың, Алматы және Астана қалаларының
ҚР Үкіметінің 2013.15.05. № 487 Қаулысымен 2-қосымша жаңа редакцияда (бұр.ред.қара) «Жеке кәсіпкерлік, сондай-ақ акционерлік қоғам субъектісіне жатпайтын заңды тұлғаның құрылтай құжаттарына, олардың филиалдары (өкілдіктері) туралы ережелерге енгізілген өзгерістер мен толықтыруларды мемлекеттік тіркеу» мемлекеттік қызмет стандартының 2-қосымшасы
Халыққа қызмет көрсету орталықтарының тізімі мен мекенжайлары
Доступ к документам и консультации
от ведущих специалистов |